Diablo IV

Diablo IV

'Vaak terugkomen'... de 3 man die hier regelmatig eens iets komen klagen?
We kunnen hier allemaal terug bladeren he naar de feedback van de voorbije dagen :)
En net zoals op de meeste forums hoor je enkel de klagende mensen, en niet die die zich wel amuseren.
Dat is puur menselijk gedrag.
We spreken hier over miljoenen spelers he in D4.

En neen, je zegt het niet exact met die woorden, maar als ik positief nieuws breng over mijn ervaringen ben je de eerste om
daarop feedback te geven met zaken die niet ok zijn :)

'mechanic vrij afwezig en mager"... jij maakt graag eigen interpretaties van wat mensen zeggen heb ik de indruk.
Mijn zin: "En ik had ook eerst het gevoel dat ik die season mechanic aan het 'vergeten' was.
Wat normaal is in begin van levellen, want die impact voel je toch nog niet voordat je nightmares begint te runnen.

Jij doet nu precies of al de spelers zijn "gamer dads" met veel te weinig tijd.
Ik heb collega's die dees weekend naar de Gentse feesten zijn geweest en die ook al 40+ zijn.

En de enigen die ik hier iets zie zeggen sinds de season start zijn ook al nightmares aan runnen,
+ niet iedereen die wellicht ook al zo "ver" zit komt dat hier verkondigen.

En ja ik heb veel POE gespeeld, waar ik al 10 jaar! bij IEDER season die ellenlange story van 10 chapters moet doorlopen...
Daar ga je als 'casual' ook geen end game spelen zulle de eerste weken.
Want dat is pas een lange story.

In POE deed ik die mechanics trouwens ook niet zo veel, afhankelijk van welke mechanic, net zoals vele andere spelers.
Er waren maar een paar season mechanics die ECHT de moeite waren om CONSTANT mee bezig te zijn.
Ik heb bijvoorbeeld die DELVE mechanic al in geen jaren meer gedaan, om er eentje te noemen.

Laatst bewerkt:
Neen waar het eigenlijk echt op neer komt is dat er gewoon geen kritiek mag gegeven worden. Iedereen heeft zijn mening en iedereen ervaart het spel zoals hij wil, die van mij is niet zo positief als dat ik gehoopt had en ik heb mijn vragen en bedenkingen over bepaalde zaken en keuzes.

Maar die zaken gelden niet want jij vind dat niet en je zal er ook alles aan doen om aan te tonen dat met jouw ervaring het niet waar is of dat het niet ok is dat ik dat vind. En dat is niet alleen nu hier bij mij, dat is iets dat je al doet sinds de release van het spel, telkens iemand iets negatief ervaart ga je zeggen waarom jij dat niet zo vind. En dat mag allemaal, je mag alles goed vinden, maar jouw ervaring is niet die van iedereen.

En ik weet ook dat de representatie van reddit en YT niet die is van elke speler en dat inderdaad heel veel mensen D4 zeer leuk vinden. Maar again, iedereen vormt zijn eigen mening, en die van mij zit persoonlijk ergens tussen die van de heel negatieve online reacties en de heel positieve reacties die ge inderdaad amper leest (en ja ik weet dat mensen minder geneigd zijn positieve dingen te gaan online melden).

Ik probeer u er niet van te overtuigen dan het spel slecht is, ik meld alleen waar ik problemen mee heb. En ja dat van het aantal speeluren was een rechtstreekse reactie op u omdat uw aantal uren gewoon zeer hoog zijn. EN ik vergeleek dat alleen maar om te zeggen dat je die speelstijl niet kan koppelen aan de meerderheid van spelers. Daarmee wil ik ook niet zeggen dat iedereen maar 3 uur per week speelt. Maar gewoon dat je het niet 1 op 1 kan vergelijken. Dat is ook de reden waarom jouw ervaring anders is dan die van meer casual spelers.

