Heb hem dit weekend ook gezien, was maar iets raar. Zeker en vast geen slechte film, maar ik had er meer van verwacht.
 
Poor Things gisteren gezien, in het begin nog getwijfeld om mijn keuze te herzien maar finaal uitgekeken. Zeker geen slechte film, al had ik wel iets anders verwacht met zo'n hoge imdb score.
 
Heeft dat geen apart topic of kijk ik er overheen? Hoe goed is Shogun zeg :love:
 
Vreemd genoeg is de nieuws Shogun wel minder trouw aan het boek dan de miniserie uit 1980, en de acteur die Blackthorne speelt moet het toch ook wel afleggen tegen Richard Chamberlain. 🫤
Maar op vlak van productiewaarde si hij natuurlijk wel veel beter.
 
na het zien van de aflevering van vandaag ben ik wel benieuwd welke richting het nu uitgaat, toranaga lijkt een vogel voor de kat.
 
Vreemd genoeg is de nieuws Shogun wel minder trouw aan het boek dan de miniserie uit 1980, en de acteur die Blackthorne speelt moet het toch ook wel afleggen tegen Richard Chamberlain. 🫤
Maar op vlak van productiewaarde si hij natuurlijk wel veel beter.
het tempo van de oude serie lag gewoon een pak trager en trok de kijker ook beter in het verhaal, hoe Blackthorne zich langzaam in de gratie werkt bij Toranaga ging heel geleidelijk, nu voelde dat een beetje 'rushed'.
 
het tempo van de oude serie lag gewoon een pak trager en trok de kijker ook beter in het verhaal, hoe Blackthorne zich langzaam in de gratie werkt bij Toranaga ging heel geleidelijk, nu voelde dat een beetje 'rushed'.
En ben ik de enige die zich ergert aan de slechte tolkprestaties van Mariko? :p
 

Disney+ gaat er wel uit dan. Netflix heb ik nog apart genomen na de disabled password sharing maar twee is wat teveel van het goeie
Idem, voor die 1 goeie serie en 2 films op een jaar. Ze gaan zich serieus in de voet schieten daar denk ik. Netflix kon het zich permitteren door hun aanbod, maar disney totaal niet imo.
 
Iemand een idee waar er een overzicht is wnnr dingen hier releasen op Disney+? Krijg geregeld meldingen op de app dat er iets gereleased is, maar als ik dan ga zien is het niet beschikbaar?

Voorbeeld vorige week kreeg ik melding van Family Guy Season 22, maar als ik dan ga zien staat die er niet op.
 
Amaai. Gisteren wish gezien. Phew... wilde die film halverwege uitzetten.

Ondermaats. 3/10

Die was inderdaad best slecht.

Hier kijken we IETS meer naar Netflix dan Disney, maar zeker zo lang we kleine kinderen hebben, gaat Disney er niet uit gaan. En vermoedelijk is het tegen dan minder belangrijk financieel of we het houden of niet :D
 
Terug
Bovenaan