Dragon Age: The Dread Wolf Rises

Dragon Age: The Veilguard

Ik hoop echt dat ze door het succes van Baldur's Gate III terug meer richting de gameplay van DA:O gaan maar ik vrees ervoor...
Ik heb 250 uur in Origins, 105 in 2 en 136 in Inquisition dus er zit in iedere game wel iets dat me bekoort maar Origins blijft wel echt gemakkelijk mijn favoriet.

EDIT: Veilguard komt hier ook sowieso wel :p Onafhankelijk van hoe goed of slecht hij is, ik moet hem spelen.

Ik was echt grote fan van de laatste Dragon Age maar toen kwam enkele maanden later The Witcher 3 uit en dat ging er los over op elk gebied dus ik hoop dat het nu weer aan Dragon Age is om de lat een stuk hoger te leggen. Ik kijk er wel naar uit.

Ik hoop echt dat ze door het succes van Baldur's Gate III terug meer richting de gameplay van DA:O gaan maar ik vrees ervoor...

Aangezien dit spel al lang in development is en eens een keer helemaal van richting is veranderd, vrees ik er inderdaad voor.

Erger dan Dragon Age 2 kan het toch niet zijn? Uiteindelijk heb ik die ook enkele keren gespeeld ook is de environment zo goed als daar copy paste en zeer leeg.

Erger dan Dragon Age 2 kan het toch niet zijn? Uiteindelijk heb ik die ook enkele keren gespeeld ook is de environment zo goed als daar copy paste en zeer leeg.
Akkoord, maar daar waren het verhaal, de protagonist (Hawke 🥹 ) en vooral de companions voor mij dan weer echt top :p .

Wel een gigantisch verschil met de vorige :o en Varric is zo anders. Vreemde keuze.

Trailer is wel heel leuk gedaan.

Cinematic trailes van Dragon Age zijn wel echt bijna nooit representatief voor de uiteindelijke game vind ik, kijkend naar de cinematic trailers van de vorige 3 games.

Ik ben Ana het twijfelen om nog eens door dragon age 2 en Inquisition te gaan. Dragon Age 1 een tijdje terug nog eens gespeeld en aangezien ik daar toch met was irritante crashes toch minder enthousiast om het opnieuw te spelen al is dat eigenlijk wel mijn favoriet.

Ik ben Ana het twijfelen om nog eens door dragon age 2 en Inquisition te gaan. Dragon Age 1 een tijdje terug nog eens gespeeld en aangezien ik daar toch met was irritante crashes toch minder enthousiast om het opnieuw te spelen al is dat eigenlijk wel mijn favoriet.
Origins moet ik ook altijd met bepaalde mods spelen om de crashes wat te beperken (en heel veel quicksaves).

Geen fan van de cartoony stijl hier en het moet precies erg luchtig zijn terwijl Dragon Age dat eigenlijk nooit was. Iets minder blood-spatter ook. :) (Dat was wél grappig indertijd)

Geen fan van de cartoony stijl hier en het moet precies erg luchtig zijn terwijl Dragon Age dat eigenlijk nooit was. Iets minder blood-spatter ook. :) (Dat was wél grappig indertijd)
Goh Dragon Age zit echt bomvol humor he (sarcastic Hawke in DA2 nam helemaal niks serieus en zat zelfs grapjes te maken tijdens DAT moment met zijn moeder), ik zou me echt nog niet baseren op de cinematic trailer (getuige al de trailers voordien).

Terug
Bovenaan