Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In welke divisie zit je?Kan iemand mij zeggen wanneer die champions (1000) kwalificatie punten beginnen te lopen? Ik heb zonet de 30 rivals doelstelling gehaald met nog 0 op de teller voor champions plaatsing. Bizar
8In welke divisie zit je?
ik denk dat je champs punten krijt vanaf divisie 6 en boven, ben niet zeker maar ze hebben nu ook een light versie van WL gemaakt voor de minder Fifa begaafden (challengers denk ik). Zal daar iets mee te maken hebben.
Mkay, daar had ik 2 van de 5 wins. Is wel redelijk beperkt qua aantal matchen danik denk dat je champs punten krijt vanaf divisie 6 en boven, ben niet zeker maar ze hebben nu ook een light versie van WL gemaakt voor de minder Fifa begaafden (challengers denk ik). Zal daar iets mee te maken hebben.

Gezien het drama van vorig jaar denk ik dat er velen de kat uit de boom gekeken hebben.Duidelijk toch ook veel minder 'fuzz' hier in vergelijking met de andere jaren... We worden ouder!![]()

Vloeiender spelen algemeen, dakkoord, maar die SB is voor mij niet per se moeilijker of gemakkelijker geworden, maar wel gewoon irritanter. De Ai is nog meer de kantjes er vanaf aan het lopen met heel lang de bal bij te houden, en u doen geloven dat ge net te laat waart, net te dit, net te dat...Wat eigenlijk nog meer van tel is bij de launch van de game. Ik kon bv niet winnen op wereldklasse tegen de makkelijkste ploeg, ik ben dan ook niet zo bedreven in offline play. Maar in rivals kan (of kon ik toch op zen minst) heel vloeiende acties maken... ik heb gisteren mijn SB afgehaspeld, met minder dan 14k punten dusja, zou goed zijn voor gold 3 denk ikOffline lijkt het niveau makkelijker geworden? Sinds vorig jaar de stap gemaakt naar legendary en dit was exact mijn niveau waarin ik tegenstand genoeg kreeg maar ook regelmatig eens een match kon domineren. Dit jaar is legendary precies wat te makkelijk geworden? EA FC 26 speelt veel vloeiender als 25. Ik kan ook terug meer variatie in mijn spel steken, wat mij een beetje nostalgisch doet terugdenken aan de PES reeks. Anderszijds maakt dit wel dat ik er soms wel heel makkelijk door geraak. Verder slik ik ook amper goals, iets wat ik in 25 dan weer veel te veel deed.
Ach ja straks eens een niveau hoger proberen.
Ik ga eens terug in career de hele engelse divisies omgooien naar een europese competitie en in divisie 4 met Genk beginnen, altijd plezant en veel meer afwisseling dan telkens diezelfde ploegen tegenkomen.
Telt vanaf 7 maar je kan pas meedoen vanaf 6. Hoger dan 6 kan je enkel aan "challengers" meedoen. Zijn 5 matchen zonder ranking. Nogal debiel eigenlijk.Kan iemand mij zeggen wanneer die champions (1000) kwalificatie punten beginnen te lopen? Ik heb zonet de 30 rivals doelstelling gehaald met nog 0 op de teller voor champions plaatsing. Bizar
Al eens proberen te spelen met die sliders? Ik had gezien bij authentic en tactical gameplay dat die sliders bij voorbeeld heel laag stonden voor aggresiviteit van tackles wat ik wel mis dus die heb ik al hoger gezet. Ook snelheid van opbouw door AI staat daar standaard op 41 wat behoorlijk laag is. Ik ben van zin om zo wat ermee te spelen zodat het wat "beter" voelt.Offline lijkt het niveau makkelijker geworden? Sinds vorig jaar de stap gemaakt naar legendary en dit was exact mijn niveau waarin ik tegenstand genoeg kreeg maar ook regelmatig eens een match kon domineren. Dit jaar is legendary precies wat te makkelijk geworden? EA FC 26 speelt veel vloeiender als 25. Ik kan ook terug meer variatie in mijn spel steken, wat mij een beetje nostalgisch doet terugdenken aan de PES reeks. Anderszijds maakt dit wel dat ik er soms wel heel makkelijk door geraak. Verder slik ik ook amper goals, iets wat ik in 25 dan weer veel te veel deed.
Ach ja straks eens een niveau hoger proberen.
Ik ga eens terug in career de hele engelse divisies omgooien naar een europese competitie en in divisie 4 met Genk beginnen, altijd plezant en veel meer afwisseling dan telkens diezelfde ploegen tegenkomen.
Omwille van die rewards zal ik het niet snel spelen. Swetfest grinden voor een paar PPs (en dan nog niet van de vetste), neen merciVandaag die challenger afgelopen en een nieuwe gestart. Is het enige dat je van rewards krijgt dan een player pick per gewonnen wedstrijd bij doelstellingen? Best mager
.Nee, voorlopig nog niet echt mee gespeeld tbh. Het enige wat ik er vroeger aan veranderde was de marking wat naar onder brengen bij de CPU tot ik het niveau aankon en deze dan terug omhoog brengen.Al eens proberen te spelen met die sliders? Ik had gezien bij authentic en tactical gameplay dat die sliders bij voorbeeld heel laag stonden voor aggresiviteit van tackles wat ik wel mis dus die heb ik al hoger gezet. Ook snelheid van opbouw door AI staat daar standaard op 41 wat behoorlijk laag is. Ik ben van zin om zo wat ermee te spelen zodat het wat "beter" voelt.
Ik speel eigenlijk alleen career.Vloeiender spelen algemeen, dakkoord, maar die SB is voor mij niet per se moeilijker of gemakkelijker geworden, maar wel gewoon irritanter. De Ai is nog meer de kantjes er vanaf aan het lopen met heel lang de bal bij te houden, en u doen geloven dat ge net te laat waart, net te dit, net te dat...Wat eigenlijk nog meer van tel is bij de launch van de game. Ik kon bv niet winnen op wereldklasse tegen de makkelijkste ploeg, ik ben dan ook niet zo bedreven in offline play. Maar in rivals kan (of kon ik toch op zen minst) heel vloeiende acties maken... ik heb gisteren mijn SB afgehaspeld, met minder dan 14k punten dusja, zou goed zijn voor gold 3 denk ik
Snap niet dat ze die markt niet gewoon sharen. Is niet alsof je daarvoor cross platform nodig hebt.Ik ben al dagen aan het azen op een truitje van Spanje, gene moyen op de Nintendo switch, zo een beperkte markt, ik had het echt overschat
37 k items in totaal op de markt![]()
Hopelijk gaat het beter als ze nu gewoon eens de app deftig openzetten, ik kan enkel packs kopen, niks verkopen, echt triestigSnap niet dat ze die markt niet gewoon sharen. Is niet alsof je daarvoor cross platform nodig hebt.