EA SPORTS FC 26

Eigenlijk debiel dat de beste speler in mijn team deze is:

ga82pnP.png

Oh my Henry 86 tradable in mijn rivals rewards, div 8...

Gaat 1,2M

Ik denk dat ik hem ga verkopen en wat coins houden voor toty, weet wel niet wanneer dat is juist...

Oh my Henry 86 tradable in mijn rivals rewards, div 8...

Gaat 1,2M

Ik denk dat ik hem ga verkopen en wat coins houden voor toty, weet wel niet wanneer dat is juist...
Nice GZ! Hier ook nog 87 zico gepacked wel untradeable, die Henry gaat mss nog hoger gaan met de juiste evo .. Moeilijk hé sellen of niet

2 premium packs gekocht, sold voor 1M ongeveer, yield van de high rated packs was uber Triestig. Wel 91 Morgan icon gepacked adhv de fodder uit het TS/base icon pack, gaat easy over het M. Ik klaag niet... Buiten dan de opbrengst van die packs, een 87 doué als beste uit een 550k pack is echt wel abysmal...

Cva nog wel vind ik. Ben in rivals in div4 geraakt dus 😅
Wat voor de ene werkt i guess.

Ze kunnen hier weer geen 2 consecutive passen geven... Ervoor won ik matchen bij de vleet, yet to have my first win.

En het remontada spook duikt weer op, comfortabel aan de leiding en nog verliezen...combineren is hier serieus generfd

Wat voor de ene werkt i guess.

Ze kunnen hier weer geen 2 consecutive passen geven... Ervoor won ik matchen bij de vleet, yet to have my first win.

En het remontada spook duikt weer op, comfortabel aan de leiding en nog verliezen...combineren is hier serieus generfd
Hmm m, ik merk vooral dat ik makkelijker manueel kan verdedigen

New patch is shitty...

TOTY incoming i guess

Ik heb het eens getest en SB is ten minste terug in orde. Voor mij is dat al genoeg. Verder merk ik niet veel verschil behalve nieuwe echte gezichten, maar wie ben ik? :p Lijkt me ook weer typisch EA om dit met toeters en bellen aan te kondigen en amper iets te veranderen.

Deze thread is elk jaar meer azijn.

Bij mij viel het toch helemaal weg met het introduceren van de vrouwen in FUT. Toen hebben ze in één slag het nog moeilijker gemaakt om je werkelijke dreamteam te maken. :')

Blij dat ik de game heb afgezworen, het lijkt écht niet leuk meer.

Hoe bedoel je? Al enkele weken geleden dat ik nog gespeeld heb.
Ze hadden het met de vorige patch volledig verneukt door de AI vanaf professional continu de bal achteruit te laten spelen zodat de fun er volledig uit was. Nu is het terug zoals het was. Ze hebben het simpelweg teruggedraaid denk ik. Waarschijnlijk na uitvoerige testen.

In wezen wel een applausje waard voor EA. Hetgeen je aan een debiel zou geven die de eerste keer alleen de straat oversteekt.

Aaurgh, net in div 6 geraakt, heb De 1000 champs punten, maar veel kans dat ik volgende week niet meer in div 6 kan blijven. Vroeger had je zo een token en dan had je toegang. Ik zal ze maar nu spelen zekers

Eindelijk eens Elite 1 gehaald bij SB (zelfs nog met overschot), maar het voelt niet echt aan als een achievement gezien de rewards nogal matig zijn vergeleken met de rest. En volgens mij speelt 90% van de spelers niet eens alle matchen omdat het tot voor kort megasaai was.

In alle waarschijnlijkheid wordt het zoals vorig jaar: dagelijks kijken of er leuke evolutions zijn, wachten op TotY, de boosters opendoen en het spel aan de kant leggen (los van het feit of ik iets opendoe of niet). Af en toe eens manager mode spelen daarna.

Down as usual... :feelsgood: :feelsgood: :feelsgood:
Sommige dingen veranderen nooit. EA zou ook EA niet zijn als ze weer het één en 't ander verneuken. Dit jaar is het ene 91 Jamal die opeens opdaagt in een subdoel van een andere SBC. Tegen dat je kan inloggen en het doorhebt is het gefixed.

Deel van de boosters opengedaan. Uiteraard geen TotY maar wel leuke golds getrokken (paar keer Patri). Maar blijkbaar is dat allemaal geen zak waard. Heb zeker 20 88's kunnen kopen voor rond de 1K coins. Toch wel absurd, maar mss speel ik nog niet lang genoeg om de markt door te hebben. Voor zover ik weet staat 88 "fodder" toch altijd 7K of meer.

Die TotY evolution heb ik lange tijd overwogen, maar het beste dat ik kan bedenken is een Van de Ven gold erin steken (met dan eerst de Grasscutter EVO).

Terug
Bovenaan