Hopelijk niet. Zou eerst langs Barça moeten passeren, past daar perfect.Die gaat naar City hoor zodra Pep daar vertrekt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk niet. Zou eerst langs Barça moeten passeren, past daar perfect.Die gaat naar City hoor zodra Pep daar vertrekt
Fucking hell. Zijn debuut als jonkie en topper met potentieel op PES5 master league samenb met Anthony lijkt niet zo lang geleden. En nu is hij 40. Schrijnend als je jonge talenten vanuit je kindertijd ziet stoppen met ballen... 40ste verjaardag ziet vieren...]
Proficiat kanjer! Welkom op tram 4!![]()

Ik ben van zijn generatie. En zie nu al die spelers met pensioen gaan van onze generatie.Fucking hell. Zijn debuut als jonkie en topper met potentieel op PES5 master league samenb met Anthony lijkt niet zo lang geleden. En nu is hij 40. Schrijnend als je jonge talenten vanuit je kindertijd ziet stoppen met ballen... 40ste verjaardag ziet vieren...![]()
Tjah, ouder worden hè. 
Engeland, en dan al zeker Manchester, zijn wel zijn thuis, samen met Brussel. En vooral ook de thuis van zijn gezin. Dus zie die toch ook wel gewoon naar Man City trekken als ze die echt willen.
Ik las het ook.Heeft dus net zijn huis daar verkocht (dat hij al had sinds 2013). Lijkt me niet dat een terugkeer naar Engeland op zijn korte termijn-planning staat. Een vertrek van Pep dan weer wel.
In Munchen hopen ze al luidop dat hij er lang gaat blijven.
Stel dat Club nu Hoefkens aanstelt, en we eindigen volgend seizoen 3e, dan gaan er toch maar weinig Club-supporters happy zijn en het door de vingers zien omdat onze coach nog jong is, dus dat is niet echt een argument voor mij.
Grootste "verdienste" van Kompany is dat er echte toppers genre Nmecha en Zirkzee naar Anderlecht willen komen, maar of hem dat een goede coach maakt??
Kane, Olise en Musiala toch ook wel serieuze trekpleisters.Ook nooit een Bayern fan geweest door de Kahn, Effenberg en consoorten destijds en dat is blijven hangen.
Maar pre Kompany begon ik die ook al wel liever te zien spelen eigenlijk, dus tis, in mijn hoofd, niet alleen Kompany dat me weer naar die ploeg doen kijken heeft.

Het begint oneerlijk te worden wat die voortbrengen de laatste jarenWat gaan die Fransen toch weer een voorlinie hebben op het WK…
. Al een geluk dat ze nog altijd met Deschamps opgezadeld zitten, die hen met de handrem op laat spelen. Zet daar een trainer die die mannen effectief laat voetballen ...Tgoh, een geluk?Het begint oneerlijk te worden wat die voortbrengen de laatste jaren. Al een geluk dat ze nog altijd met Deschamps opgezadeld zitten, die hen met de handrem op laat spelen. Zet daar een trainer die die mannen effectief laat voetballen ...
Ongelofelijk dat die pipo daar zo lang mocht blijven zitten.Duuuh. Ik zou het nu al doen mochten ze zo geen schijtvoetbal spelen.Stel u voor Kompany als bondscoach voor Frankrijk, zou @Hans Moleman dan voor Frankrijk gaan supporteren?

Een geluk voor de tegenstanders, voor het voetbal zeg ik al jaren dat het een drama is dat Deschamps daar nog altijd zit. Enfin, je kan de resultaten die hij behaald heeft met die ploeg natuurlijk niet ontkennen, maar leuk is het niet.Tgoh, een geluk?
Vind dat echt enorm jammer dat er geen trainer hebben die al die leuke voetballers niet laat voetballen,Ongelofelijk dat die pipo daar zo lang mocht blijven zitten.