EA SPORTS FC 26

Toch altijd tof, een spel dat zijn eigen regels maakt zo...

Ik sta 2-0 voor, tegenstander maakt een goal, ipv de kickoff na de goal duurt de herhaling extra lang, en wanneer het spel terug begint mag de tegenstander op mijn helft de bal inwerpen...

I do mean WTF...

Die Silver cup is wel de max!
1 wedstrijdje tot nu toe maar gewonnen maar is een pak eerlijker dan rivals en co.
Ploegen zijn elkaar waard en dat merk je.
Niet veel goals en heel spannend.
Wat voor (mooie) goals mijn tegenstanders soms maken met een zilver kaartje van 65, echt leuk om te zien.

Ultimate team zou zoveel leuker zijn met een mix van bronzen en zilveren spelers de eerste weken.
Een speler die goed speelt krijgt na x-aantal wedstrijden een evo upgrade.
Je speelt beter is meer upgrades.

En stel je dan eens voor dat je een gouden kaart van 78 pulled met 3 atributen die hoger zijn 70.
Zoals het vroeger was dus.
Maar no money for EA dan, dus zal nooit gebeuren.

De rewards zijn toch echt magerkes. Ik ben hier vooral met wedstrijd coins aan het sparen voor mijn eerste pack van 50k te kopen, waar voor alle duidelijkheid niks zal inzitten...

In al die untradable packs zit just niks. Nougatbollen, nog geen 1 promo kaartje ge hit ofzo... :unsure:

Ik zit momenteel ook in 5. Maar als ik zie dan kan ik precies niet zakken.
In het midden heb je wel ‘tijdelijke’ checkpoints..
Die tijdelijke heb ik inderdaad ook, maar toen ik van 7 naar 6 ging was er een soort van vaste checkpoint waardoor ik niet meer kon zakken naar 7. In 5 heb ik die niet en kan ik dus terug zakken naar 6.

Maakt op zich ook niet zoveel meer uit, binnenkort nieuw seizoen en dan worden we toch weer naar beneden gekegeld. Ze zouden wel betere rewards gaan brengen vanaf volgend seizoen (meer coins/packs).

Ik kan dus ni stijgen met dat nieuwe systeem. Oftewel ben ik een bad run bezig, gevolgd door een goede run en dan weer een bad run, break even zogezegd

Er zou vandaag een redelijke patch zijn doorgevoerd met upgrades in passing en aanpassingen zodat die kick-off glitch zou moeten afgeremd worden waarbij je om de haverklap een goal vanaf kick-off binnenkrijgt wegens compleet uit positie lopen van verdediging.

Ouch, die -87 icons zijn te snel vervangbaar eigenlijk. Busquets gedaan hier in de plek.
Leuk kaartje maar de agility merk ik soms wel zeker tegen Pina & friends.
Oh btw tip hier: Ramazani -> Evo deze maar wat een gekke kaart is dat. Messi maar dan anders ;-)
Ik vind geen evo voor Ramazani of zou die al voorbij zijn mss ?

Net eerste dikke pull, musiala, tradable in een 20k pack, gaat makkelijk 60k op switch 2 market, heb hem te koop gezet want moeilijk te linken

Net gehoord dat de 1.1 update wel serieus wat doet voor offline spelers. Vooral AI verbeteringen. Iemand die dat kan bevestigen?

De lijst met veranderingen bekeken (serieus werkje) en misschien dat ik het toch alsnog moet kopen. :p

Deze waren echt wel broodnodig:
  • In Player Career on Professional difficulty and above, the CPU AI will focus more on buildup and team play.
  • Increased strength of Stamina-related effects in Authentic gameplay.
  • Players could have sometimes unnaturally jumped up too high when going for headers.

Voor career mode zijn het een hoop minieme changes imo. Verder wat veranderingen in jockey, tackles, de manier waarop je past, controlled sprint nerf, etc.

Allez, toch maar een maand bijgenomen zodat ik Battlefield 6 eens kan spelen. Blijkbaar vandaag season 2 dat begint. Ligt het aan mij of is de Premium Pass belachelijk slecht? 500K om er in't slechtste geval 30K uit te krijgen, een 6-tal icons voor career mode en een paar WT-spelers die je team toch niet halen. En dan nog een Trickster en Finesse +. Yikes.

Met die 2 maanden EA Play krijg je wel 6000 VC maar zelfs dat geef ik er niet aan. Maar bon, wat doe je er anders mee? 500K hieraan geven is alleszins waanzinnig.

Hoe dan ook is het niet meer zo plezant om SB te spelen. Vanaf World Class is het quasi onmogelijk voor iemand met mijn magere skillset om een match te winnen want ze spelen gewoon (nog steeds) constant op balbezit terwijl de minuten wegtikken. Meermaals gebeurt het dat ze dan in de laatste minuut met een zilveren spelerke een Messike doen en vanaf het middenveld dribbelen tegen 30km/u om dan schroeiend uit te halen. De vorige jaren begonnen ze enkel op de hoogste moeilijkheidsgraad de stats virtueel torenhoog te maken, maar nu is het op WC al zover. Het kan anders onmogelijk dat ik zilveren spelerkes gewoon niet kan inhalen met 90 pace flankers... Het wordt dus steeds op professional dan maar. Begrijp me niet verkeerd: sommige matches zijn zeker plezant, maar het is enorm frustrerend om amper te kunnen winnen van een prakteam. Houd career mode maar plezant.

Laatst bewerkt:
Hoe kan je spelers echt blokkeren?? Ik speel op switch2, en letterlijk om de 2 dagen kom ik tegen dezelfde rat uit waarbij ik telkens verlies. De poel is wat kleiner op switch 2,maar ik dacht dus dat bij die EA interface, als je daar iemand blokkkeerde dat het in orde was, niet dus.

Is dat dan enkel voor berichten, of hoe moet ik dat zien? Op Playstation kan je letterlijk iemand blokkeren op console, is dit mogelijk op switch2?

Iemand die weet je die play 12 packs nog kan krijgen?
Heb er ondertussen meer gespeeld en ook 3wins op rij maar krijg de rewards niet.

Terug
Bovenaan