EA SPORTS FC 25

Iemand hier die weet hoe iedereen en z'n moeder zo met hun verdediger kan blijven plakken? Die spiegelen perfect uw movement precies. Vroeger kon je contain doen met X op PS, maar als ik dat probeer, verdedigen ze als een wandelen kapstok en kan de tegenstander zo langs ze...

Och jing, ne gansen dag gespeeld en maar 1 win in div 6. Ik weet ni wa knoppekes die induwen maar mijn spelers stonden erbij als piet snot

Uit nieuwsgierigheid heb ik eens de Xbox versie geprobeerd en net zoals vorig jaar is het daar 10x erger dan op de playstation. Welke toestanden ik daar zie en tegenkom zijn gewoon niet normaal.

Als je niet tot het clubje hoort (geen idee hoe je daarin komt) doet uw eigen team niks (allergisch aan de bal) en zijn ze overal telkens te laat, en geven ze altijd de foute pass...

Als je niet tot het clubje hoort (geen idee hoe je daarin komt) doet uw eigen team niks (allergisch aan de bal) en zijn ze overal telkens te laat, en geven ze altijd de foute pass...
Met die loan Mbappé van divisie 7 net geen divisie 4 gehaald.
Moet zijn dat jouw ploeg niet voldoet aan de “meta” en je geld moet uitgeven voor betere kaarten.
Mijn beste spelers zijn gratis kaarten van season objectives.
Echt wel erg eigenlijk.
Ik geef het nog enkele dagen een kans maar niets packen tijdens black friday was voor mij bijna de druppel.

Gelukkig heben ze nog een leuke evo mode erin gestoken met een max rating van 85.
Vrij makkelijk 12 wins gehaald omdat de ploegen zo goed als allemaal even sterk zijn.

"Leuke Evo mode", gezien ik weinig tot geen evo's doe is het zo leuk niet. Heb Rivals vibes bij elk loading screen. Iedereen z'n squad 3x zo goed of het mijne. Met een geluk al 10x eerst gescoord op 40 matchen ofzo. Time of my life, alles voor de XP he. Nog 2 wins nodig, dus zonde om niet verder te blijven proberen.

Laatst bewerkt:
Buiten men 2 sterspelers, mbappe 94 en 95 pelé is de nummer 3 op mijn lijst een zeer mediocre icon Zanetti 89 op de RA

Verdedigingsgewijs is dat ook niet om naar huis te schrijven hoor. Ik zeg niet dat ik klaag, maar ploeg zit ook vol evo's en 86 spelers voor de rest...

Ge zou m'n commentaar eens moeten horen als ik speel, epic shit :D

Ja, is hier ook zo ze :3.

Maar om dan te lezen dat ge niet kunt winnen omda uw team niet meta genoeg is :wtf:. Mijn team is verre van meta (team) en ik win 60% van mijn wedstrijden, 30% verlies ik omdat ik die match de stenen uit de grond zuig en foute beslissingen neem en 10% omdat de gameplay dit jaar echt pure kak is.

Iedereen in mijn team is first owned buiten Maicon & Jorginho. Heb mij even bezig gehouden met traden & zo vlug toch een 2 mil coins kunnen samenrapen. Die Maicon dan gekocht & Buffon gepacked uit die 450k coin pack in de store nadat ne kameraad zei da'k nie durfde.

Voor de rest speel ik iedere week mijn rival wedstrijden & squad battles (eindig ik meestal elite 2) en de fodder daarvan + de fodder die ze naar uwe kop smijten heel de week door verzamelde er genoeg op alle sbc's te doen voor spelers die je wilt.

Die fodder, is ook al geminderd hoor de laatste weken, tzal zijn dat ge nog ne stock had wss. Daar zijn ze dus ook een pak zuiniger op geworden...

Nu bijna 3miljoen coins terug.
Als TOTY er is ga ik eens investeren in een goed ploegje.

Momenteel Van der sar, kounde (rb), van dijk, konaté, mendy (evolution), tonali, gundugan, brolin/podolski, salah (gold), keane (2x evo), raphinia (evo).

https://www.futbin.com/25/squad/332226 (niet up to date met de evo's)
Had gedacht aan nieuwe RB (maicon), nieuwe RW evt, nieuwe spits (Henry maar die is niet explosive) en nieuwe LW (hazard?)

Maicon, zola, guily en hazard (base) gekocht. Blijkbaar komt er ze Roberto sbc en die dan evt doen om hazard te vervangen. Ik merk wel al verschil bij die spelers😅

Terug
Bovenaan