Dragon Age: The Dread Wolf Rises

Dragon Age: The Veilguard

Enigste Dragon Age die ik gespeeld heb is den eerste, vond ik wel super. Hopelijk ooit eens een remake.. of op zen minst remaster..
DA2 nooit gespeeld. Geen idee of ik het wel ooit ga wagen.
DA: Inquisition eens gekocht met alle DLC, staat ergens al lang op mijn backlog...
Deze I dunno spreekt mij ook niet direct aan, ms goed als het bij EA play zit voor 1€ per maand of eens op PS plus maar heb tijd. Genoeg andere games.... teveel zelf.. Probeer nu zo snel mogelijk en zoveel games uit te spelen..

Enigste Dragon Age die ik gespeeld heb is den eerste, vond ik wel super. Hopelijk ooit eens een remake.. of op zen minst remaster..
DA2 nooit gespeeld. Geen idee of ik het wel ooit ga wagen.
DA: Inquisition eens gekocht met alle DLC, staat ergens al lang op mijn backlog...
Deze I dunno spreekt mij ook niet direct aan, ms goed als het bij EA play zit voor 1€ per maand of eens op PS plus maar heb tijd. Genoeg andere games.... teveel zelf.. Probeer nu zo snel mogelijk en zoveel games uit te spelen..
Ik vond DA2 beter dan DA inquisition. En ik ben ook eerder een voorstander van games als DA2 dan al die open wereld games van tegenwoordig. Ik vond witcher 3 om die reden saai.

Daar zat een goed en interessant verhaal achter. Het enige nadeel initieel was dat men veel te veel hergebruik had gemaakt van de locaties. Al had men daar wel iets aan gedaan.
DA-O blijft echter een betere game. Maar ik heb het enorm moeilijk om nog door die grafische lacunes heen te kijken.

Ik hoor toch overwegend goede zaken van mensen die al hebben kunnen spelen.

Ik ben wel zoveel mogelijk discussie aan het vermijden want ik wel echt geen spoilers.

De podcast is anders wel zalig gedaan 😍.

Deze preview heeft me toch serieus verrast. Het is inderdaad niet meer de tactical combat van DA:O (maar laat ons eerlijk zijn, daar gaan ze nooit meer aan kunnen tippen), maar ik vind het wel een stuk beter eruit zien dan wat Inquisition was.
Voor mij nog steeds DA: O >>> DA2 > DA: I. Hopelijk kan The Veilguard zich daar ergens mooi tussen nestelen.

Deze preview heeft me toch serieus verrast. Het is inderdaad niet meer de tactical combat van DA:O (maar laat ons eerlijk zijn, daar gaan ze nooit meer aan kunnen tippen), maar ik vind het wel een stuk beter eruit zien dan wat Inquisition was.
Voor mij nog steeds DA: O >>> DA2 > DA: I. Hopelijk kan The Veilguard zich daar ergens mooi tussen nestelen.
Dragon age 2 vond ik echt een flop dan nog liever inquisition.

Die video geeft mij toch ook een stuk beter gevoel.

Niets super vernieuwend maar dat ziet er toch wel snelle, gevarieerde combat uit inderdaad. K ga 'm toch zeker kopen als de reviews wat meevallen.

Als ik het goed heb, komt The Veilguard op launch day naar EA Play en dan kan je die inderdaad spelen zolang je een abonnement hebt. Is € 6,99 per maand geloof ik.
Volgens google komt die enkel op ea play pro, maar denk niet dat we die kunnen hebben op ps5. Ik heb de standaard ea play.

Volgens google komt die enkel op ea play pro, maar denk niet dat we die kunnen hebben op ps5. Ik heb de standaard ea play.

-> play pro == 16.99€ per maand. +/-3 maand spelen en je hebt de kostprijs betaald van het spel.
Wat je wel kan doen is play pro (ik dacht dat gamepass dit was ?) en dan heb je 10% korting op de aankoopprijs van het spel. Met play normaal kan je een spel ook 10 u lang spelen (en dus uitproberen).

Ging dit op mijn ps5 pro spelen maar tot nu toe lijkt het een flop te worden. Als de developers en game director nog geen simpele vraag kunnen beantwoorden omtrent de vorige games dan roept dit toch vragen bij mij op. Ze wisten zelf niet wie Zevran was...

Ik heb meer de indruk dat ze een bepaald agenda (een specifieke groep) proberen aan te spreken... Helaas denk ik niet dat ik de target audience ben. Een character (de qunari) van je groep komt zich blijkbaar introduceren en zijn eerste dialoog is blijkbaar (i identify as non binary) dan heb ik wel zoiets van here we go again. Spijtig want ik keek er wel erg naar uit, moest de game toch nog goed blijken te zijn story wise dan geef ik het mss wel een kans.

Terug
Bovenaan