Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, denk dat ik het dit jaar ga houden. Toch tot het beter weer isAccount verkocht mss?
Nice GZ! Hier ook nog 87 zico gepacked wel untradeable, die Henry gaat mss nog hoger gaan met de juiste evo .. Moeilijk hé sellen of nietOh my Henry 86 tradable in mijn rivals rewards, div 8...
Gaat 1,2M
Ik denk dat ik hem ga verkopen en wat coins houden voor toty, weet wel niet wanneer dat is juist...
Cva nog wel vind ik. Ben in rivals in div4 geraakt dusNew patch is shitty...
TOTY incoming i guess

Wat voor de ene werkt i guess.Cva nog wel vind ik. Ben in rivals in div4 geraakt dus![]()
Hmm m, ik merk vooral dat ik makkelijker manueel kan verdedigenWat voor de ene werkt i guess.
Ze kunnen hier weer geen 2 consecutive passen geven... Ervoor won ik matchen bij de vleet, yet to have my first win.
En het remontada spook duikt weer op, comfortabel aan de leiding en nog verliezen...combineren is hier serieus generfd
Ze hebben het in essentie teruggedraaid...Hmm m, ik merk vooral dat ik makkelijker manueel kan verdedigen
New patch is shitty...
TOTY incoming i guess
Lijkt me ook weer typisch EA om dit met toeters en bellen aan te kondigen en amper iets te veranderen.Hoe bedoel je? Al enkele weken geleden dat ik nog gespeeld heb.SB is ten minste terug in orde
Ze hadden het met de vorige patch volledig verneukt door de AI vanaf professional continu de bal achteruit te laten spelen zodat de fun er volledig uit was. Nu is het terug zoals het was. Ze hebben het simpelweg teruggedraaid denk ik. Waarschijnlijk na uitvoerige testen.Hoe bedoel je? Al enkele weken geleden dat ik nog gespeeld heb.
Sommige dingen veranderen nooit. EA zou ook EA niet zijn als ze weer het één en 't ander verneuken. Dit jaar is het ene 91 Jamal die opeens opdaagt in een subdoel van een andere SBC. Tegen dat je kan inloggen en het doorhebt is het gefixed.Down as usual...![]()
![]()
![]()