DIE HUMAN DIE

Tonerider

Well-known member
Geachte mede-BG'er,

naar aanleiding van enkele berichten in Het Nieuwsblad werd ik gemotiveerd om deze planeet sneller om zeep te helpen. Bruine of groene maakt niet uit.

Aangezien ik dit niet alleen kan, zoek ik uw hulp. U kan me ondersteunen door uw inzichten te delen in verband met nieuwe manieren om deze planeet en vooral de menselijke bewoners ervan als totaliteit te vernietigen. Liefst op een budgetvriendelijke manier.
U kan me ook steunen door mijn haat verder te doen groeien door 'redenen waarom ik niet in uwe hof mag leven' te delen.

Indien u meer informatie wil, kom ik graag op een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,

this human piece of trash.

Ik pm je zo meteen het adres van mijn ex, gesprek is niet nodig! 👌👌👌

Methode staat je volledig vrij te kiezen, ik stel wel voor dat je het ecologisch en geluidsarm doet.... Kan je eigenlijk iemand vermoorden door die letterlijk als speldenkussen te gebruiken? Klinkt wél ecologisch én budgetvriendelijk, toch?

Hoe meer zeep, hoe beter hem glijdt!

giphy.gif

Ik pm je zo meteen het adres van mijn ex, gesprek is niet nodig! 👌👌👌

Hoe meer zeep, hoe beter hem glijdt!

giphy.gif
die laatste drie tekentjes in combinatie met Diffie zijn post: ik ga uw idee verwerpen Mulan
Methode staat je volledig vrij te kiezen, ik stel wel voor dat je het ecologisch en geluidsarm doet.... Kan je eigenlijk iemand vermoorden door die letterlijk als speldenkussen te gebruiken? Klinkt wél ecologisch én budgetvriendelijk, toch?
dat noemen ze accupuntuur en is juist om mensen te genezen. Stay with me Mulan. Het gaat hier om mensheid uitroeien niet om ze langer te doen leven.

die laatste drie tekentjes in combinatie met Diffie zijn post: ik ga uw idee verwerpen Mulan

dat noemen ze accupuntuur en is juist om mensen te genezen. Stay with me Mulan. Het gaat hier om mensheid uitroeien niet om ze langer te doen leven.
Naar het schijnt kan je schade toebrengen als je dat fout doet?

In Jackass 4, de nieuwe film gaat er ene met een naald verdoving in zen ruggenmerg laten spuiten, en terwijl hij loopt geraakt hij dan tijdelijk verlamd.
Dit is waarschijnlijk grappig, maar ik wacht op de beelden.

Als ik het dus goed begrijp, moet ik u methodes aan d'hand doen om de mensheid - waar ik ook toe behoor - te vernietigen?
Ja, dan kunnen we ook gezamenlijk - waarmee in niet 'in groep' bedoel - zelfmoord plegen, toch? Dan moet gij u niet moe maken.

Ik lees in uw bericht: gemotiveerd. Het is dus niet dat ge van één of andere duistere kracht die opdracht hebt gekregen.
Maw schrijft gij hier dat er een potentiële moordenaar in u schuilt.

Dat persoonlijk gesprek waarover ge spreekt: nog in geen honderduuuuuzd jaar, Ik begin schrik van u te krijgen. Ik moest eens een probeersel zijn!

Hopelijk laat uw fanclub u niet in de steek,

Succes, Tonerider

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan