Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zich misschien nog een mooie statement, in uw bloot gat rondlopen tussen de chique typekes.Dieje jp is toch veruit de meest interessante mens van heel dat program, best fascinerende levensstijl. Go JP!!
Dieje flodder in z'n bloot gat door Knokke, schaamtelijk, en dan z'n short kwijt in die zee. Aka blote flieter tussen die kids. Walgelijk.
Een kind gaat ook geen trauma overhouden van dat eens te zien. Vooral walgelijk dat naaktheid + kinderen in de buurt direct geassocieerd wordt met dingen die er totaal niet zijn.
100% in scene gezet.Ik twijfelde toch dat hij echt per ongeluk zijn short was kwijt gespeeld.

is ook nogal onmogelijk om je broek helemaal kwijt te spelen toch? Dat hij af kan zakken tot op je knieën ja. Maar helemaal kwijt zijn, no way.Ik twijfelde toch dat hij echt per ongeluk zijn short was kwijt gespeeld.
100% in scene gezet.
Ook wat onwennig dat de programmamaker nu zelf zo prominent in beeld komt nadar ik 20 jaar enkel zijn stem heb gehoord.![]()
Ja net wat ik dacht, zijn broekske zat niet super los en hij is geen kleine man met mini benen of zonder knieën ...is ook nogal onmogelijk om je broek helemaal kwijt te spelen toch? Dat hij af kan zakken tot op je knieën ja. Maar helemaal kwijt zijn, no way.
Vroeger lag ik eens in Spanje zo op het strand (allemaal fijne steentjes) waar de golven telkens aanspoelen. Plots zat heel mijn broek en zakken vol van die steentjes (die woog wss 5kg daardoor) + de golven die terugtrokken. Resultaat was broek af (en een hoop kwijlende vrouwen) maar nog lang niet onder mijn knieën.Ja net wat ik dacht, zijn broekske zat niet super los en hij is geen kleine man met mini benen of zonder knieën ...
Gohja, wat is er daar dan precies fout aan? 't Is niet dat hij ze aanraakt of zelfs maar aanspreekt he. Die klein mannen gaan er geen trauma aan overhouden.Beetje fout wel in zijne flikker met die klein mannen dat daar rond lopen. Had dan op zijn minst die aangeboden handdoek aangenomen.
En van op dien afstand gaan ze sowieso ni veel zien. Ik verwacht ni da die zo'n groot spel heeft.Gohja, wat is er daar dan precies fout aan? 't Is niet dat hij ze aanraakt of zelfs maar aanspreekt he. Die klein mannen gaan er geen trauma aan overhouden.
Dat doe je gewoon niet, een minimum aan fatsoen mag je wel verwachten. Als hij zo graag in zijne flikker paradeert moet hij maar naar het naaktstrand gaan.Gohja, wat is er daar dan precies fout aan? 't Is niet dat hij ze aanraakt of zelfs maar aanspreekt he. Die klein mannen gaan er geen trauma aan overhouden.
Die is in vorige seizoenen toch ook al in beeld geweest?Ook wat onwennig dat de programmamaker nu zelf zo prominent in beeld komt nadar ik 20 jaar enkel zijn stem heb gehoord.![]()
Ik vond het best wel hilarisch om met uw bloot gat in het "mondaine" Knokke te gaan rondlopen. Maar sowieso in scene gezet dat hij zijn broek verloor.Dat doe je gewoon niet, een minimum aan fatsoen mag je wel verwachten. Als hij zo graag in zijne flikker paradeert moet hij maar naar het naaktstrand gaan.