Donkey Kong Bananza

Nice! Goe bezig!

Ik moet ook terug eens doorspelen. Ik zat net op de laag nadat ik de olifantenbananza had vrijgespeeld. Die olifantenbananza is weer supernice gevonden! Geeft weer de nodige variatie qua gameplay. Nu om alle fossielen en bananen per layer te zoeken, heb ik wat opgegeven na de eerste layers. Het zijn er gewoon ook zoveel 😅

Nice! Goe bezig!

Ik moet ook terug eens doorspelen. Ik zat net op de laag nadat ik de olifantenbananza had vrijgespeeld. Die olifantenbananza is weer supernice gevonden! Geeft weer de nodige variatie qua gameplay. Nu om alle fossielen en bananen per layer te zoeken, heb ik wat opgegeven na de eerste layers. Het zijn er gewoon ook zoveel 😅
Dat gaat dan ook weer beter met die Olifant.
--
Ik zit nu aan layer 1.000 denk ik, behalve die layer daarboven heb ik wel alle bananen gevonden :) Op zich niet zo heel moeilijk, gewoon goed zoeken. Vind het nog steeds amusant.

Dat gaat dan ook weer beter met die Olifant.
--
Ik zit nu aan layer 1.000 denk ik, behalve die layer daarboven heb ik wel alle bananen gevonden :) Op zich niet zo heel moeilijk, gewoon goed zoeken. Vind het nog steeds amusant.

Treasure tie, olifant bananza en alles opzuigen tot je maps krijgt waar de bananen of fossielen die je niet vindt op je map te krijgen. Schieten vaak enkele over bij mij. Vind layer 1000 (dacht ik) niet zo goed, maar het wordt weer serieus beter daarna.

DK is 100%
Alle bananen, fossielen, records, skills etc. Laatste was wel een kleine grind, die bananen kopen vond ik niks. Postgame nog een aantal leuke challenges, dat weer wel.

Op naar Hollow knight: Silksong :).

Deze DLC zal betalen zijn (en blijven vermoed ik), wat triest is want de prijs/waarde zit bij deze niet goed, en gegeven een 'druk' jaar, zal deze niet in huis komen. € 5 lijkt mij een correctere prijs voor iets dat zelfs in het basisspel had moeten zitten (is wat mij betreft het equivalent van Luigi's Balloon Hunt en het Mushroom Odyssey-level in Mario Odyssey).

Zo snel deze DLC releasen aan die prijs voelt toch echt wel als een zure move van Nintendo.

Zeer jammer dat dergelijke uitbreidingen ook niet inbegrepen zijn bij hun online + uitbreidingen. Buiten de retro games van gamecube en recent de upgrades van zelda, heeft die pass toch ook weinig meerwaarde. Zal dus passen worden voor mij.

Terug
Bovenaan