EA SPORTS FC 26

Ik doe het niet, ik suggereer alleen maar.

Ge moogt niet liegen waar ge woont. Dat is tegen terms & conditions. Waarom?
Omdat in theorie EA boetes kan krijgen voor elke fc point die ze aan een Belg verkopen want het is hier bij wet verboden en zij zijn verplicht ervoor te zorgen dat ge het niet kunt.

PS: Bij xbox is het nog simpeler, daar kunt ge de woonplaats van uw account gewoon wijzigen zonder een nieuwe aan te maken. Switchen naar het land met de goedkoopste prijs :eek2:.
PPS: Is gedaan om te proberen, werkt, maar fc points zijn niet hoe ik mijn spel wil spelen.
Amai, zelfs tegen de wet!

En dan nog, wat gaan ze doen? Mijn US account gaat al 12 jaar mee, nog nooit geen miserie gehad. En 't is nie da Sony nie kan zien dat er op die account ingelogd word in België.

Boys, hold your horses.
You do you...

Tuurlijk weet ik dat Sony niet banned en dat de overheid andere dingen heeft om zich mee bezig te houden dan bij Sony/EA die dingen op te vragen (als ze die al mogen geven).
Maar gezien je hier op het forum niet mag aanzetten tot onwettelijk gedrag lijkt het mij niet meer dan normaal dat dat ook is gezegd wordt.

Ah, was niet specifiek gericht op jou ze :D.

Gebruik ook enkel mijn US account om games aan te kopen, gezien ik ze soms voor €10 a €15 minder kan aankopen.

Tja, ge moet het zelf maar zien zeker? Zolang ge geen te zotte dingen doet zullen ze dat wel niet nachecken. Maar vanaf ze het wél doen riskeer je gewoon je aankoop te verliezen. Maar die kans lijkt me klein. Er is altijd de kans dat je effectief een Amerikaan bent die hier gewoon verblijft. Als ze je zomaar bannen en het verhaal lekt op sociale media gaat hun reputatie nog verder de dieperik in. Dat ze maar beter achter cheaters gaan. Hoe dan ook had ik vorig jaar wel degelijk die "points" gekregen bij de Ult. Edition hoor. Misschien dat ik dan ook toevallig de VPN had opgezet. :oi22:

Las dit zonet in The Guardian:

A new feature called Bounties provides players with randomised challenges such as (...) “keep a clean sheet” to ensure even if they lose an online match, they still get rewards.

Typisch EA om zo'n achterlijke feature te bedenken. Maar de challenge als voorbeeld is misschien gewoon ongelukkig gekozen.

We zullen dus wel zien. Ik neem wel weer een maand EA Play zoals ieder jaar. Als de "authentic" mode echt is wat het beaamt te zijn, awel ja. En dat houdt dan ook meteen in dat ik bye-bye zeg aan UT, waar ik ook niet om zal rouwen. Niet dat het niet plezant was, maar het vreet vooral veel tijd terwijl ik toch amper online speel. Maar het hele collectie-gebeuren inclusief de handeltjes die erbij komen maakt het - toch de eerste maand - wel plezant imo. Vanaf de power creep komt kijken is de fun er al snel af.

Heb al sinds de release van de ps3 een NL account kan ik ook gewoon die duurdere versie aankopen, zou ni weten hoe ik daar problemen mee zou krijgen. En heb ook 10 jaar een US account gehad...

Ik heb ook al sinds dat de Playstation store bestaat een USA account. 11j geleden heb ik daar zelfs al eens een video over gemaakt. nooit problemen mee gehad. Playstation Don't Care, en EA al zeker niet.

Kopen jullie de codes tegenwoordig via Kingguin of cd keys?
Wat met de overschot?
Ik ben er 2 jaar tussenuit geweest 😄
Je kan als ik goed herinner niet anders betalen via US account?

Kopen jullie de codes tegenwoordig via Kingguin of cd keys?
Wat met de overschot?
Ik ben er 2 jaar tussenuit geweest 😄
Je kan als ik goed herinner niet anders betalen via US account?
Via cd keys raak ik precies niet meer aan psn tegoed.. Constant uitverkocht..
Denk dat ik vorige keer via paypal heb kunnen betalen, maar kan ook op NL account geweest zijn toen..

Iemand gisteren gekeken naar de streamers die een eerste keer de game konden spelen?
Wegens gebrek aan tijd niet veel kunnen zien maar zag er wel oké uit.
Uiteraard gingen er veel pakjes open...

