Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exacte percentage, neen. Ballpark versie, ja.Even een vraag: Kan het dat de banken begin augustus de rente van de staatsbon al wisten?
De waarheid in al je optimisme niet uit het oog verliezen ehgratis onderwijs en gezondheidszorg.
. Goedkoop ja, maar absoluut niet gratis.Ze sparen veel omdat ze niet op de overheid kunnen rekenen voor oa pensioenDe waarheid in al je optimisme niet uit het oog verliezen eh. Goedkoop ja, maar absoluut niet gratis.
En ik geloof nog steeds dat Belgen bij de rijksten van de wereld horen ondanks de overheid. Niet dankzij.
Maar het is inderdaad niet zo negatief als onze media vaak wilt schetsen.

Mijn moeder heeft 2700 netto pensioen.Ze sparen veel omdat ze niet op de overheid kunnen rekenen voor oa pensioen
Rijk is rijk.Eerder dus rijk wegens wantrouwen![]()
?De waarheid in al je optimisme niet uit het oog verliezen eh. Goedkoop ja, maar absoluut niet gratis.

Ambtenaren tellen we niet meeMijn moeder heeft 2700 netto pensioen.
Hoewel ze ook heel haar actieve leven zat te leuteren 'dat ze niet op haar pensioen ging moeten rekenen'.
Rijk is rijk.
Die vormen (spijtig genoeg) wel een groot deel van de arbeidsmarkt.Ambtenaren tellen we niet mee
Maar je kan die baksteen wel verkopen en ruilen voor en kleinere baksteen en veel eten.Met een baksteen koop je geen eten
Zo werkt staatsschuld hoegenaamd niet.Trouwens als we de schuld die elke Belg heeft via de staatsschuld er af trekken dan schiet er bij velen niets meer over
Zeg dat anders eens tegen mijn schoonmoeder die haar huis verkocht voor 1,5 miljoen om een serviceflat te huren.Met een baksteen koop je geen eten
Vergeet je ook niet om de activa van de staat eerst bij de staatsschuld te tellen?Trouwens als we de schuld die elke Belg heeft via de staatsschuld er af trekken dan schiet er bij velen niets meer over
Is dit nu de juiste rek nummer want wil een groot bedrag stortenIemand die heeft overgeschreven en het rekeningnr van de staat wil bevestigen?
BE37 6792 0040 4828
Kwestie van nie gescamd te worden![]()

Het zou de juiste moeten zijnIs dit nu de juiste rek nummer want wil een groot bedrag storten![]()

Ja maar het geld moet effectief morgen op hun rek staan dus als je manuele overschrijving doet, neem dan een instant overschrijvingKan je vandaag nog intekenen? Bij aa melding lees ik tot 31 aug.
Dat is de juiste, als je intekent via de site van de overheid krijg je een bevestigingsmail met deze rekening nr en uw gestructureerde mededeling dat je moet gebruiken.Is dit nu de juiste rek nummer want wil een groot bedrag storten![]()
Mag ik deze vraag nog eens herhalen? Ik ben echt een beginner als het gaat over beleggenBij Bolero zijn er 25 euro kosten per schijf van 10.000 euro voor obligaties op de secundaire markt. Iemand een alternatief?
Ik heb ook een account bij Lynx, maar daar kan ik blijkbaar die duitse staatsbon niet aankopen