Anyway, ik wil maar zeggen we hebben allemaal on eigen ervaring en jij mag dit spel super vinden en ik mag sommige zaken slechter vinden. Beide zijn perfect samen mogelijk, al weet ik niet of je dat gaat willen aanvaarden... Want jij zegt dat ik altijd je positieve feedback kom afbreken, terwijl mijn post over mijn ervaring gisteren avond naar totaal niemand gericht was, maar gewoon mijn ervaring was na 3 avonden spelen.

Je voelt je vaak wel iets te snel aangesproken, zoals in dat Xbox topic, waar ik zelf niet gezien had dat je er iets gepost had en in eens replied met "had je het op mij met je opmerkingen???". Ik kan gerust een eigen mening en ervaring vormen zonder die te moeten afspiegelen en bevestigen bij andere ervaringen :)

Ik ben ook nog niet van zin het spel al te droppen, want ik hoop oprecht dat ik er terug door kom eenmaal wat verder in de content, maar voor mij is het persoonlijk mij er wat doorsleuren nu. Sorry als dat niet is wat je wil horen in de wereld waarin iedereen het super leuk vind en al lang 50 NM aan het runnen is. Spoiler in mijn vriendengroep/friendlist is er nog niemand 40+ en de helft er van speelt zelf al gewoon niet meer, goed dat het in jouw vrienden groep niet zo is, maar het spel is groter dan jouw ervaring en jouw vriendengroep. Het spel is nu eenmaal heel hard verdeeld.

"IK" ben niet akkoord... hallo?
Ik reageer op uw feedback op mijn posts... wie kan er dan niet om met iemand anders zijn mening?

Soit ik zal gewoon de kudde volgen als ik nog iets kom melden: "Blizzard baaaaaaaaaaaaadd".

Ik reageer op uw feedback op mijn posts... wie kan er dan niet om met iemand anders zijn mening?
Ge beseft toch dat ik gewoon een post van mijn mening gedaan heb over hoe ik de staat van season 1 na 3 dagen spelen vind.

De eerste reactie was van iemand die gewoon neutraal zei "dat hij da pacing wel goed vond". Heb ik die daar op aangesproken dat dat niet kan of mag? Neen... en waarom niet? Omdat het niet aan mij is te zeggen wij hij wel of niet moet vinden.

De tweede reactie/post was van jou, maar jij zei niet dat je de pacing goed vond of niet, maar je zei "Bijna 60 hier en is voorbij gevlogen".
Iets waar ik gewoon half lachende op reageerde met "Zegt degene die 11 uur gespeeld had na nog geen 2 dagen.". Dit is geen afbraak of commentaar, ik vond het gewoon grappig om te zeggen dat het snel is gegaan wetende hoeveel tijd je er eigenlijk toch wel over gedaan hebt.

Mijn vervolg van de post was dan eigenlijk al niet echt meer op jouw gericht, maar een globale vraag of dit in de toekomst ook nog zo gaat onthaald worden ( gebaseerd op de twee posts van spelers die zeiden dat ze de pacing goed vonden ). Zie hieronder:

"We zullen zien hoe lang iedereen dit nog snel genoeg vindt, het is gewoon enorm traag, veel trager dan D3."

Ik lees hier niet "OMG NEEN HOFFMAN JE HEBT GEEN GELIJK!!!" Ik lees hier wat er staat... ik vraag me af of we dit binnen X aantal seasons nog steeds snel genoeg gaan vinden, en dat het in D3 toch wel aanzienlijk veel sneller was. Een simpele vraag en vergelijking met het vorige spel in de franchise :)

"Ik zit er niet op te wachten elke keer 10+ uur hetzelfde te zitten doen voor dat het spel begint, de eerste keer en mss de eerste season zal dit nog wel ok/leuk zijn, maar dit gaat snel tegensteken, bij velen nu al."

