Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?

• Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Ge moet zo niet tegen mij beginnen. Het zijn de Brugge-fans die op hun forum daarover klagen. Dat er geen bewijzen zijn,...

Van mij mogen RSCA en FC Bayern zo rap mogelijk rotten in 4de provinciale en respektieflijk Kreisklasse, maar ik moet vaststellen dat Kompany ongelooflijk straf werk levert. En dat had niemand verwacht (behalve Pep).

Het respect druipt van Vini zijn gezicht...

Voorts zie ik het niet. Wat foto's van een trainer die de tegenstrever wat toespreekt. Dat zie ik precies bijna elke week wel ergens.

Heel wholesome.

Waarom doen we zo speciaal over een coach en een tegenstrever die elkaar een knuffel geven? Ik snap het niet goed.

In dit geval natuurlijk extra begrijpbaar vanwege Kompany's mooie speech over racisme en tolerantie naar aanleiding van de situatie met Vini enkele weken terug.

Maar we moeten toch niet doen alsof dit een unicum in de voetbalwereld is en Kompany de nieuwe Jezus van Nazareth?

Blijft toch het gezicht van de Belgische generatie. Eerst als belofte, dan als Belg in Engeland, ook als Rode Duivel en nu als trainer.

Die gaat naar City hoor zodra Pep daar vertrekt
Eerlijk denk dat dit de gedachte is van wellicht 99% van het voetbalbeminnend volk. (Bestaat dat woord?)

Maar mijn irrelevante subjectieve mening...

Spanje is de volgende bestemming. En gewoon gezien zijn tijd in Duitsland en Engeland algemeen in zijn leven...Spanje is dan een nieuwe uitdaging op alle vlakken.

Zoals Mourinho Europa wat gaan rondtoeren en het voetbal overal uitspelen
Wel met beetje mooier voetbal dan :unsure:

Eerlijk denk dat dit de gedachte is van wellicht 99% van het voetbalbeminnend volk. (Bestaat dat woord?)

Maar mijn irrelevante subjectieve mening...

Spanje is de volgende bestemming. En gewoon gezien zijn tijd in Duitsland en Engeland algemeen in zijn leven...Spanje is dan een nieuwe uitdaging op alle vlakken.
Engeland, en dan al zeker Manchester, zijn wel zijn thuis, samen met Brussel. En vooral ook de thuis van zijn gezin. Dus zie die toch ook wel gewoon naar Man City trekken als ze die echt willen.

Terug
Bovenaan