Disney+

Paradise, Shogun, Andor, The Bear komen me op. Er zijn ook een aantal Marvel en (andere) Star Wars series als dat je ding is.
Andor was helemaal mijn ding, maar de andere SW series laat ik links liggen. Ooit eens aan die Obi-Wan reeks begonnen, yikes.
Op Marvel ben ik nu eens helemaal uitgekeken, totaal gebrek aan interesse in dat universum.

Shogun al gezien, liked. Paradise en The Bear spreken me alvast aan.

Andor was helemaal mijn ding, maar de andere SW series laat ik links liggen. Ooit eens aan die Obi-Wan reeks begonnen, yikes.
Op Marvel ben ik nu eens helemaal uitgekeken, totaal gebrek aan interesse in dat universum.

Shogun al gezien, liked. Paradise en The Bear spreken me alvast aan.
Begin met The Bear. Die eerste 2 seizoenen mogen gerust naast de all time tv greats gezet worden.
Paradise is vermakelijk maar niet meer imo.

Alee, op den duur ga ik hier toch nog telenet TV kunnen buitengooien. Hopelijk wordt het wel voorzien van deftige commentaar.

Blijkbaar zou Champions league, Europa league en conference league tussen 2027-2031 voor België enkel te zien zijn als streaming op Disney plus.
In de press release enkel sprake van Zweden en Denemarken.

Het is Canal+ geworden in België

Bepaalde wedstrijden zullen zónder abonnement nog steeds gratis te bekijken zijn. Net zoals bij de bekerfinale vallen duels met Belgische ploegen, halve finales en finales onder het Mediadecreet. Dat bepaalt dat evenementen van publiek belang op open net uitgezonden moeten worden. De nieuwe rechtenhouder kan dus mogelijk nog een deal sluiten met een geïnteresseerde partner over een sublicentie of een open kanaal inrichten.

Terug
Bovenaan