Ik vervolg met opnieuw wat ik er van vind, ik zeg niet dat iedereen dit moet vinden en hier mee moet akkoord zijn, en ben hier op dit moment eigenlijk al niet meer specifiek naar u gericht dingen aan het zeggen. Wat betreft het deel "bij velen nu al" heb ik het voornamelijk over wat ik in mijn vorige post ook al zei, velen uit mijn friend list spelen niet meer of veel minder, gewoon persoonlijke ervaring van wat ik in mijn omgeving zie :)

"In D3 waart ge altijd meteen vertrokken in uwe nieuwe season na een uurke of 2-3 doorspelen, na 4-5 uur nu denk ik eerder, pfff nog zo veel.. renown..."

En ik eindig gewoon met nog eens een vergelijking met D3 en wat ik in mijn post ervoor ook al aanhaalde. Dit is zelf niet echt 100% een mening, maar gewoon een feit, D3 was effectief veel sneller. Of dit al dan niet beter is zal voor iedereen anders zijn, voor mij persoonlijk vind ik het minder. Maar jij vind het goed, of misschien zelf beter.

Het enige dat ik hier niet zie is dat ik zeg: JIJ HEBT ONGELIJK!!

Als jij graag dingen leest die ik niet zeg, ja kijk daar kan ik ook niet aan doen. Mijn ervaring is niet die van iedereen en ook die van jouw is dat niet, en dat maakt dus dat onze beide ervaringen ook al zijn ze zo anders, toch beiden kunnen. En ik kan heus wel om met je mening, veel beter dan omgekeerd met reacties als: "Soit ik zal gewoon de kudde volgen als ik nog iets kom melden: "Blizzard baaaaaaaaaaaaadd"."

Elk zijn eigen mening, laten we het over het spel hebben. :)

Ik ben nu 52, waar level ik het best?
Gear verzamelen doe ik in Onyx Watchtower en dat levert af en toe wat op. Die renown heb ik telkens de eerste 3 tiers. Doe ik de rest best in World Tier 1 of toch 3?

Voorlopig amuseer ik me er nog mee. Ga dit seizoen maar 1 karakter maken, benieuwd hoe ver ik raak.

Ik ben nu 52, waar level ik het best?
Gear verzamelen doe ik in Onyx Watchtower en dat levert af en toe wat op. Die renown heb ik telkens de eerste 3 tiers. Doe ik de rest best in World Tier 1 of toch 3?
Maakt op zich niet uit, want alles scaled toch naar je level.
Ik heb vooral enkel sidequests gedaan en strongholds tijdens levellen naar pakweg 50.
Af en toe eens een side dungeon ertussen omdat die ook 40 renown punten geven.
En zo had ik van 4 gebieden alle renown tijdens mijn level pad naar 50.
(behalve hetgeen mee overgekomen is van de eternal en dus niet meer opnieuw moest gedaan worden)

En op T1 zal het nog wat vlotter gaan natuurlijk om je door de mobs een weg te banen, maar dan ook klein beetje minder xp.
Ik heb de meeste gedaan op T1 en T2.
Capstone op level 40 was een beetje te lastig, aangezien de mobs daar allemaal level 50 zijn.
Dus nu ondertussen wel renown aan doen via T3.

Laatst bewerkt:
Ge beseft toch dat ik gewoon een post van mijn mening gedaan heb over hoe ik de staat van season 1 na 3 dagen spelen vind.

De eerste reactie was van iemand die gewoon neutraal zei "dat hij da pacing wel goed vond". Heb ik die daar op aangesproken dat dat niet kan of mag? Neen... en waarom niet? Omdat het niet aan mij is te zeggen wij hij wel of niet moet vinden.

De tweede reactie/post was van jou, maar jij zei niet dat je de pacing goed vond of niet, maar je zei "Bijna 60 hier en is voorbij gevlogen".
Iets waar ik gewoon half lachende op reageerde met "Zegt degene die 11 uur gespeeld had na nog geen 2 dagen.". Dit is geen afbraak of commentaar, ik vond het gewoon grappig om te zeggen dat het snel is gegaan wetende hoeveel tijd je er eigenlijk toch wel over gedaan hebt.

