EA SPORTS FC 25

En het blijft maar komen. Met de laatste 1000 gratis points een 25x 80+ tradable pack genomen en gewoon een 90 icon Rooney en 89 Prime Hero Hamsi(c)k. Zal ik me toch even mee amuseren. Precies of SA weet dat ik power shot abuse tegen de AI of ik kan ni winnen. 😅 Als je nu nog niet overtuigd bent dat ze aan de odds gesleuteld hebben... (Tijdelijk wsl).

Xavi, kon slechter, maar kon veel beter.
Icon packs of campaign packs zijn quasi nooit de moeite. 9/10 zit daar gewoon de laagste in. Met een pick heb je 'een' kans op 1 deftige. Vorig jaar een aantal gedaan om een icon team te hebben maar waren allemaal -88's.

UFL zal wel paar jaar nodig gebben om deftig td worden. Gezichten trekken op niets. Maar nu heb je ten minste wat druk op die tamzakken van EA.

G0gNnMi.jpeg

geen woorden...

Close shop.

Incoming toxic behaviour
Hahahah. Ik voel dat de tegenstanders pretty pissed (of jaloers zijn)

En als iemand mij kan zeggen hoe je ploeg van tegenstander kan zien van tevoren? @Kiiilerke2 had daar nen truck voor...

Kheb ineens wel heel veel disconnects, tiens, tiens tiens...

Zo zie je maar dat alles in de game geexploit wordt

Toxicity level: +101%

Uit welke donkere krochten komen al die sweaters uit gekropen, en dan nog maar in div 7

Waarom zou je die in godsnaam verkopen? Het is vermoedelijk voor velen het einddoel, hoewel er wsl sommigen gewoon proberen geld in te winnen... omdat het kan. :p

Toch maar meer bewijs voor mijn aanname dat de odds serieus opgekrikt zijn voor Black Friday weekend. Toch niet alleen voor mij een wereld van verschil.

En het bewijst toch maar hoe "skilled" je moet zijn voor dit spel. Ik ga van vloekend onderuit gaan tegen legendary AI naar geeuwend 5-0 halen. Allemaal met 2 spelers verschil... Ham-sick doet zijn naam toch eer aan. En Rooney vlamt ze ook binnen met de regelmaat van de klok.

@Marginal0 ,idd

Ik zou hem wel bijgehouden hebben ze, toch minstens tot tots ofzo. En gelijk je zegt, hoeveel zijn er niet die 3M coins grinden en grinden tot als ze base Mbappe in hun team kunnen zetten. Verleden jaar was het Haaland 94 in oktober dacht ik (het pack voor 50 of 100 goals ofzo, dus heel in het begin), maar deze is het hele jaar door te gebruiken. Alleen spijtig dat ik hem weinig kan bedienen, gisteren 5 tal matchkes nog gespeeld, alles verloren, iedereen erop gebrand om mij te verslagen, met alle kiddie play dat erbij hoort uiteraard. Maar op zondag avond kom je wel weinig casuals tegen sowieso.

Ik zou eigenlijk liever mijn niveau wat opkrikken dan deze kaart te pullen, al neem ik dat met een serieus korreltje zout. Hoeveel keer zie ik niet dat ik in t zak wordt gezet door de AI, en ge moet gewoon alle mechanismes kennen, heeft in the end weinig natuurlijks meer, mor soit. L1 geeft bij mij altijd de foute speler, tot 3 a 5 keer toe, ze lopen weg van de bal ipv druk te zetten, en noem maar op. Dat gedeelte is dus nog niet veranderd, black Friday of niet...

Ja, ik voel uw pijn. Je kan het afstellen met gevoeligheid en focussen op bal of speler, maar niets van de opties lijkt me een goede (toch niet voor mij). Geef een top player AI één seconde en het is te laat. Een foute switch maakt het dus al 0-1. En verdedigen is echt embarmelijk hier. AI kan echter zijn Van Dijk perfect positioneren dat die quasi alles covert: gewone pas, doorsteekpas. Bij lobje vlamt hij er sneller dan mijn speler naartoe.

Soms lachen ze je in je gezicht uit door met 'n verdediger gans uw team te ownen met dribbles die overduidelijk gewoon reageren op je inputs - en niet de visual cues of via anticipatie zoals 'echte' spelers - om dan vervolgens de bal professioneel naast te schieten. Het oogt enorm robotisch (als dat een woord is). Ik noem dat borderline cheaten. In se accepteer ik uiteraard dat ik verlies tegen de betere teams. Maar niet tegen een team met bronzen spelers die op één of ander manier de bal erin lepelen vanop zieke afstanden. Neem er dan nog de vroege inputregistraties bij die je zeer moeilijk op tijd kan supercancellen, waardoor de bal onverbiddelijk buiten vlamt, en je zit met een vat aan frustraties. Op een moment realiseer je je dan dat je je eigenlijk zou moeten ontspannen tijdens de gaminguren. :p

Het heeft zoals je zegt gewoon weinig natuurlijks meer. Alle fancy dribbles laat ik achterwege want daar hebben ze altijd een antwoord op, zelfs al doe ik ze goed, kies ik de juiste kant, etc... Het is op den duur geen voetbal meer. Gewoon doen wat het meest efficiënt is. Nee, dan kijk ik nog liever de Jupiler League. Die hebben... een andere insteek. XD

Spel doet ook vele dingen goed hoor. Ik speel nog maar één jaar, daarvoor was het altijd PES. FIFA heeft altijd betere sfeer gehad, maar een career mode in PES kon ik blijven spelen. Bleef plezant, en AI is daar een groot deel van. Sim settings trekt er al veel meer op, maar ja... in FUT bestaat dat niet.

Op den duur zou ik echt nog terug online spelen, en het toxisch gedrag erbij nemen...

Terug
Bovenaan