Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou iemand mij wegwijs kunnen maken in een systeem (hard- en software) waarbij ik via fluvius of via de digitale meter mijn verbruik met kostprijs zou kunnen opvolgen?
De homewizard P1 meter kan dat ook niet.
Je kan 1 tarief ingeven en tenzij je dat zelf constant aanpast zal het verkeerd zijn. Historische kosten moet je ook nog altijd zelf bijhouden. Rapporten trekken per periode gaat niet. etc.
Ik heb die P1 ook bij mijn ouders geïnstalleerd maar voor meer dan live verbruik te checken moet je het toch niet gebruiken imo.
De homewizard P1 meter kan dat ook niet.
Je kan 1 tarief ingeven en tenzij je dat zelf constant aanpast zal het verkeerd zijn. Historische kosten moet je ook nog altijd zelf bijhouden. Rapporten trekken per periode gaat niet. etc.
Ik heb die P1 ook bij mijn ouders geïnstalleerd maar voor meer dan live verbruik te checken moet je het toch niet gebruiken imo.