Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Groot contrast met Floris int begin en opt einde wel...
Die boerkes zagen er echt niet goed uit.

Ik vrees dat ze stilaan naar hun einde op gaan. Ze zijn ook nimmer vd jongste haha. ;).
Ik zie ze wel graag bezig die 2. Dienen band heb ik al helemaal niet met mijn 2 broers, verre van zelfs.

Dat van dien homo begrijp ik wel niet goed: die zit op den ocmw??
Maar die zit wel in zijn cafe te werken??
Dat mag toch niet? Of heb ik mij misluisterd?
Je kan toch geen ocmw geld krijgen + uw loon van in die cafe te werken?

Man die laatste quote van die boerkes. "Ik denk dat de mensen ons toch het schoonste vinden ze" :rofl: zo hard waar! Behalve de Floris, die komt toch goed in de buurt, wat een topper dit seizoen.
Die ene van dat homokoppel is gewoon ne zwanzer eerste klas. Ge kunt daar amper iets voor waar van aannemen volgens mij. Maar op één of ander manier hoor ik die nog wel graag bezig. Is gewoon een IRL troll ofzo.

Die ene van dat homokoppel is gewoon ne zwanzer eerste klas. Ge kunt daar amper iets voor waar van aannemen volgens mij. Maar op één of ander manier hoor ik die nog wel graag bezig. Is gewoon een IRL troll ofzo.

Ik moet er niets van weten.
Is een dikke blaas die niet thuis hoorde in het programma en is een geboren zeveraar. Geen meerwaarde geweest in het programma.

Den Floris vindk nen topper, wie dat youtube filmpke nog niet heeft gezien hier die ik heb gepost, zeker eens opt gemak bekijken haha, is echt goed. Die Floris is echt hilarisch.

En dan nog bij die ene die 12 kleine patatte heeft: toen het over nr 13 ging zat die weer zo te kijken van jaja dat mag wtf zeg. En die vent neenee tis genoeg haha.
Ben benieuwd. Stekezot is het.

Viel mij op dat die ene van het homokoppel een zoen op de mond weigerde en telkens zijn kaak bood. Hij zal wss ook bewust zijn van de resten op zijn lippen

Laatst bewerkt:
Ik vind Wim (denk toch dat dat Wim was) wel grappig eigenlijk. Willy niet, moest ik niet veel van hebben. Maar die Wim, zo nen droge.

Die zijn eigenlijk al drie jaar dood maar het is nog niet doorgedrongen bij hun.
Waarschijnlijk een berg muizen in hun ingewanden die ervoor zorgen dat de boertjes nog kunnen voortbewegen.

Maar ff serieus, eigenlijk schrijnend dat er nog duizenden mensen die op die manier leven. Enfin, nooit iets beter gekend dus mss missen ze niet veel. Maar toch schrijnend.

Waarschijnlijk een berg muizen in hun ingewanden die ervoor zorgen dat de boertjes nog kunnen voortbewegen.

Maar ff serieus, eigenlijk schrijnend dat er nog duizenden mensen die op die manier leven. Enfin, nooit iets beter gekend dus mss missen ze niet veel. Maar toch schrijnend.
Het is wel een misverstand dat die allen arm zijn. Sommigen kunnen makkelijk een hele verkaveling opkopen. Er is geld hoor bij sommigen...ook al maken ze patatten op de stoof en rijden ze met een oude 200d met patatten zaken in de koffer....

Het is wel een misverstand dat die allen arm zijn. Sommigen kunnen makkelijk een hele verkaveling opkopen. Er is geld hoor bij sommigen...ook al maken ze patatten op de stoof en rijden ze met een oude 200d met patatten zaken in de koffer....
Klopt. Genoeg oude menskes met 500k euro en meer op hun bankrekening maar tegelijk slapen op een matras van stro met een oude jas als deken.

Terug
Bovenaan