EA SPORTS FC 26

Eerste match na patch ging redelijk ok, buiten dan last minute gelijkmaker na 4 goals voorgestaan te hebben. Misschien dan toch niet zulke goeie patch

AI in SB heeft opeens weer steroiden gepakt na de patch. Over de 100 passen per match, en de overgrote meerderheid naar achteren toe. Druk zetten heeft geen zin dus het is verplicht op de counter spelen. Saai hoor. Op semi-pro is het nog doenbaar, maar zelfs tegen zilveren teams op world class is het gewoon 0-0 bij mij en moet je bij de penalties chance hebben.

Sinds nieuwste patch software crashes op Nintendo switch 2 galore. Oftewel zitten ze mijn connectie te saboteren. Ik kan bijna geeneen live match deftig spelen.

Kutspel

Deze video bevestigde dus mijn vermoeden dat je soms zo log kunt spelen. Het biedt geen oplossing, maar wel de moeite om dit eens uit te kijken. (lag cheaters)

Ook in een andere video gezien de player lock moet op animation start staan. Dit zou moeten helpen met sneller te kunnen passen en spelen

Ik ga het nu eens uittesten se

Deze video legt het uit

Whaat, speelt als een compleet andere versie van dit spel...

Allemaal door 1 lousy instelling dat iedereen al jaren zo speelt...

Ze hebben toch weer zitten prutsen aan de verdediging.
Wedstrijden van 10 goals of meer zijn zoooo vermoeiend...
Ik geef het nog enkele weken een kans maar zal zoals elk jaar weer in de prullenbak vliegen net voor of net na toty.
Het spel voelt veel te vaak oneerlijk aan, en op den duur stop het gewoon bij mij.
Als ik nu in 3 van de 4 wedstrijden in gauntlet voor mijn 3e win zoveel vaker op de paal schiet, dan klopt er iets niet.
En al zeker niet bij een gelijke stand in de laatste fifa seconden.
Gebeurt veel te vaak en ben het echt beu.
Dat identieke fases er dan vlotjes in gaan als het er niet toe doet, dan weet je het wel.
Scripting bagger.

Die methode verbetert de vlotheid, maar niet het oneerlijke spel. Ik begrijp u 100%

Oftewel zit ge in een matchke waar ge moogt spelen, oftewel moogt ge op uwe kop staan, en ze kunnen nog geen 2 passen na elkaar geven. Scripting is 1000% aanwezig, en loert altijd om de hoek, zelf met 4goals+ voorsprong.

Echt hatelijk om te zien hoe ze zoiets willen kapot maken, toen het nog de fifa naam had hebben ze hun nog wat ingehouden, maar nu trekken ze vollenbak de PTW kaart, voor de aandeelhouders.

En nog iets wat ik denk dat meespeelt, ervoor speelde ik op US account, waar er een mogelijkheid bestond dat ik packs kon kopen, nu ik op BE switch 2 speel kunnen ze ernaar fluiten, en word ik aldus behandeld als quantité negligable.

Ze willen spelerkes die een RTG doen gewoon wegpesten, wat zo triest is. PTW, je m'en fous, maar als ge aan de knoppekes begint te draaien van den diene alles en de andere niks van kansen creëren begint het bij mij toch ook op te borrelen.

We kunnen de FC reeks stilaan een stempel beginnen geven van fuck up van het decennium.

Oh en vergeten te zeggen, maar hoe eenzijdig is dit spel niet, altijd de flank aflopen, pasje lateraal geven, wat bij mij trouwens resulteert in balverlies, bij opponent nooit, en de speler die voor doel staat valt niet af te stoppen, zelf niet foutief. De rip off factor is zo groot dat het hatelijk aan het worden is.

Dubbel zo hatelijk als je net als wij edities gespeeld hebben waar er rip offs waren, maar door den band kon je nog spelen. Ik heb toen gesakkerd, ik dacht echt dat het toen niet erger kon, mij schromelijk vergist daarin.

Als er trouwens mensen prof clubs willen spelen. Wij zijn met 3 a 4 en spelen regelmatig (den ene wat meer als de andere).

Allemaal 35+ qua leeftijd en op PS5.

Laat maar iets weten via pb evt.

Ook grote problemen met matchmaking; divisie 8 spelers die uitkomen tegen divisie 3 spelers...
Niet moeilijk dan...
Ik stop ermee, weer een idioot geweest om dit bagger spel te kopen.

Ook grote problemen met matchmaking; divisie 8 spelers die uitkomen tegen divisie 3 spelers...
Niet moeilijk dan...
Ik stop ermee, weer een idioot geweest om dit bagger spel te kopen.
Van welke bron spreek je? Ik heb idd soms wel gevoel dat sommige opponents veel sterker zijn als mij

Als er trouwens mensen prof clubs willen spelen. Wij zijn met 3 a 4 en spelen regelmatig (den ene wat meer als de andere).

Allemaal 35+ qua leeftijd en op PS5.

Laat maar iets weten via pb evt.
Interesse hier , maar is prof clubs ook niet cross play? Heb een PC account.

Terug
Bovenaan