Mijn vervolg van de post was dan eigenlijk al niet echt meer op jouw gericht, maar een globale vraag of dit in de toekomst ook nog zo gaat onthaald worden ( gebaseerd op de twee posts van spelers die zeiden dat ze de pacing goed vonden ). Zie hieronder:

"We zullen zien hoe lang iedereen dit nog snel genoeg vindt, het is gewoon enorm traag, veel trager dan D3."

Ik lees hier niet "OMG NEEN HOFFMAN JE HEBT GEEN GELIJK!!!" Ik lees hier wat er staat... ik vraag me af of we dit binnen X aantal seasons nog steeds snel genoeg gaan vinden, en dat het in D3 toch wel aanzienlijk veel sneller was. Een simpele vraag en vergelijking met het vorige spel in de franchise :)

"Ik zit er niet op te wachten elke keer 10+ uur hetzelfde te zitten doen voor dat het spel begint, de eerste keer en mss de eerste season zal dit nog wel ok/leuk zijn, maar dit gaat snel tegensteken, bij velen nu al."

Ik vervolg met opnieuw wat ik er van vind, ik zeg niet dat iedereen dit moet vinden en hier mee moet akkoord zijn, en ben hier op dit moment eigenlijk al niet meer specifiek naar u gericht dingen aan het zeggen. Wat betreft het deel "bij velen nu al" heb ik het voornamelijk over wat ik in mijn vorige post ook al zei, velen uit mijn friend list spelen niet meer of veel minder, gewoon persoonlijke ervaring van wat ik in mijn omgeving zie :)

"In D3 waart ge altijd meteen vertrokken in uwe nieuwe season na een uurke of 2-3 doorspelen, na 4-5 uur nu denk ik eerder, pfff nog zo veel.. renown..."

En ik eindig gewoon met nog eens een vergelijking met D3 en wat ik in mijn post ervoor ook al aanhaalde. Dit is zelf niet echt 100% een mening, maar gewoon een feit, D3 was effectief veel sneller. Of dit al dan niet beter is zal voor iedereen anders zijn, voor mij persoonlijk vind ik het minder. Maar jij vind het goed, of misschien zelf beter.

Het enige dat ik hier niet zie is dat ik zeg: JIJ HEBT ONGELIJK!!

Als jij graag dingen leest die ik niet zeg, ja kijk daar kan ik ook niet aan doen. Mijn ervaring is niet die van iedereen en ook die van jouw is dat niet, en dat maakt dus dat onze beide ervaringen ook al zijn ze zo anders, toch beiden kunnen. En ik kan heus wel om met je mening, veel beter dan omgekeerd met reacties als: "Soit ik zal gewoon de kudde volgen als ik nog iets kom melden: "Blizzard baaaaaaaaaaaaadd"."
Gast diablo 3 hun launch was 1 grote shit show, je kunt toch niet verwachten dat je in 2 uurtjes lvl 50 gaat zijn.

Diablo 3 heeft van heel ver moeten komen en is een mooi product geworden, geef ze wat tijd en het komt in orde.

En zoals ik al zei iedereen zit te mekkeren maar eens season er is spelen ze het wel.
Is het uw ding niet kom terug bij season 2 en kijk dan of er al iets dat je meer aanspreekt diablo 4 is wat mij betreft een veel beter product dan dat diablo 3 was bij launch.

ik ga proberen de battle pass uit te doen en er dan mee te stoppen tot volgend seizoen ... is beetje veel te veel van hetzelfde
of de sorc buffs zouden serieus geschift moeten zijn :)

en ja, opnieuw met sorc gestart ... masochistische trekjes enzo :D

Gast diablo 3 hun launch was 1 grote shit show, je kunt toch niet verwachten dat je in 2 uurtjes lvl 50 gaat zijn.

Diablo 3 heeft van heel ver moeten komen en is een mooi product geworden, geef ze wat tijd en het komt in orde.

