Scooter
Active member
Na de direct genoeg gezien. Dit wordt mijn volgende aankoop.Wel wennen deze nieuwe look van Donkey Kong. Ik moet ook wat meer gameplay zien voor ik mijn mening kan vormen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de direct genoeg gezien. Dit wordt mijn volgende aankoop.Wel wennen deze nieuwe look van Donkey Kong. Ik moet ook wat meer gameplay zien voor ik mijn mening kan vormen.
.Morgen 14 uur.Wanneer verloopt de review embargo, vind het wel redelijk laat donderdag komt hij al uit.
Dikke merci!Morgen 14 uur.
Big Monke.In de review staat er bij de minpunten framedrops. Dus Nintendo hun 1ste game voor de nieuwe console heeft al fps drops? Like how?
Dus Nintendo hun 1ste game voor de nieuwe console heeft al fps drops?
Neen, Mario Kart World draait perfect.In de review staat er bij de minpunten framedrops. Dus Nintendo hun 1ste game voor de nieuwe console heeft al fps drops? Like how?
.Die bossfight ziet er echt wel onacceptabel uit.Ja, het spel dropped naar 30fps, bij overgang tussen cinematic en gameplay. Maar ook tijdens gameplay, en 1 boss fight is bijna volledig 30fps. Hadden ze kunnen oplossen door wat effecten weg te laten, maar voor een singleplayer game maakt dat niet zo uit. Zolang de platform stukken 60fps zijn zit je goed.
Heb het net fysiek in de toy champ gaan halen. Deze avond spelen.
Die bossfight ziet er echt wel onacceptabel uit.
Maar zolang het 95% van de tijd (redelijk) soepel loopt zal het voor de meeste mensen wel ok zijn.
Dit is in de meeste games dat cinematics 30 fps zijn, voor de rest toch wel dikke fun drops zijn er wel kunnen we niet ontkennen maar valt nog redelijk mee.Ja, het spel dropped naar 30fps, bij overgang tussen cinematic en gameplay. Maar ook tijdens gameplay, en 1 boss fight is bijna volledig 30fps. Hadden ze kunnen oplossen door wat effecten weg te laten, maar voor een singleplayer game maakt dat niet zo uit. Zolang de platform stukken 60fps zijn zit je goed.
Heb het net fysiek in de toy champ gaan halen. Deze avond spelen.