bron?als je een BAN wilt, zeker doen
Ik doe dit al 4 jaar en nog nooit een ban gehad?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bron?als je een BAN wilt, zeker doen
Ik ken genoeg mensen die al een BAN hebben gehad daarvoor. staat in de TOS van EA.bron?
Ik doe dit al 4 jaar en nog nooit een ban gehad?
LOL
Staat ook in de TOS dat je in enkel in uw eigen land account mag hebben. Heb je al een ban gehad?Ik ken genoeg mensen die al een BAN hebben gehad daarvoor. staat in de TOS van EA.
ik speel op men eigen land account.Staat ook in de TOS dat je in enkel in uw eigen land account mag hebben. Heb je al een ban gehad?
En, hoeveel geëindigd?5-0 in WL, dit maak ik nooit meer meeLOL
![]()
Ligt het aan mij? Maar hoe kan je als je werkt of naar school gaat plus een hobby hebt, nog deftig UT spelen? Ik kan enkel wat in het weekend spelen en zo is een uurtje per avond... Hoe kan je dan al die doelstellingen voltooien? Elk jaar overdrijven ze precies meer met het aantal games spelen...
idd, als je maar een paar uurtjes per week casual wilt spelen ga je niets van die doelstellingen vrijspelen.
I beg to differ. Ik kom denk ik aan 5u per week.Maar hoe kan je als je werkt of naar school gaat plus een hobby hebt, nog deftig UT spelen?
8 wins. 2x disconnect gehad waar ik een loss voor kreeg, en dan wask het muug. Iets van een +300k uit len rewards gehadEn, hoeveel geëindigd?
Mja, Squad battles vind ik jammer genoeg vrij saai. Ik speelde echt om mijn 7 Rivals wins per week te halen. 14 Wins halen op een week is heel moeilijk met de tijd dat ik kan gamen op een week.I beg to differ. Ik kom denk ik aan 5u per week.
Ik speel squad battles de 12 matchen, ik probeer 5 wins in rivals te halen. Als er dan tijd overschiet speel ik nog wat rush.
- Squad battles: Ploeg samenstellen die zoveel mogelijk objectives gelijk vrijspeelt. Deze week 2 mexicanen, 1 world tour speler en 2 eredivisie spitsen. Hier mee vink ik na 12 matchen af:
- World tour spain 'veinte' objective (zit al aan 17/20)
- Road to knockout Santiago giminez (volledig)
- Squad foundations Eredivisie (volledig)
- Rivals: spelen met 'a-ploeg'
- Rush: Evolutions afwerken of met spelers die zoveel mogelijk rush points geven
Dus je moet het af en toe wat slim aanpakken en ja , af en toe ook wel een objective of sbc laten schieten omdat die te veel tijd vraagt.
Maar tijdens u pensioen ga je weer alle tijd hebben voor EA FC als de artrose dan geen roet in het eten gooit...
Simpel, ze zagen dat mensen voro hun upgraded rewards gingen en dan het spel weglegden.Onbegrijpelijk imo dat ze dat gewoon verdubbelen.
Ik denk als we met wat mensen hier zouden afspreken en spelers selecteren die voldoen aan de requirements dat we veel vlotter die points vrij spelen.Zo eens af en toe een wedstrijdje rush is leuk maar om daar uren in te steken zie niet echt zitten. Ik speel het op dit moment niet zo graag speel door de vele egoïsten.
Ik denk als we met wat mensen hier zouden afspreken en spelers selecteren die voldoen aan de requirements dat we veel vlotter die points vrij spelen.
Nu trekken velen er zich geen hol van aan. Maar als je alle requirements invult heb je al snel 3k points per match extra. Dan gaat het rap...
Vorig jaar ging ik elke week voor de upgraden rewards maar dit jaar kan ik deze onmogelijk halen, zelfs als ik alle matchen zou winnen.Ligt het aan mij? Maar hoe kan je als je werkt of naar school gaat plus een hobby hebt, nog deftig UT spelen? Ik kan enkel wat in het weekend spelen en zo is een uurtje per avond... Hoe kan je dan al die doelstellingen voltooien? Elk jaar overdrijven ze precies meer met het aantal games spelen...
Klopt, het is ook moeilijker om te meten hoe goed of slecht ik ben, want ik kom direct tegen tegenstanders met de zotste kaarten en weirdy tacticsVorig jaar ging ik elke week voor de upgraden rewards maar dit jaar kan ik deze onmogelijk halen, zelfs als ik alle matchen zou winnen.
Ik focus me nu gewoon op m'n favoriete ploeg uit België en doe de gratis Evo´s om me te amuseren. En coop met een maat.
Ik vind het ook spijtig dat ik niet meet deftig rivals kan spelen, maar ach, meer tijd voor m'n andere games zo.