Digitale meter - fluvius - ??

doolby

Member
Zou iemand mij wegwijs kunnen maken in een systeem (hard- en software) waarbij ik via fluvius of via de digitale meter mijn verbruik met kostprijs zou kunnen opvolgen?

Alvast bedankt.

Hij vraagt ook de kostprijs. Dat gaat hier niet mee lukken, tenzij je er een excel sheet op na zou houden .

De homewizard P1 meter kan dat ook niet.
Je kan 1 tarief ingeven en tenzij je dat zelf constant aanpast zal het verkeerd zijn. Historische kosten moet je ook nog altijd zelf bijhouden. Rapporten trekken per periode gaat niet. etc.

Ik heb die P1 ook bij mijn ouders geïnstalleerd maar voor meer dan live verbruik te checken moet je het toch niet gebruiken imo.

De homewizard P1 meter kan dat ook niet.
Je kan 1 tarief ingeven en tenzij je dat zelf constant aanpast zal het verkeerd zijn. Historische kosten moet je ook nog altijd zelf bijhouden. Rapporten trekken per periode gaat niet. etc.

Ik heb die P1 ook bij mijn ouders geïnstalleerd maar voor meer dan live verbruik te checken moet je het toch niet gebruiken imo.
Bij een variabel tarief inderdaad niet. Was vanuit mijn optiek met een vast contract.

Bij welke leverancier ben je? Luminus heeft een app waar je je verbuik en kostprijs per dag/maand/jaar kan zien. Engie heeft dat ook dacht ik.

Terug
Bovenaan