EA SPORTS FC 25

Bronze squad mastery en Silver squad mastery.
Samen friendle game starten en de andere quit direct en zo 25x is het vrijgespeeld. Andersom idem
Ok ik heb je staan denk ik, maak je al een chat aan met sentenza account en ook met GETHEZ account? Zo kunnen we snel communiceren...ik kan dan via gsm typen

Ik ben daar binnen 6 tal minuutjes

En moet je de 3 mins uitdoen, of niet??

Starting Friday ligt mijn Standard edition in de bus en wil dan zeker is wat Rush of andere modi online spelen.
Geïnterreseerden mogen me altijd toevoegen onder 'fomas_fomix'.
Ik heb u ook staan dacht ik eh? Mss moeten we nekeer een rush teampje samenstellen, is wel een fun modi

Ik heb dat in de 70*10 pack untradable opengedaan en mijn dubbels kon ik naar de sbc opslag sturen, wat is dat eigenlijk, ik vind ze niet meteen terug op gsm

Ik heb dat in de 70*10 pack untradable opengedaan en mijn dubbels kon ik naar de sbc opslag sturen, wat is dat eigenlijk, ik vind ze niet meteen terug op gsm
Voor u dubbels op te slaan ipv te moeten discarden.
Bij het oplossen van SBC's kan je nu ook zoeken in de "sbc storage" ipv enkel 'club' en 'concept players'

Voor u dubbels op te slaan ipv te moeten discarden.
Bij het oplossen van SBC's kan je nu ook zoeken in de "sbc storage" ipv enkel 'club' en 'concept players'
En wat zijn de eigenschappen daarvan eigenlijk? Ook 1 slot per soort speler, of hoe moet ik dat zien? Heb je dan je gewone spelers en de sbc dubbels? Dus eigenlijk kan je elke speler een keer in je club hebben, en hem ook in die sbc storage? Of is dat ook gelimiteerd?

Dit jaar geen geluk gehad om een exemplaar te bemachtigen kort voor sluitingstijd. Zowel media markt als fnac hadden niets liggen. Morgen dan maar!

Net mijn eerste 3 matchen FC25 erop zitten in Ultimate Team en dit speelt toch wel echt anders dan FC24.
Ik vind het algemeen trager spelen. Je moet exacter zijn in het passen en schieten. De typische FC24 afstand schoten lijken precies toch aangepakt?
Het verdedigen is precies iets makkelijker maar tegelijkertijd voelt het anders.
Er zijn wel al zaken die waarschijnlijk een patch zullen krijgen zoals een super sprint na L1 te gebruiken. Daar valt dus gewoon niet op te verdedigen.
Ik had in die 3 matchen wel al bugs zoals bijvoorbeeld dat ik geen wissels kon uitvoeren via R2 en in match 2 had ik een dejavu gevoel met FC24 door in de blessuretijd te verliezen door rare acties van de verdediging (scripted gezever opnieuw?).

Nog veel te vroeg om een echte conclusie over FC25 te geven.

Gisteren serieuze bug gehad, in de 3e draft match was het tegen Man City.
En die spawnde allemaal aan de cornervlag en die bleven daar ... De hele match lang :unsure:

Terug
Bovenaan