Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Op zich misschien nog een mooie statement, in uw bloot gat rondlopen tussen de chique typekes.

Een kind gaat ook geen trauma overhouden van dat eens te zien. Vooral walgelijk dat naaktheid + kinderen in de buurt direct geassocieerd wordt met dingen die er totaal niet zijn.
Nee, maar moest uwe kleine ineens naast zo'n onbekende kwal in zenne flikker staan zou je vermoed ik, anders denken.

Hoewel heel die klucht opgezet spel was, "pakt uwen hoed mee, dan kan je het nog wat verbergen"

Soit, chapeau dat ge het durft om heel uw hebben en houden weg te doen en te kiezen voor een leven on the road. Vanlife ftw!
Het heeft niks te maken met dromen, wel van durven.

Nee, maar moest uwe kleine ineens naast zo'n onbekende kwal in zenne flikker staan zou je vermoed ik, anders denken.

Hoewel heel die klucht opgezet spel was, "pakt uwen hoed mee, dan kan je het nog wat verbergen"

Soit, chapeau dat ge het durft om heel uw hebben en houden weg te doen en te kiezen voor een leven on the road. Vanlife ftw!
Het heeft niks te maken met dromen, wel van durven.
Mja het zal ook niet al rozengeur en maneschijn zijn. Als je daar heel de winter in je van zit.. Zou toch niks voor mij zijn.

Dat er bij van die mannen als de twee boeren en die Floris geen overheidsinstantie in actie schiet na het zien van die beelden vind ik onbegrijpelijk.
Floris heeft duidelijk psychologische hulp nodig. Die man is niet altijd volledig op de wereld heb ik de indruk.
En ik hoop voor de boeren (ben hun namen even kwijt) dat er geen familie meer is. Ik zou door de grond zakken van schaamte.

Die JP ziet er uit als een mens die heel wat watertjes doorzwommen heeft maar is in mijn ogen een beetje de essentie van wat dit programma moet zijn. Het beste proberen te maken met het weinige dat je hebt en hier ook tevreden mee zijn.
En zijn tekeningen :bow:. Het zou me niet verbazen als die man een zeer mooie carrière als kunstenaar krijgt louter door dit programma. En het is hem volledig gegund!

Dat er bij van die mannen als de twee boeren en die Floris geen overheidsinstantie in actie schiet na het zien van die beelden vind ik onbegrijpelijk.
Floris heeft duidelijk psychologische hulp nodig. Die man is niet altijd volledig op de wereld heb ik de indruk.
En ik hoop voor de boeren (ben hun namen even kwijt) dat er geen familie meer is. Ik zou door de grond zakken van schaamte.

Zolang ze zichzelf of anderen geen schade berokkenen, zie ik niet in waarom?

Zeker die boertjes leven effectief al hun hele leven daar en op die manier, ik zou dus niet weten waarom ze voor die paar jaar plots nog hulp moeten krijgen? Ik denk dat er massa's meer bejaarden zijn die wél niet meer in staat zijn alleen te wonen maar toch koppig blijven alleen wonen.

En Floris. Zot zijn doet geen zeer zeker?

Eigenlijk is het ni verantwoord da diene Floris zo gevolgd wordt tbh. We kunnen der wel mee lachen, maar die heeft zeneigen letterlijk labiel gezopen. En hoe ge het ook draait of keert, die zit erin als uitlachfactor.

Kvind het wel wa triestig soms eigenlijk.

Die twee boeren beginnen mij anderzijds wel op mijn zenuwen te werken. Ja hard gewerkt, ja niets kennen maar krijgen tov de andere wel heel andere behandeling van de presentator.
Wat is nu ook het nut van Coucke in de picture te brengen, hij had ze beter een poetsvrouw of die van de vuilste job van Vlaanderen laten komen die vent en Annelies. Om heel dat kot op te rommelen.

Floris, toch is het gene loempe mens, er schuilt veel humor en cynisme bij die mens dat ik wel kan smaken. Zijn levensstijl ach ja...mss brengen zijn schilderijen later daarom zoveel op.

Ik vind het zieliger voor die architect en zijn paarden. Hoe laag kunde gevallen zijn zemelap. Of die nu in zijn camionette verblijft heel creapy anders...

Fuck, Floris is gewoon the dude uit the big Lebowski 😂

Ik zag anders toch geen tapijtje op zijn voze vloer liggen hoor.

Grappigste moment was toen hij zijn eten met wormen aan het maken was en een schotel voor de hond zette. Dat beest keek hem aan met een blik van "Ja, dit gaan we toch niet doen ze maat, ik heb standaarden".

Schaamteloze clown van l&h. Dat ze zo een fraudeur aandacht geven. En dan nog het lef hebben om te zeggen dat de amerikanen het afgepakt hebben ook.

Terug
Bovenaan