Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ouch, die -87 icons zijn te snel vervangbaar eigenlijk. Busquets gedaan hier in de plek.Zambrotta![]()

Ik zit momenteel ook in 5. Maar als ik zie dan kan ik precies niet zakken.Woop, in div 5 geraakt. Wel geen permanente upgrade hier. Enkel een safeguard voor drie matchen. Slecht spelen is dus terug naar 6.
Die tijdelijke heb ik inderdaad ook, maar toen ik van 7 naar 6 ging was er een soort van vaste checkpoint waardoor ik niet meer kon zakken naar 7. In 5 heb ik die niet en kan ik dus terug zakken naar 6.Ik zit momenteel ook in 5. Maar als ik zie dan kan ik precies niet zakken.
In het midden heb je wel ‘tijdelijke’ checkpoints..
Ik wil zakken, nog 1 weekje afzien (haal mijn 30 punten voor de 2e keer op rij niet).Ik kan dus ni stijgen met dat nieuwe systeem. Oftewel ben ik een bad run bezig, gevolgd door een goede run en dan weer een bad run, break even zogezegd
Ik vind geen evo voor Ramazani of zou die al voorbij zijn mss ?Ouch, die -87 icons zijn te snel vervangbaar eigenlijk. Busquets gedaan hier in de plek.
Leuk kaartje maar de agility merk ik soms wel zeker tegen Pina & friends.
Oh btw tip hier: Ramazani -> Evo deze maar wat een gekke kaart is dat. Messi maar dan anders ;-)
Sideline Rise denk dat die voorbij isIk vind geen evo voor Ramazani of zou die al voorbij zijn mss ?