Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons niet, en ook later aan de universiteit nooit gedaan en amper gezien bij (toegepaste) wetenschappen. Maar goed, ik vind dat ook geen argument eigenlijk. Het is gewoon nog altijd het formele kledingsstuk voor mannen bij uitstek.20 jaar geleden was het nu eenmaal "verplicht" om mondeling examen af te leggen in kostuum bij ons.

Zeker omdat die dresscode voor het merendeel van de gasten dan volgens mij nog als logisch wordt aanzien. Het is niet of ze vragen een smoking uiteindelijk. Daar een probleem van maken vind ik dan ook redelijk kinderachtig. Enfin ja, ik herhaal mezelf.
Wie weet een merk van een mooi kwaliteits T-shirt? Hij wil geen overhemd. En een echt mooi T-shirt dat duidelijk van goede kwaliteit is, moet ook kunnen.
Nee niet zo maar in een doodgewoon tshirt. Daarmee haal je het hele pak omlaag. Nee een dress shirt, geen knopen. Dat is de moderne variant van het pak! We kijken nu naar iets van dunne gebreide katoen van Armani en naar iets van zijde& kashmir van de society shop.Je gaat hem toch geen t-shirt laten aandoen?
Die blazer zal ongetwijfeld wel is uit gedaan worden en dan staat hem daar in een tshirt.
Dan kan je hem beter een geklede trui met rolkraag aandoen, wordt wel meer gedaan onder een blazer, al ben ik daar ook geen fan maar alleszins beter dan een tshirt.
Dat is mijn mening natuurlijk, ik draag niks anders dan hemdjes en doe zelden tshirts aan.
In het begin sprak je over een beperkt budget en nu zit je naar Armani te kijken. Allé ik zou dan toch eerder kiezen voor een basic slim fit hemd, dat kleedt beter af dan een T-shirt, kan ie nog bij meerdere gelegenheden dragen en zal minder kosten dan zijde & kasjmierNee niet zo maar in een doodgewoon tshirt. Daarmee haal je het hele pak omlaag. Nee een dress shirt, geen knopen. Dat is de moderne variant van het pak! We kijken nu naar iets van dunne gebreide katoen van Armani en naar iets van zijde& kashmir van de society shop.
Over een rib uit je lijf gesproken.
Ja, in de uitverkoop natuurlijk. En ik help hem natuurlijk ook. Zijn vriendje gaat in een pak van Hugo Boss van €400. Dat geld hebben we niet. Gaan we wel voor sparen zodat hij op een dag ,,,In het begin sprak je over een beperkt budget en nu zit je naar Armani te kijken. Allé ik zou dan toch eerder kiezen voor een basic slim fit hemd, dat kleedt beter af dan een T-shirt, kan ie nog bij meerdere gelegenheden dragen en zal minder kosten dan zijde & kasjmier

Ik zou gewoon voor die smoking gegaan zijn.Tuurlijk, je houdt je aan de dresscode of je komt niet. Maar het probleem was dat een pak in zijn maat niet te vinden is en al helemaal niet te huur. Gezocht tot 100 km buiten onze regio. Het was gemakkelijker geweest als de dresscode smoking of rokkostuum was want die zijn wel makkelijk te huur.
Euh nee. Is toch heel persoonlijk.Een kostuum hoort echt wel thuis in een kleerkast van elke man.
Bah, witte sneakers onder een kostuum. Ik zie dat teveel jonge veertigers dragen omdat ze er jong en hip willen uitzien, terwijl het echt niet schoon is. Bij jonge mensen die hun eerste kostuum kopen kan ik dat nog begrijpen.Wat je hier toch soms allemaal leest he. Naar een trouwfeest in een jeansbroek...
Koopt die jongen een paar witte sneakers (gaan Air Jordans) bijvoorbeeld: https://www.zalando.be/yourturn-unisex-sneakers-laag-white-yo115o007-a11.html . Een propere kostuum broek (https://www.zalando.be/next-pantalon-black-nx322a08q-q11.html) en een proper wit hemd met nen das in de kleur van je broek en je hebt je kostuum voor minder dan 100 euro. Een kostuum hoort echt wel thuis in een kleerkast van elke man. Los daarvan kan je ook elk onderdeel van een kostuum in een meer casual setting dragen (witte sneakers/hemdje/...) buiten dan misschien een blazer. Als het zijn eerste kostuum is en je met een beperkt budget zit zou ik ook gewoon voor iets zwart gaan. Dat gaat sowieso in de toekomst nog eens van pas komen.
90% van mijn kostuums komen nog steeds uit de WE. Daar is ook niks mis mee, dat zijn gewoon heel deftige kostuums.M'n eerste kostuum was van de WE. In de Jules hebben ze ook kostuums. Ik had dat nodig om als 16 jarige snotneus naar een bal te gaan. Dat komt hoe dan ook nog van pas.
Als er een feest is doe ik al graag eens een kostuum aan.
.Ik zou gewoon voor die smoking gegaan zijn.

Bah, witte sneakers onder een kostuum. Ik zie dat teveel jonge veertigers dragen omdat ze er jong en hip willen uitzien, terwijl het echt niet schoon is. Bij jonge mensen die hun eerste kostuum kopen kan ik dat nog begrijpen.
90% van mijn kostuums komen nog steeds uit de WE. Daar is ook niks mis mee, dat zijn gewoon heel deftige kostuums.