EA SPORTS FC 25

Seg euh, tis de moment eh.

Voor pakskes open te doen...

Odm96bc.jpeg

Base icon pack :ROFLMAO:

Kan ik mijne baggio nog verkopen op de koop toe

Als ge nu niet paar divisies stijgt, dan weet ik het ook niet meer 😅
3 matchkes gespeeld, 1 tegen een goede speler, 4-2 verloren, de rest hielpen deze 2 heerschappen mij vlotjes doorheen...

Hoe 2 spelerkes toch zo'n verschil kunnen maken, heel het team speelt beter... Maar deze 2 onder elkaar is wel een koningskoppel...

En pelé heeft precies passes met een elastiek erin, ik kan het niet anders omschrijven... Wa ne keirel

3TkbiWk.png

Dit is men ploegje nu, net nog Raphinha bij ge packed. Zou ik mbappe spits houden, of toch op de LW?

Ik zou mijn teamnaam wel willen veranderen naar Mbappaypal, lekker ironisch... Doen of niet??

3TkbiWk.png

Dit is men ploegje nu, net nog Raphinha bij ge packed. Zou ik mbappe spits houden, of toch op de LW?

Ik zou mijn teamnaam wel willen veranderen naar Mbappaypal, lekker ironisch... Doen of niet??

Mag ik eens met uw ploeg spelen in weekend league?

Had nu 9-1 en ben moeten stoppen want moest slapen :p
heb gewoon cheap basic ploegske enkel first owner.

Als ge nu niet paar divisies stijgt, dan weet ik het ook niet meer 😅
Ik zat in 6 of 5, seizoen net hiervoor, nu terug dus in 7, benieuwd of ik ooit eens onder de 5 kan duiken...

En loopt nu wel vlotter terug met mijn nacon bakske. Even dacht ik dat mijn nieuwe edge controller beter ging zijn in dit spel, maar de nacon is iets stroever, waardoor ik ook beter voel welke richting de joystick uit gaat...

Ik zat in 6 of 5, seizoen net hiervoor, nu terug dus in 7, benieuwd of ik ooit eens onder de 5 kan duiken...

En loopt nu wel vlotter terug met mijn nacon bakske. Even dacht ik dat mijn nieuwe edge controller beter ging zijn in dit spel, maar de nacon is iets stroever, waardoor ik ook beter voel welke richting de joystick uit gaat...
Ik zit in div 4 momenteel, ben al in div 3 geraakt.
Tegenstanders vallen nog mee, gisteren of eergisteren wel tegen Thunderstruck mbappe en Cruyff uitgekomen. Dat was een ander paar mouwen.

Mijn ploeg voorlopig:

Keeper, middenveld, aanval gepacked gekregen. Mendy, rudiger, kounde, raphinia heb ik gekocht.
En Brolin uit hero sbc gekregen.

Hier juist Touré (2mil) gepacked uit de rivals rewards, en hij is verkoopbaar.
Zwaar aan het twijfelen of ik hem zou houden of zou verkopen.

Hier juist Touré (2mil) gepacked uit de rivals rewards, en hij is verkoopbaar.
Zwaar aan het twijfelen of ik hem zou houden of zou verkopen.
Packs kopen, die weight zal volgens mij niet veel veranderd zijn hoor, als ge hem kunt bezigen, doen zou ik zeggen, of gewoon sparen voor 1en dikke speler

Packs kopen, die weight zal volgens mij niet veel veranderd zijn hoor, als ge hem kunt bezigen, doen zou ik zeggen, of gewoon sparen voor 1en dikke speler
Heb hem verkocht voor 1.800.000.
Nu heb ik bijna 3miljoen. Gisterenavond ook casemiro flashback sbc gedaan.

Nu ff afwachten om te kopen, met TOTY zullen alle prijzen ook zakken denk ik

Waarom kan ik Baresi kopen voor 87k? Heb ik iets gemist? Is toch een goede kaart (mits anchor-chem, of zou catalyst beter zijn?). Van Dijk is beter - met zijn broken AI - maar 99 defense zou toch mogen tellen. Mss nu eens sliding tackles proberen. Want dat heeft het spel mij afgeleerd... 😅

Nu ook weer elite3 gemist op een haar. Begint frustrerend te worden. 😭

Waarom kan ik Baresi kopen voor 87k? Heb ik iets gemist? Is toch een goede kaart (mits anchor-chem, of zou catalyst beter zijn?). Van Dijk is beter - met zijn broken AI - maar 99 defense zou toch mogen tellen. Mss nu eens sliding tackles proberen. Want dat heeft het spel mij afgeleerd... 😅

Nu ook weer elite3 gemist op een haar. Begint frustrerend te worden. 😭
Zijn snelheid is veel te traag waardoor hij niet tot de metaspelers behoort.

Zijn snelheid is veel te traag waardoor hij niet tot de metaspelers behoort.
Maar met catalyst is die toch meer dan deftig qua pace? Of moet ik ervan uitgaan dat iedereen en zijn moeder speelt met shadow op zijn CB's?

En het blijft een icon hé. Ben je toch wat meer flexibel qua opstelling. Ik snap dat de meta-kaarten meerdere miljoenen zijn, maar der zou toch een soort van tussenniveau moeten zijn. Er zijn veel crappier kaarten die het 4-voudige gaan van Baresi...

Maar met catalyst is die toch meer dan deftig qua pace? Of moet ik ervan uitgaan dat iedereen en zijn moeder speelt met shadow op zijn CB's?

En het blijft een icon hé. Ben je toch wat meer flexibel qua opstelling. Ik snap dat de meta-kaarten meerdere miljoenen zijn, maar der zou toch een soort van tussenniveau moeten zijn. Er zijn veel crappier kaarten die het 4-voudige gaan van Baresi...
Meta kijkt men in eerste instantie naar de pace. Liefst zo dicht mogelijk bij 90 zodat je met een shadow aan 99 pace komt.

Ik trek mij niets aan van de meta, ik speel een spel om mij te amuseren. :) Ik speel vaak met icons en heroes waar ik vroeger fan van was. Meestal niet meta dus relatief goedkoop :)

Terug
Bovenaan