En zoals ik al zei iedereen zit te mekkeren maar eens season er is spelen ze het wel.
Is het uw ding niet kom terug bij season 2 en kijk dan of er al iets dat je meer aanspreekt diablo 4 is wat mij betreft een veel beter product dan dat diablo 3 was bij launch.
Ga ik mee akkoord, D3 was niet wat het moest zijn op release, ik ben dat spel dan ook vrij snel gestopt tot wanneer de grote overhaul er gekomen is en later ook de uitbreidingen en seasons en alles wat er bij hoort.

Laten we het er nu even tussen uit laten of het spel effectief goed of slecht is, flaws heeft of niet. Puur hypothetisch gezien los van D4.

Jij vind het dus ok dat een spel nu slecht zou launchen zo lang het maar net iets beter is dan hoe het vorige spel is gelaunched? Want dat is wat je zegt, D3 was nog erger dus het is ok. Er bestaat dus niet zo iets als ervaring op doen, leren uit uw fouten en weten wat uw community verwacht en graag wil? Sorry, maar het is door die mentaliteit van we slikken het maar en ze zullen het wel verbeteren later dat we vaker en vaker zo slechte launches hebben van games. En dan heb ik het niet over Diablo, maar gewoon in general games die launchen vol bugs, performance issues etc. De reden dat dat meer en meer gebeurt is om dat er veel mensen dit gewoon maar blijven slikken. Just to be sure ik zeg niet dat D4 vol bugs zit of een slechte launch heeft gehad, ik heb het nu gewoon puur over uw argement van het is ok, want het vorige was erger.

Ge moet dit niet vergelijken met het begin van D3, maar met het einde van D3, tenzij ge het echt logisch vind dat ze alle kennis overboord gooien.

"je kunt toch niet verwachten dat je in 2 uurtjes lvl 50 gaat zijn."

Waarom zou dat niet iets zijn dat niet kan of dat mensen zouden willen? Ik zeg ook niet 2 uur eh, persoonlijk denk ik dat ik gewoon sneller hooked zou zijn aan een season als ik sneller in de content zat die er toe doet, van mij mag de grind van 50 naar 100 gerust lang duren, maar van 1-50 is gewoon niet zo heel interessant en het duurt voor mij persoonlijk wat lang, in D3 was het mss net iets te snel, daarom denk ik, dat ik iets ertussen echt wel aangenamer zou vinden. Een uurke of 5-6 mss voor uw character wat voor te bereiden, er wat in te komen en dan goan.

"En zoals ik al zei iedereen zit te mekkeren maar eens season er is spelen ze het wel."

Zo zullen er zeker zijn ja, ik speel vooral omdat ik het niet meteen wil afschrijven en een kans wil geven, mag ik dan niet mijn bevindingen en mening zeggen of is het echt weer hetzelfde verhaal van "alleen maar spreken als ge het leuk vind" Tis niet dat ik het spel hier de grond zit in te boren of te trollen eh, ik zeg gewoon wat voor mij minder werkt.

Ik zou los hiervan eigenlijk echt wel eens de cijfers willen weten van hoeveel er speelden op launch, na een maand, aan het begin van S1 en binnen een paar weken. Blizzard is hier jammer genoeg niet heel transparant over, ik ga daar geen reden achter zoeken waarom, maar ik denk wel dat dat interessante cijfers kunnen zijn.

"Is het uw ding niet kom terug bij season 2 en kijk dan of er al iets dat je meer aanspreekt"

Tot slot, beetje flauw maar sure ik snap wat ge bedoeld en ik zal da ook zeker doen. Als het me echt niet ligt zal ik inderdaad gewoon stoppen en later nog eens komen kijken. Ik zal dan ook in die tijd niet komen liggen het spel afbreken gewoon omdat ik het niet leuk vond, maar zo lang ik het speel heb ik even veel recht om mijn mening te zeggen dan jullie. Het is niet omdat ik er niet van overtuigd ben nu, dat ik daarom moet zwijgen en moet akkoord gaan met alles, zonder negatieve feedback is nog nooit een bedrijf beter geworden. Het hangt er gewoon van af hoe je die geeft. Maar again, je moet wel opletten waar je het zegt en tegen wie zo te zien, want soms is het precies of je hebt iemand ze baby geschopt.

