Diablo IV

Diablo IV

Zit precies wat vast. Eerste capstone dungeon is nog net te moeilijk. Heb al veel aspects gaan halen uit de dungeons, maar niet genoeg mats om ze te kunnen gebruiken. Heb legendary gear nodig voor mats, maar dat dropt amper…
Eventueel public events doen, die droppen orbs dat ge kunt gebruiken voor gear.
Daar zit toch af en toe een legendary bij.

Lvl 62 arc lash sorc... Is het normaal dat ik de capstone dungeon voor torment lvl 4 nog niet aankan (eindbaas is te sterk, krijg em tot de helft van zijn healthbar maar dan ist over en out) ?

Op zich niet zo erg of speciaal lijkt me. Guides wat volgen en uiteraard ook wat geluk hebben met de gear die je vindt. Deed het zelf op 58.

Nu lvl 96 Rogue, hierna ‘s Barbarian. Blijft waanzinnig hoe bv Wudijo zo’n tempo haalt, mijn build is quasi exact hetzelfde en hij vordert meer dan dubbel zo snel.

Lvl 62 arc lash sorc... Is het normaal dat ik de capstone dungeon voor torment lvl 4 nog niet aankan (eindbaas is te sterk, krijg em tot de helft van zijn healthbar maar dan ist over en out) ?
Niet echt een probleem.
Op 62 lukte het me wel maar wel nadat ik wat aspects had veranderd op mijn necro.
Het probleem is dan wel als het je nu lukt op lvl 62 je op Torment mobs krijgt die allemaal 70+ zijn

Niet echt een probleem.
Op 62 lukte het me wel maar wel nadat ik wat aspects had veranderd op mijn necro.
Het probleem is dan wel als het je nu lukt op lvl 62 je op Torment mobs krijgt die allemaal 70+ zijn
Heb net een lvl 21 nightmare dungeon gecleared en dat zat vol lvlv 72 mobs en dat lukte wel (wel paar keer gestorven)

grrr, ik probeer hier van paragon board te switchen, maar wanneer ik het wil unequipen staat er "you must refund all nodes before you can detach it". Nochtans heb ik alle nodes van het board reeds gerefund? Iemand raad?

Zie hierbij screenshot:

moet je kunnen, als lvl 50 op world tier 1 dood gaan door een stun (en na 50 seconden niet te healen)
niveau van de devs is echt wel hoog ...

Zijn er nog die een mail van sony hebben gekregen voor aankoop van Diablo® III Inarius Wings & Inarius Murloc Pet - Diablo® IV (Add-on)

Is wel 0€ maar toch ff verschieten 🤨

Terug
Bovenaan