Iemand gisteren gekeken naar de streamers die een eerste keer de game konden spelen?
Wegens gebrek aan tijd niet veel kunnen zien maar zag er wel oké uit.
Uiteraard gingen er veel pakjes open...
Het spel is gewoon versie FC25 2.0
De spelers zijn nog altijd aan het schaatsen op het veld en van de vele veranderingen die beloofd werden is maar weinig zichtbaar.

Ik heb sinds 1995 elke Fifa game gekocht maar ik denk, na de zware teleurstelling van FC25, dat ik deze niet ga kopen of ga wachten tot hij in promo (Black Friday deals bijvoorbeeld).

Ik speel al enkele jaren met een belgisch psn + belgisch ea account.
Nu wou ik toch eens de ultimate editie aanschaffen dus had ik een USA psn aangemaakt en de game daarop gekocht. Via Share heb ik ook toegang tot het spel op mijn BE psn. Daar is dus geen probleem.

Ik had ook een nieuwe EA account aangemaakt (met als locatie USA) om dan te koppelen aan mijn USA psn, maar tijdens het inloggen in de ea web app, krijg ik al snel de melding dat mijn nieuwe EA account permanent gebanned is wegens het niet naleven van de ToS, zonder meer info.

Ik kan wel een case loggen, maar dat duurt zodanig lang dat ik dan evengoed de normale editie kon kopen op mijn belgisch psn.

Iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Ik speel al enkele jaren met een belgisch psn + belgisch ea account.
Nu wou ik toch eens de ultimate editie aanschaffen dus had ik een USA psn aangemaakt en de game daarop gekocht. Via Share heb ik ook toegang tot het spel op mijn BE psn. Daar is dus geen probleem.

Ik had ook een nieuwe EA account aangemaakt om dan te koppelen aan mijn USA psn, maar tijdens het inloggen in de ea web app, krijg ik al snel de melding dat mijn nieuwe EA account permanent gebanned is wegens het niet naleven van de ToS, zonder meer info.

Ik kan wel een case loggen, maar dat duurt zodanig lang dat ik dan evengoed de normale editie kon kopen op mijn belgisch psn.

Iemand een idee?
Is het niet gewoon dat je nog niet veel kan doen doordat het een nieuw account is?

En als uw usa account gebannt zou zijn, kan je normaal nog altijd op uw BE account inloggen. Dus ook op release van de ultimate editie.
Ben hier wel niet 100% zeker van..

Nee ik kon eerst idd niets doen, maar dat is blijkbaar normaal omdat het account na 1aug is gemaakt, toen kreeg ik ook een normale melding hiervan.
Nu krijg ik effectief de boodschap dat mijn account banned is, ook via mail gekregen.
Met mijn BE account kan ik idd nog inloggen in de webapp, maar daar heb ik dan geen toegang tot de ultimate edition content denk ik. Deze blijft gekoppeld aan mijn BE psn. Volgens GPT heb ik wel degelijk een aparte EA account nodig.

Nee ik kon eerst idd niets doen, maar dat is blijkbaar normaal omdat het account na 1aug is gemaakt, toen kreeg ik ook een normale melding hiervan.
Nu krijg ik effectief de boodschap dat mijn account banned is, ook via mail gekregen.
Met nieuwe account kan je nooit voor de (early) release op de webapp.
Je moet eerst in de game ingelogd zijn alvorens je op de webapp kan.
Als je de mogelijkheid hebt om op de console in te loggen op die account met EA FC25. Dan weet je meteen of die gebanned is of niet.

Ik kreeg idd mooi de melding dat ik eerst moet inloggen op de console (en dat kan maar vanaf vrijdag), dat is idd normaal.
Maar plots kreeg ik een andere foutmelding+mail, namelijk dat mijn account permanent gebanned is.
Mss was mijn account te gelijkaardig aan mijn vorig account (zelfde geboortedatum en bijna zelfde mailadres).
Ik heb nog eens een account gemaakt met compleet andere gegevens en zal even afwachten.

Even zeggen hoe ik het (10+ jaar geleden ofzo) gedaan heb

Ik gebruik daar dus een yahoo e-mail voor met geen enkel ander doel dan fifa te kunnen spelen. Eigenlijk gebruikte ik die daarvoor nog voor Yahoo pool (voor de kenners, de beste online pool tournaments, maar dat is gestopt) En ik dacht dat ik destijds een kleine variatie had gedaan, dat ik zelf al nietmeer 100 % weet. Ik verjaar den 1ste,en ik heb daar den 2de gezet ofzo, adres dat van een plaatselijke mcdo die geen sales tax had...

Misschien zijn ze nu idd strenger bij aanmaak nieuwe accounts, in alle geval, ik houd dit topic toch wat schuins in t oog, dus ben wel benieuwd naar de evolutie...

Terug
Bovenaan