EA SPORTS FC 25

Vandaag is aan die moments begonnen met 2e controller maar ik geraakt niet aan 88 squad met 33chem (zonder de chem ook niet ze)
Die ultimate moments is een hel.
Ik raak niet voorbij de eerste.
Opstelling al aangepast naar 4-4-2 maar dan nog lijkt het niet te lukken.

De eerste week voor de patch telde owngoals ook, zouden het voor iedereen moeten laten.

De eerste week voor de patch telde owngoals ook, zouden het voor iedereen moeten laten.
Hier ging het vrij EZ. Paar keer kijken wat de verdediging doet, welke spelers van jou waar lopen. Eventueel een position switch in de opstelling.

Bij mij telde de own goals ook en 2e controller tactiek. Enkel die 87-88 squad met full chem lukt niet

En een shadow kopen voor mijn cv lukt ook niet. Alles direct opgekocht door bots ....

Iemand die een tutorial op Youtube kan vinden om minder op de paal te schieten?
Xg al enkele wedstrijden tussen de 4 en 6 (zelfs tegen ploegen met 5 achteraan) maar ik raak minstens 2 keer de paal/wedstrijd.

Ligt dit aan de manier hoe ik trap of gewoon pech?
Heb heel veel kansen nodig om te scoren, dat wel.

Heb die controller in beeld al eventjes staan, om te zien welke knoppen ik bezig. Sinds ik de wijsvingers minder gebruik lukt het toch al iets beter(L1, R1)

L2 in sommige defensieve situaties en ook om de bal goed rond te laten bewegen is echt wel OP

Weer nen kut avond. 5 matchen tegen weer alleen maar spelers die er geld tegen aangooien, die belachelijke 5 mans verdediging gebruiken en de R1 boost misbruiken alsof het niets is. Uiteraard die 5 wedstrijden allemaal verloren. Na paar betere dagen is mijn goesting weer ver te zoeken.

Hier het omgekeerde, was weliswaar voornamelijk friendlies one nation, maar enkele matchkes compleet gedomineerd, tegen goeie tegenstanders ook nog

Maar er zit toch een bug in het spel wanneer je iets uit je club verkoopt dat je tradable hebt en je untradable packt begint hij er mij altijd uit te gooien, geraak zelf nimeer op de app nu

Laatst bewerkt:
Moest er iemand een goeie opstelling (inclusief taken) hebben dan mag je altijd zo vriendelijk zijn om uw code te delen zodat mede forumleden deze kunnen uitproberen!

Moest er iemand een goeie opstelling (inclusief taken) hebben dan mag je altijd zo vriendelijk zijn om uw code te delen zodat mede forumleden deze kunnen uitproberen!
ik gebruik een 4-3-3 (4)
Opbouw: gebalanceerd
Verdediging: Hoog (64)

Keeper: Keeper + verdedigen
LB: Fullback + gebalanceerd / 2x CV: Verdediger + verdedigen / RB: Fullback + Verdedigen
LCM: Box2box - gebalanceerd / CAM: Schaduwspits + aanvallend / RCM: Controlerend + verdedigen
LW: Vleugelspits + gebalanceerd / ST: Geavanceerde aanvaller + Voltooid / RW: Vleugelspeler + gebalanceerd

Is vanuit de app gehaald, deze staat in het NL, ingame is het in het engels dus kan het wel vertalen als je wil.

Ze moeten toch DRINGEND iets doen aan buitenspel dat gewoon fucked up is.

Dus ik geef een corner, met pass naar het middenveld, wordt daar onderschept, en hij geeft een pasje naar zijn spits die, wat zal het zijn, 20 meter achter mijn laatste man staat, en hij mag doorlopen en scoren... Is er iets dat ik gemist heb in nieuwe spelregels ofzo??

Zo kan ik het ook eh

Na weer 5 verloren wedstrijden, in Rivals, is de fun er echt van af. Zonder geld in te pompen kan je gewoon niet meer winnen eens in een hogere divisie.
Sta je 3-0 voor en dan nog met 3-4 verliezen omdat uw verdediging opeens de aanvallers niet meer kunnen volgen? Tis niet alleen pay to win maar nog meer scripted dan vorig jaar.
Ik heb het spel nu gewoon definitief verwijderd (2de keer I know). Ben deze bullshit zo beu.

Na weer 5 verloren wedstrijden, in Rivals, is de fun er echt van af. Zonder geld in te pompen kan je gewoon niet meer winnen eens in een hogere divisie.
Sta je 3-0 voor en dan nog met 3-4 verliezen omdat uw verdediging opeens de aanvallers niet meer kunnen volgen? Tis niet alleen pay to win maar nog meer scripted dan vorig jaar.
Ik heb het spel nu gewoon definitief verwijderd (2de keer I know). Ben deze bullshit zo beu.
welke div zit je?

Speel met volgend team: https://www.futbin.com/25/squad/524831.

Speel al sinds release en ben mij ook meer op de objectives beginnen focussen (wekelijkse rush objective, one nation, ...) waar je redelijk goeie pakjes kan uit halen en heb redelijk geluk gehad met wat ik getrokken heb. Heb zo bijvoorbeeld kort na release Rodrygo & Ousmane Dembélé getrokken en samen verkocht voor een 250k.

Helpt ook wel dat ik de co-op doe met wat kameraden, maakt het al wat plezanter.

Enige kaarten die ik heb moeten kopen waren Kerr, McManaman & Bremer, de rest allemaal first owned.

Enigste die nu op mijn kloten werkt is die 91 depth kiddies. Meestal kan ik ze wel counteren maar ze spelen o zo irritant.

Cold..

image.png

Terug
Bovenaan