EA SPORTS FC 25

Heb je 15k coins liggen, voor het moment is de SPM de way to go...

Silvers gaan crazy geld met die foundations SBC's... Managers ook altijd goed nakijken, 4k op een random Zwitser, lmao

En als ge prijs vergelijkt met de markt en ge kunt niks vinden weet ge gewoon dat het 5K kassa kassa is :p

Het is eigenlijk een gok van 2750 coins, want de fodder, truitjes etc leveren gemiddeld al 1k op

Heb je 15k coins liggen, voor het moment is de SPM de way to go...

Silvers gaan crazy geld met die foundations SBC's... Managers ook altijd goed nakijken, 4k op een random Zwitser, lmao

En als ge prijs vergelijkt met de markt en ge kunt niks vinden weet ge gewoon dat het 5K kassa kassa is :p

Het is eigenlijk een gok van 2750 coins, want de fodder, truitjes etc leveren gemiddeld al 1k op
SPM?

Variant dus op de BPM bedoelde ik eigenlijk (bronze pack method) wat eigenlijk wil zeggen dat je tussen de bronze packs door eens moet switchen met een paar zilveren. Er kunnen pareltjes tussen zitten, deze methode zal het niet lang uithouden, maar momenteel met die foundations, je kan makkelijk nog een weekje of 2 profiteren denk ik
Edit, er zitten dus ook totw silvers erin

De rommel begint al... Wou het spelen via PC dit jaar owv. widescreen maar die "EA App" werkt gewoon niet. Met EA Play Pro zou je toch op zijn minst die 10u trial moeten kunnen doen, maar dat wil gewoon niet lukken. Dan maar nog een week wachten zeker? Lame wel. Weer typisch EA...

EDIT: T'is blijkbaar een "België" probleem. In plaats van gewoon de munten niet te geven maken ze het geheel niet beschikbaar, waarschijnlijk in de hoop dat spelers gaan protesteren bij het beleid om het op te heffen. Klootzakken zijn't. Maar goed, ik wacht wel dan. Nog wel de moeite om die EA Pro te hebben voor als Dragon Age uitkomt, dan moet ik dat ook niet kopen.

Laatst bewerkt:
Zit terug aan 40k momenteel, werkt wel vlotjes, wel een nadeel dat als je silvers moet kopen deze ook duur zijn, er werd geadverteerd rond de 20k voor de hybrid lg sbc, heb er toch 30 in moeten steken gisteren... Soit, we move

De rommel begint al... Wou het spelen via PC dit jaar owv. widescreen maar die "EA App" werkt gewoon niet. Met EA Play Pro zou je toch op zijn minst die 10u trial moeten kunnen doen, maar dat wil gewoon niet lukken. Dan maar nog een week wachten zeker? Lame wel. Weer typisch EA...

EDIT: T'is blijkbaar een "België" probleem. In plaats van gewoon de munten niet te geven maken ze het geheel niet beschikbaar, waarschijnlijk in de hoop dat spelers gaan protesteren bij het beleid om het op te heffen. Klootzakken zijn't. Maar goed, ik wacht wel dan. Nog wel de moeite om die EA Pro te hebben voor als Dragon Age uitkomt, dan moet ik dat ook niet kopen.
Download ff een gratis vpn, dan kan je het spel downloaden en staat die ook in je lijst als je de volgende keer je inlogt.
ea app afsluiten, vpn aan, app opstarten en dan downloaden.

Eerste rewards vant jaar. genne vette, wel een hoop spelers voor sbc.

image.png

OCQNu2V.jpeg

Hiermee rivals eens aanvatten zie...

Nog niet grandioos, maar ook niet slecht, ik zie ook dat Rice daar moet staan ipv kovacic. Ook de squad battles gedaan, is beperkt tot 12 matchen nu, dus uw niveau zal des te meer bepalend zijn voor de ranking. Ik heb goud 2 geëindigd, maar niet al te veel goeds gehit.

@Tointje9810 ,mooi zo, dat is idd een goeie start

Alle foundations buiten eentje, een cheape nog, gedaan

Betreft die 'doelstellingen' en bijhorende rewards?
Is er geen manier om al die rewards in 1x te claimen? ipv elk menu te moeten afgaan en open klikken?

+ die 'doelstellingen' waren vroeger toch zichtbaar in de app?
Nu kan ik deze daar nergens meer vinden?

Edit: zal waarschijnlijk onder die knop FC Hub zitten, maar is 'currently unavailable'.

Is er geen manier om al die rewards in 1x te claimen? ipv elk menu te moeten afgaan en open klikken?

Edit: zal waarschijnlijk onder die knop FC Hub zitten, maar is 'currently unavailable'.
Denk dat ze die fc hub maar openzetten als de game effectief beschikbaar is op 27 september..

OCQNu2V.jpeg

Hiermee rivals eens aanvatten zie...

Nog niet grandioos, maar ook niet slecht, ik zie ook dat Rice daar moet staan ipv kovacic. Ook de squad battles gedaan, is beperkt tot 12 matchen nu, dus uw niveau zal des te meer bepalend zijn voor de ranking. Ik heb goud 2 geëindigd, maar niet al te veel goeds gehit.

@Tointje9810 ,mooi zo, dat is idd een goeie start

Alle foundations buiten eentje, een cheape nog,
gedaan
Cava team he! Op begin is het toch zoeken..
Die squad battles, ik had daar nu elite2 denk ik.
Maar 12 games is helaas weinig. Ik speel liefst offline, dus met die 12 games ben je er direct door..
Zal dit jaar veel meer rivals “moeten” spelen denk ik. En rush..

Dit is mijn team momenteel:

Iemand die mij kan zeggen hoe die nieuwe D-pad functie juist werkt ?

Plezant als ge mid match uit muscle memory iets induwt en krijgt het dan maar nekeer ongedaan, ik ga er af moeten blijven, en ben mijne buitenspel val kwijt ? Zit die daar ergens tss ?

Ja, op de groep zelf gaan staan en dan linker stick klikken (denk ik)

Iemand die mij kan zeggen hoe die nieuwe D-pad functie juist werkt ?

Plezant als ge mid match uit muscle memory iets induwt en krijgt het dan maar nekeer ongedaan, ik ga er af moeten blijven, en ben mijne buitenspel val kwijt ? Zit die daar ergens tss ?
Ja heel vreemd als ge het van de vorige edities gewend zijt..
Plots andere opstelling, maar precies nier mogelijk om spelers anders te zetten..?
Ben bezig met die 10u trial, dus wil momenteel hier ook niet teveel tijd aan verspillen😂

Terug
Bovenaan