Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge nu niet paar divisies stijgt, dan weet ik het ook niet meerSeg euh, tis de moment eh.
Voor pakskes open te doen...
![]()
Base icon pack
Kan ik mijne baggio nog verkopen op de koop toe

3 matchkes gespeeld, 1 tegen een goede speler, 4-2 verloren, de rest hielpen deze 2 heerschappen mij vlotjes doorheen...Als ge nu niet paar divisies stijgt, dan weet ik het ook niet meer![]()
Nog 23 dagen jong!Seg euh, tis de moment eh.
![]()
Dit is men ploegje nu, net nog Raphinha bij ge packed. Zou ik mbappe spits houden, of toch op de LW?
Ik zou mijn teamnaam wel willen veranderen naar Mbappaypal, lekker ironisch... Doen of niet??

Ik zat in 6 of 5, seizoen net hiervoor, nu terug dus in 7, benieuwd of ik ooit eens onder de 5 kan duiken...Als ge nu niet paar divisies stijgt, dan weet ik het ook niet meer![]()
T zal wel ni te lang duren eer de Meta ploegjes mij inhalen in die modusMag ik eens met uw ploeg spelen in weekend league?
Had nu 9-1 en ben moeten stoppen want moest slapen
heb gewoon cheap basic ploegske enkel first owner.
Ik zit in div 4 momenteel, ben al in div 3 geraakt.Ik zat in 6 of 5, seizoen net hiervoor, nu terug dus in 7, benieuwd of ik ooit eens onder de 5 kan duiken...
En loopt nu wel vlotter terug met mijn nacon bakske. Even dacht ik dat mijn nieuwe edge controller beter ging zijn in dit spel, maar de nacon is iets stroever, waardoor ik ook beter voel welke richting de joystick uit gaat...
Dude wtf, en ik dacht dat ik chance had met mijn 2 icons in preview packsSeg euh, tis de moment eh.
![]()
Base icon pack
Kan ik mijne baggio nog verkopen op de koop toe

Packs kopen, die weight zal volgens mij niet veel veranderd zijn hoor, als ge hem kunt bezigen, doen zou ik zeggen, of gewoon sparen voor 1en dikke spelerHier juist Touré (2mil) gepacked uit de rivals rewards, en hij is verkoopbaar.
Zwaar aan het twijfelen of ik hem zou houden of zou verkopen.
Heb hem verkocht voor 1.800.000.Packs kopen, die weight zal volgens mij niet veel veranderd zijn hoor, als ge hem kunt bezigen, doen zou ik zeggen, of gewoon sparen voor 1en dikke speler

Zijn snelheid is veel te traag waardoor hij niet tot de metaspelers behoort.Waarom kan ik Baresi kopen voor 87k? Heb ik iets gemist? Is toch een goede kaart (mits anchor-chem, of zou catalyst beter zijn?). Van Dijk is beter - met zijn broken AI - maar 99 defense zou toch mogen tellen. Mss nu eens sliding tackles proberen. Want dat heeft het spel mij afgeleerd...
Nu ook weer elite3 gemist op een haar. Begint frustrerend te worden.![]()
Maar met catalyst is die toch meer dan deftig qua pace? Of moet ik ervan uitgaan dat iedereen en zijn moeder speelt met shadow op zijn CB's?Zijn snelheid is veel te traag waardoor hij niet tot de metaspelers behoort.
Meta kijkt men in eerste instantie naar de pace. Liefst zo dicht mogelijk bij 90 zodat je met een shadow aan 99 pace komt.Maar met catalyst is die toch meer dan deftig qua pace? Of moet ik ervan uitgaan dat iedereen en zijn moeder speelt met shadow op zijn CB's?
En het blijft een icon hé. Ben je toch wat meer flexibel qua opstelling. Ik snap dat de meta-kaarten meerdere miljoenen zijn, maar der zou toch een soort van tussenniveau moeten zijn. Er zijn veel crappier kaarten die het 4-voudige gaan van Baresi...
Ik speel vaak met icons en heroes waar ik vroeger fan van was. Meestal niet meta dus relatief goedkoop