Diablo IV

Diablo IV

Ik doe alleen nog deze season om daarna een lange break te nemen, heb al iets anders op het oog om te spelen (Remnant ²).
Ik wou perse nog ne druid spelen naast mijn rogue dus kon er evengoe een season mee starten. Andere classes zeggen mij niks. We zien later wel wat er nog verandert of er classes bijkomen.

Iemand tips om mats te ‘farmen’ (indien dat een ding is natuurlijk)?
Ben nu aan het levelen via strongholds, maar heb niet voldoende mats om potions te upgraden. 🙆🏻‍♂️

Neen er is geen strategie voor die mats :)
Rondlopen en looten, of killen in geval van leathers en bones.
En de drops die je soms krijgt uit chests natuurlijk.
Maar als je daar moet op wachten kan je beter eens een uurke rondrijden op je horse en looten imo.

Ik heb nog nooit een tekort gehad aan mats.
Maar ik loot dan ook alles wat ik zie tijdens mijn levellling, questen etc.
Maar als je inderdaad niet alle content doet kom je niet zoveel mats tegen natuurlijk.

Ok, patch dus nog niet volgende week... patch notes wel .
Patch is pas voor 8 augustus.
Ben persoonlijk daar niet heel ontvreden mee aangezien BG3 uitkomt op 3/08 en anders word ik toch getriggerd D4 aan te zetten :)

En daar zijn ze met nog een beetje liefde voor mijn FW sorc :

Unofficial patch notes na de campfire info:

POE2 zal ook later uitkomen dan eerst was gepland, aangezien ze gisteren op exilecon gezegd hebben dat de beta pas begint op 7 juni 2024 !!
Dus neen, we gaan nog niet snel weglopen van D4 indien er ARPG itchies moeten onderhouden worden, tenzij wanneer het volgend season van POE1 begint :biglaugh: (new season POE1 = 18/08/23)

Laatst bewerkt:
Gisteren in een zotte bui toch es een gooi gedaan naar de capstone van wt4 op m'n lvl60 druid.
Eerste poging tot op 10% dus ik voelde dat het erin zat, derde poging was het gebakken.
Toch een zeer toffe class met veel build mogelijkheden.
Ga ik ook eens proberen dit weekend met mijn lvl 60 necromancer.

Ok, patch dus nog niet volgende week... patch notes wel .
Patch is pas voor 8 augustus.
Ben persoonlijk daar niet heel ontvreden mee aangezien BG3 uitkomt op 3/08 en anders word ik toch getriggerd D4 aan te zetten :)

POE2 zal ook later uitkomen dan eerst was gepland, aangezien ze gisteren op exilecon gezegd hebben dat de beta pas begint op 7 juni 2024 !!
Dus neen, we gaan nog niet snel weglopen van D4 indien er ARPG itchies moeten onderhouden worden, tenzij wanneer het volgend season van POE1 begint :biglaugh: (new season POE1 = 18/08/23)
Zonder enig oordeel, gewoon open vraag: hoeveel uren speel jij zoal op een week? Of is het momenteel niet representatief omdat D4, BG3 en PoE samenkomen?

Heb zelf lang o.a. Football Manager gespeeld, ben ook niet vies geweest van een overdosis gaming vroeger :)

Zonder enig oordeel, gewoon open vraag: hoeveel uren speel jij zoal op een week? Of is het momenteel niet representatief omdat D4, BG3 en PoE samenkomen?

Heb zelf lang o.a. Football Manager gespeeld, ben ook niet vies geweest van een overdosis gaming vroeger :)
Varieert van de drukte van de werkweek, en hoeveel nieuwigheden er uitkomen.
Nu ist allemaal beetje op elkaar volgend (D4, BG3, Starfield, en POE er nog tussen).
De release van D4 had ik toevallig een week verlof, en nu vanaf vandaag ook weer 14 dagen.
En dan speel ik wel wat meer of anders.
Maar ik speel wel zo goed als dagelijks.

Maar in 'gewone' situaties, denk ik gemiddeld 2 uren per dag in een werkweek tot 6 uren op een verlofdag.

Heeft iedereen opeens zoveel last van lag/freezes in de open world? Vind het bij momenten bijna onspeelbaar worden...

Heb dat altijd gehad. In beta, in pre-season en in season 1. Misschien is het nu nog wat erger geworden..?
Heb daar nooit echt veel last van gehad behalve op drukke plaatsen zoals in de steden of als je een andere zone binnen loopt bv. Nu is het echt extreem, constant rubber banding, lag, freezes etc in combat.

Was in steden inderdaad veel neiger dan op andere plaatsen, maar ik had het in de open world toch ook geregeld eens voor.

raymend chest en die barber heart zijn het belangrijkste, alles gaat boem daarmee :)
+ wat dieper in paragon is ook nice natuurlijk voor de extra dmg tegen elites etc.

Lvl 71 voor de moment op tier lvl4 met rogue penetration shot build.Nu begint het wel pittig te worden vooral als ik den Butcher voor de zoveelste keer tegenkom o_O

Zit precies wat vast. Eerste capstone dungeon is nog net te moeilijk. Heb al veel aspects gaan halen uit de dungeons, maar niet genoeg mats om ze te kunnen gebruiken. Heb legendary gear nodig voor mats, maar dat dropt amper…

Terug
Bovenaan