EA SPORTS FC 26

Die Gauntlet is een leuk concept, maar waarom laten ze het toe om leenspelers en gekochte spelers te gebruiken?
De essentie is toch compleet zoek dan?
ik gebruik nu spelers die ik heb waar ik anders nooit mee zou spelen en sommige verrassen mij echt positief.
Maar kan ook gewoon een meta ploeg bij een kopen...
Zonde

Die Gauntlet is een leuk concept, maar waarom laten ze het toe om leenspelers en gekochte spelers te gebruiken?
De essentie is toch compleet zoek dan?
ik gebruik nu spelers die ik heb waar ik anders nooit mee zou spelen en sommige verrassen mij echt positief.
Maar kan ook gewoon een meta ploeg bij een kopen...
Zonde
hoe kom je zelfs aan leen spelers in Belgie?

De gameplay speelt weer als een zak stinkende dampende mottenballen. Het duurt toch altijd zo lang eh. Bij elke gespeelde seconde loert er scripting om de hoek. Ik kan na 20 mins in game al zeggen wie er zal winnen. Remontada is iets dat ze vergeten in te bakken zijn in de software van deze game precies...

En bij wie stoort het geluid uberhard? Is precies om u betrokken te laten voelen bij het spel, maar dat geluid van het publiek sjeezs. Ik heb de commentaar afgezet en het stadium geluid op 1 van 10 en ik hoor nog dat publiek dat veel te luid en schel staat. Ik zet dat op 1 omdat ik het fluitsignaal wil horen van de ref, niet een gans stadium dat in uwe nek zit te roepen... Echt irritant gewoon.

Kwist ni dat switch 2 ook al cheaters had.
De hele dag zonder problemen kunnen spelen, ik geraak in de finale van de world tour beker, match start en word er gewoon uitgemeten met zo'n warning bovenop om te quitten

Nieuwe patch 1.2.0

Ding is nog altijd aan het updaten op NS2.

Het duurt potverdekke langer om dit te downloaden dan de game zelf... Iemand enig idee hoe groot die file is, jeezes

Is nochtans binnen aan het halen via bedrade console, tzal ruwweg meer als een uur zijn zo

Pay to win en toch niet kunnen winnen.
4-5-1 en maar Meta spelers kopen en de zaken uitbuiten.
Daarna nog wat berichtes sturen met mooie woorden.
Deze "community" is doodziek, allemaal dankzij het pay to win gegeven.

Divisie 8 nota bene :D

Terug
Bovenaan