Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Ik heb bijna alle obj al. Die 20 met die Squad foundations nog.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb bijna alle obj al. Die 20 met die Squad foundations nog.
Nog niet voorgehad. Maar vandaag nog niet gespeeldIemand ook voor dat speler soms onbestuurbaar wordt bij rush?
Speler loopt soms naar de zijlijn op zijn alleenen, en ik moet wat schudden met joystick om de speler terug beweegbaar te maken, op de slechtste momenten uiteraard...Nog niet voorgehad. Maar vandaag nog niet gespeeld
Alleen in Rush problemen?Speler loopt soms naar de zijlijn op zijn alleenen, en ik moet wat schudden met joystick om de speler terug beweegbaar te maken, op de slechtste momenten uiteraard...
Ja, was aan het twijfelen of het mijn controller was (nacon), maar denk niet dat het dat is.Alleen in Rush problemen?
Iets speciaals dan?Gaan jullie rewards bijhouden tot vrijdag?
Promo, zoals elke vrijdag.Iets speciaals dan?
Kan je kiezen dit jaar? Heb die opties nog ni bekekenBwa, ik weet zelf nog ni of ik ze tradable al dan niet ga kiezen...
De kapitein (C)Ik merk het dus ook bij teamgenoten in Rush, ik denk dat er soms iets scheelt wel...
En wie bestuurt de keeper eigenlijk? Ik doe dat zelf wanneer er naar doel geschoten wordt, en lukt vrij aardig, maar weet dus niet hoe deze standaard bestuurd kan worden?? Soit ik grijp in als ik voel dat het nodig is en laatste matchke lukte dat echt nice
Edit, er zijn er nog veel die de basis regels ni kennen in Rush. Buitenspel enzo, maar wat ik handig vind is dat je met de rechter JS een richting kan geven, dit kan een tip zijn, of waar ze moeten lopen of passen... Ik zie niemand dit doen, en vraag me ook af of het zichtbaar is voor mijn teamleden...
Welke bedoel je?iemand die de bronze en silver objectives wilt doen door friendlies te leaven?
Welke bedoel je?
Binnen een uurtje ofzo, hoe lang duurt dat ongeveer?