Slayer_Kev666
Well-known member
Ga het klein kind niet uithangen, geen zin in.Ik zou zulke berichten wel reporten als het de moeite waard is wat hij heeft gestuurd
Ik ga voor de 4de week op rij mijn 10 wins niet halen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga het klein kind niet uithangen, geen zin in.Ik zou zulke berichten wel reporten als het de moeite waard is wat hij heeft gestuurd
Ben mss wel geïnteresseerd. Doe wel niet aan headset en van dat gedoeAls er trouwens mensen prof clubs willen spelen. Wij zijn met 3 a 4 en spelen regelmatig (den ene wat meer als de andere).
Allemaal 35+ qua leeftijd en op PS5.
Laat maar iets weten via pb evt.
.Van welke bron spreek je? Ik heb idd soms wel gevoel dat sommige opponents veel sterker zijn als mijOok grote problemen met matchmaking; divisie 8 spelers die uitkomen tegen divisie 3 spelers...
Niet moeilijk dan...
Ik stop ermee, weer een idioot geweest om dit bagger spel te kopen.
Mic en headset is toch cruciaal voor ons, kwestie van goeie communicatie.Ben mss wel geïnteresseerd. Doe wel niet aan headset en van dat gedoe.
Interesse hier , maar is prof clubs ook niet cross play? Heb een PC account.Als er trouwens mensen prof clubs willen spelen. Wij zijn met 3 a 4 en spelen regelmatig (den ene wat meer als de andere).
Allemaal 35+ qua leeftijd en op PS5.
Laat maar iets weten via pb evt.
oei goeie vraag, kan mss wel maar dan is het via discord te doen de voice chat?Interesse hier , maar is prof clubs ook niet cross play? Heb een PC account.
Met mijn neefje is dat gewoon via whatsapp gesprekMic en headset is toch cruciaal voor ons, kwestie van goeie communicatie.
Dat wordt moeilijker bij ons aangezien de wederhelften soms (altijd) naar tv zitten te kijken ..Met mijn neefje is dat gewoon via whatsapp gesprek
Geef gerust een seintje wanneer jullie nog is spelen en als het mij past kijk ik wel om even te proberen.oei goeie vraag, kan mss wel maar dan is het via discord te doen de voice chat?
Of werkt voice chat ook nog via fifa in-game?