dus had beter eentje gethrowed en niet gescoord? :/Nee, eenmaal alles gecomplete kun je de andere niet meer krijgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus had beter eentje gethrowed en niet gescoord? :/Nee, eenmaal alles gecomplete kun je de andere niet meer krijgen.
hoe kom je zelfs aan leen spelers in Belgie?Die Gauntlet is een leuk concept, maar waarom laten ze het toe om leenspelers en gekochte spelers te gebruiken?
De essentie is toch compleet zoek dan?
ik gebruik nu spelers die ik heb waar ik anders nooit mee zou spelen en sommige verrassen mij echt positief.
Maar kan ook gewoon een meta ploeg bij een kopen...
Zonde
Storepacks openen die soms leenspelers geven.hoe kom je zelfs aan leen spelers in Belgie?
Ah ok, ik blijf van die storepacks af. Nog nooit eentje geopendStorepacks openen die soms leenspelers geven.

Heel slim, 90% kans dat je niets deftigs packed.Ah ok, ik blijf van die storepacks af. Nog nooit eentje geopend![]()
Ik heb afgelopen week nog is wat squad battles gespeeld. Holy shit, wat een drama is me dat geworden...De gameplay speelt weer als een zak stinkende dampende mottenballen.
Nog iemand die problemen heeft met de companion app?
Bij mij was het verleden keer door één of ander item, eens geclaimd op console ging het terug. Mss dat?Ik geraak er niet meer op, kan niet meer aanmelden.