EA SPORTS FC 25

Divisie 4 dankzij de nieuwe patch.
Eindelijk lukt vlot combinatievoetbal, ongelooflijk.
Traore was de laatste maanden trager en nu opeens dartelt hij als een jong veulen op het veld.
Mijn ploeg is zwak, pack luck onbestaande (buiten Eusebio :love: )

Kom net thuis en de eerste degelijke pack dat ik open (85+ player pick) krijg ik de nieuwe Cafu al. :oi22: Zelfs tov. Maicon merk je het verschil toch. Ik zie ook dat de top TOTY's al meteen 3 PS+ hebben. Wat gaat ze in hemelsnaam nog uitvinden daarna om hun mensen tevreden te houden?

Gisteren 2e match direct tegen James en Smith (beide TOTY).
Eerste match was tegen Pelé..

Daarna nog tegen TOTY Salah uitgekomen ook

Die freebie 94 Zidane is anders wel Nice...

Mits wat evo uiteraard
EA doet veel zaken slecht, maar dit is gewoon klasse.
Veel teams zitten nog steeds een groot stuk onder de meta omdat ze weinig of geen pack luck hebben of er geen geld tegenaan gooien.

Deze gratis Zidane zal toch in 70% van de ploegen zijn plaats hebben.

Moest het alleen altijd zulke vlotte gameplay zijn, ze zouden miljoenen extra spelers hebben, ergo meer inkomsten dus. Maar zo slim zijn ze daar nog niet in dat hoofdkwartier, ze focussen zich enkel op de big spenders. I don't mind dat een ploeg met grote spelers in game een voordeel kan hebben: lees sterker, slimmere posities en vlotter spelen, maar met skill zou je daar vanonder uit kunnen voetballen, maar de aanloop naar deze TOTY was huilen met de pet op. Pas nu beginnen mbappe en pelé deftig te ballen, en zijn ze werkelijk onstopbaar bij momenten, as they should be.

Maar de pessimist in mij zegt dat het nog geen 2 weken tot na TOTY gaat duren eer de credit card kids aan EA gaan hangen en bleiten dat ze hun edge ni meer hebben, want waarom al dat geld uitgeven... Soit nu speelt het zalig.

Deze gratis Zidane zal toch in 70% van de ploegen zijn plaats hebben.
In 99% vd teams denk ik. Tijd om de spiderman-meme nog es boven te halen.

Uit alle seasonal packs en picks niets meer gehaald. Just ne KDB, maar dat boeit nu minder. Het is ook alles of niets deze week. Van de befaamde 5x89+ pack ook maar baggere kaartjes gekregen. 2x 90's maar niets bruikbaars. 😭 Met mijn centjes (ingame dan) DelPiero gekocht, maar is meteen gekelderd nu met TotW. 😅

Gisteren tegen mbappe en r9 uitgekomen. Valt weinig tegen te doen in div3. Was wel kwalificatie match voor div2.

Daarna tegen TOTY mbappe , garrincha, Carlos Alberto, Zidane (EVO) uitgekomen. Na 10min 2-0 voor en ragequit 🥳

Niks wauws uit al mijn packs tot nu toe.

Heel veel spijt dat ik in div 4 zit.
Verschil met 5 is veel te groot.
Ik kan geen toty meer zien.

Verliezen met 7-3 telkens opnieuw en opnieuw terwijl de xg vaak gewoon gelijk is…
Na 15 wedstrijden stopt het wel.
Nog 14 punten nodig maar nu al meer dan 25 wedstrijden achter de rug voor 21 punten.
Nu kan ik gelukkig terug stoppen omdat ik niet meer hoef te scoren in 10 rivals wedstrijden.
Vorige week nu ook voor de zoveelste keer op rij de WL niet gehaald.
is dit normaal dat enkel spelers van 4 of hoger zich kunnen plaatsen?

Vond die Make-your-own-TOTY-evolution wel een goed idee, tot vandaag... 15 friendly matchen winnen??? En 8x tweemaal scoren ook? Moete nog hopen dat ze het niet afbollen na één goal.

Jammer want ik wou hem (zoals wel meer volk) op Touré - noem hem gerust André the Giant :p - uitproberen, maar daarvoor moest je eigenlijk één van de laatste maanden een evo erop gedaan hebben. Nu heeft 'ie enkel block. Lawrence is dan beter. Ik zie niet in waarom ze daarvoor allemaal 87's gebruiken als alle stats toch naar een cap gaan. De silver spelers hebben dan enkel wat minder in balance of finishing, maar boeit dat echt?

Snap ook echt niet dat mensen blij zijn met die laatste patch. Ze hebben defensieve AI letterlijk gewoon afgezet. De 99 pace meta is weer helemaal terug. En als dat niet lukt knalt iedereen ze er wel in buiten de 16. Zo broken als iets... Maar dat is net wat er mis is met die toxic community van EA: ze zijn echt met het minste content. Geen standaarden.

Laatst bewerkt:
IMG-20250121-013348.jpg

Daar gaat mijn TOTY packluck :unsure:

Terug
Bovenaan