Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Ik heb wel wat Mass Effect vibes. In een goede zin want ik heb die veel liever gespeeld dan DA eigenlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Het verhaal van DA:O zit nog redelijk goed in mijn hoofd, maar dat van Dragon Age 2 en Inquisition? Ik heb al begot geen idee meer waar die over gingen. Varric had ik bvb niet meer herkend, en eerlijk gezegd doet de naam ook niet meer dan een belletje rinkelen.Ik vind het zeer jammer dat je maar 3 abilities hebt. Het ziet er nu veel meer een action-game uit, button smashing
Ik heb al begot geen idee meer waar die over gingen. Varric had ik bvb niet meer herkend, en eerlijk gezegd doet de naam ook niet meer dan een belletje rinkelen.
Varric is uiteindelijk wel een belangrijk personage in Dragon Age 2 en Inquisition.Guardians of the galaxy... Veilguard... niet zo'n groot verschil inderdaadNope, krijg guardians of the galaxy vibes, ik pas

Ik hoop alleen maar dat Bianca het overleeft want zag er niet goed uit in de trailer voor haar...OeiVarric is uiteindelijk wel een belangrijk personage in Dragon Age 2 en Inquisition.
Voor alle duidelijkheid, is het gevoel dat ik er mee krijg qua combat, niet m'n ding. En ben blijkbaar niet alleen als ik zo ff rond kijk online.Guardians of the galaxy... Veilguard... niet zo'n groot verschil inderdaad![]()
Het was een grapjeVoor alle duidelijkheid, is het gevoel dat ik er mee krijg qua combat, niet m'n ding. En ben blijkbaar niet alleen als ik zo ff rond kijk online.
Mja is de weg die ze eigenlijk al hebben ingezet sinds DA2. Zelf verkies ook het meer tactische van DA:O, maar met DA2 en Inquisition had ik wel het gevoel dat ze het inDreadwolfVeilguard nog meer gingen doordrijven richting snellere, dynamischere combat.
Speel dan Dragon Age Origins met alle espansions. Zéér goeie game.Nog nooit een Dragon Age gespeeld, maar spreekt me precies wel aan.

1 loopt constant vast hierMomenteel op steam de volledige serie te koop voor net geen 10euro. Ga zeker de comments en guides af qua prep voor problemen met de EA app.