Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het creditcard clubje wil je zeggen?Als je niet tot het clubje hoort (geen idee hoe je daarin komt) doet uw eigen team niks (allergisch aan de bal) en zijn ze overal telkens te laat, en geven ze altijd de foute pass...
Met die loan Mbappé van divisie 7 net geen divisie 4 gehaald.Als je niet tot het clubje hoort (geen idee hoe je daarin komt) doet uw eigen team niks (allergisch aan de bal) en zijn ze overal telkens te laat, en geven ze altijd de foute pass...
Vraag maar aan Dev!lke, packluck onbestaande bij mijDan heb je toch heel veel pack luck?
Mijn ploeg zit vol met evo’s omdat ik werkelijk niets pack dat deftig is.
. Het zwarte schaap van EA, eigenlijk zouden ze mij de game moeten refunden voor hun brol die ik in packs krijg 
.Ge zou m'n commentaar eens moeten horen als ik speel, epic shitGe leest hier toch nogal wat ze.

Idem, dat is niet voor publicatie vatbaar denk ikGe zou m'n commentaar eens moeten horen als ik speel, epic shit![]()

Ge zou m'n commentaar eens moeten horen als ik speel, epic shit![]()
. Mijn team is verre van meta (team) en ik win 60% van mijn wedstrijden, 30% verlies ik omdat ik die match de stenen uit de grond zuig en foute beslissingen neem en 10% omdat de gameplay dit jaar echt pure kak is.Ge hebt daar een 90 versie ook van? Gezien op futbin?net ronaldo tradable gepacked , direct verkocht voor de coins![]()