June
Active member
Ja dat is waar. He-le-maal niet aan gedachtin de zara hebben ze normaal gezien ook wel mooie kostuums en vaak smalle maatjes naar mijn gevoel
. Dat had misschien wel kans van slagen gehad. 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is waar. He-le-maal niet aan gedachtin de zara hebben ze normaal gezien ook wel mooie kostuums en vaak smalle maatjes naar mijn gevoel
. Dat had misschien wel kans van slagen gehad. 
Zeker niets mis mee maar is de WE niet voor als je lang en slank bent (spijkers hebben er niet veel te zoeken). Of heb ik het verkeerd?Ik zeg niet dat daar iets mis mee is hé.![]()
Volgens mij kan je vesten en broeken van verschillende maten combineren, en hebben ze die in alle maten. Dus hij moet al wel een heel vreemd model hebben om in niks te passen.Zeker niets mis mee maar is de WE niet voor als je lang en slank bent (spijkers hebben er niet veel te zoeken). Of heb ik het verkeerd?
Geen flauw idee. Ik koop eigenlijk vooral ondergoed, truien en t-shirts in de WE. 1m83 ben ik.Zeker niets mis mee maar is de WE niet voor als je lang en slank bent (spijkers hebben er niet veel te zoeken). Of heb ik het verkeerd?
Jammer dat je een post geen 5 likes kan geven.Bah, witte sneakers onder een kostuum. Ik zie dat teveel jonge veertigers dragen omdat ze er jong en hip willen uitzien, terwijl het echt niet schoon is. Bij jonge mensen die hun eerste kostuum kopen kan ik dat nog begrijpen.

Dat heeft hij ook. Ook voor spijkerbroeken kan hij lastig slagen. Alleen slim fit van bepaalde winkels passen hem. En die bestellen we online want die zitten niet in noord west europaVolgens mij kan je vesten en broeken van verschillende maten combineren, en hebben ze die in alle maten. Dus hij moet al wel een heel vreemd model hebben om in niks te passen.
Bah, witte sneakers onder een kostuum. Ik zie dat teveel jonge veertigers dragen omdat ze er jong en hip willen uitzien, terwijl het echt niet schoon is. Bij jonge mensen die hun eerste kostuum kopen kan ik dat nog begrijpen.
Als je een goed figuur hebt, staat elk pak je goed (mits het de juiste maat en kleur is). Zeker als je jong bent. Maar het moet wel goed passen anders zie je eruit alsof je verkleed gaat (soort carnaval). Heb je dat goede figuur niet of ben je wat ouder, dan neig ik sneller naar een maat pak (of een confectiepak dat helemaal naar je lijf gemaakt kan worden). Een man in een pak dat hem staat, kan zeker heel sexy zijn.Ik zeg niet dat daar iets mis mee is hé.![]()
Een pak op maat heeft ook z'n nadelen. Vanaf je enkele kilo's aankomt of verliest, zit dat ook niet meer zoals het zou moeten. Eén van mijn kostuums op maat spant nu enorm aan de bovenbenen. Waarschijnlijk waren die minder gespierd toen ik het kocht.Als je een goed figuur hebt, staat elk pak je goed (mits het de juiste maat en kleur is). Zeker als je jong bent. Maar het moet wel goed passen anders zie je eruit alsof je verkleed gaat (soort carnaval). Heb je dat goede figuur niet of ben je wat ouder, dan neig ik sneller naar een maat pak (of een confectiepak dat helemaal naar je lijf gemaakt kan worden). Een man in een pak dat hem staat, kan zeker heel sexy zijn.
Agree to disagree. Cava voor een laat ons zeggen -25 jarige, zoals zoon van OP. Maar voor de 30-40er categorie waar @Mr.Anderson over sprak? Das gelek ne Ferrari gaan kopen en zeggen "de wielen moet ik niet hebben, ik heb er nog liggen van mijne Fiat".Propere witte sneakers ... zien er echt wel goed uit onder een pak.
Solid humblebragEen pak op maat heeft ook z'n nadelen. Vanaf je enkele kilo's aankomt of verliest, zit dat ook niet meer zoals het zou moeten. Eén van mijn kostuums op maat spant nu enorm aan de bovenbenen. Waarschijnlijk waren die minder gespierd toen ik het kocht.

Een pak op maat heeft ook z'n nadelen. Vanaf je enkele kilo's aankomt of verliest, zit dat ook niet meer zoals het zou moeten. Eén van mijn kostuums op maat spant nu enorm aan de bovenbenen. Waarschijnlijk waren die minder gespierd toen ik het kocht.

gespierd, zeg je?Jezus man. Hoe belangrijk sommige mensen zichzelf kunnen voelen.
Verdikt klinkt zo negatief.gespierd, zeg je?
Ik vind het ook niet echt normaal om met een jeans-broek op een huwelijk aan te komen.
Meer zelfs: met een jeans-broek op een huwelijk aankomen, dàt is pas jezelf belangrijker voelen dan de rest: "Zie mij eens lak hebben aan alles!".
. Een aantal dat ook zei dat ze met veel onbekende had staan praten en dat ze dat niet eerder zo meegemaakt op een bruiloft. Wij wilden vooral een ontspannen bruiloft zonder onnodige toeters en bellen. Als mensen in de stress schieten, is er ook eerder wrevel.Bah, witte sneakers onder een kostuum. Ik zie dat teveel jonge veertigers dragen omdat ze er jong en hip willen uitzien, terwijl het echt niet schoon is. Bij jonge mensen die hun eerste kostuum kopen kan ik dat nog begrijpen.