Anyway, geniet van het spel en doe jullie ding, ik ga dat ook blijven doen.

Ga ik mee akkoord, D3 was niet wat het moest zijn op release, ik ben dat spel dan ook vrij snel gestopt tot wanneer de grote overhaul er gekomen is en later ook de uitbreidingen en seasons en alles wat er bij hoort.

Laten we het er nu even tussen uit laten of het spel effectief goed of slecht is, flaws heeft of niet. Puur hypothetisch gezien los van D4.

Jij vind het dus ok dat een spel nu slecht zou launchen zo lang het maar net iets beter is dan hoe het vorige spel is gelaunched? Want dat is wat je zegt, D3 was nog erger dus het is ok. Er bestaat dus niet zo iets als ervaring op doen, leren uit uw fouten en weten wat uw community verwacht en graag wil? Sorry, maar het is door die mentaliteit van we slikken het maar en ze zullen het wel verbeteren later dat we vaker en vaker zo slechte launches hebben van games. En dan heb ik het niet over Diablo, maar gewoon in general games die launchen vol bugs, performance issues etc. De reden dat dat meer en meer gebeurt is om dat er veel mensen dit gewoon maar blijven slikken. Just to be sure ik zeg niet dat D4 vol bugs zit of een slechte launch heeft gehad, ik heb het nu gewoon puur over uw argement van het is ok, want het vorige was erger.

Ge moet dit niet vergelijken met het begin van D3, maar met het einde van D3, tenzij ge het echt logisch vind dat ze alle kennis overboord gooien.

"je kunt toch niet verwachten dat je in 2 uurtjes lvl 50 gaat zijn."

Waarom zou dat niet iets zijn dat niet kan of dat mensen zouden willen? Ik zeg ook niet 2 uur eh, persoonlijk denk ik dat ik gewoon sneller hooked zou zijn aan een season als ik sneller in de content zat die er toe doet, van mij mag de grind van 50 naar 100 gerust lang duren, maar van 1-50 is gewoon niet zo heel interessant en het duurt voor mij persoonlijk wat lang, in D3 was het mss net iets te snel, daarom denk ik, dat ik iets ertussen echt wel aangenamer zou vinden. Een uurke of 5-6 mss voor uw character wat voor te bereiden, er wat in te komen en dan goan.

"En zoals ik al zei iedereen zit te mekkeren maar eens season er is spelen ze het wel."

Zo zullen er zeker zijn ja, ik speel vooral omdat ik het niet meteen wil afschrijven en een kans wil geven, mag ik dan niet mijn bevindingen en mening zeggen of is het echt weer hetzelfde verhaal van "alleen maar spreken als ge het leuk vind" Tis niet dat ik het spel hier de grond zit in te boren of te trollen eh, ik zeg gewoon wat voor mij minder werkt.

Ik zou los hiervan eigenlijk echt wel eens de cijfers willen weten van hoeveel er speelden op launch, na een maand, aan het begin van S1 en binnen een paar weken. Blizzard is hier jammer genoeg niet heel transparant over, ik ga daar geen reden achter zoeken waarom, maar ik denk wel dat dat interessante cijfers kunnen zijn.

"Is het uw ding niet kom terug bij season 2 en kijk dan of er al iets dat je meer aanspreekt"

Tot slot, beetje flauw maar sure ik snap wat ge bedoeld en ik zal da ook zeker doen. Als het me echt niet ligt zal ik inderdaad gewoon stoppen en later nog eens komen kijken. Ik zal dan ook in die tijd niet komen liggen het spel afbreken gewoon omdat ik het niet leuk vond, maar zo lang ik het speel heb ik even veel recht om mijn mening te zeggen dan jullie. Het is niet omdat ik er niet van overtuigd ben nu, dat ik daarom moet zwijgen en moet akkoord gaan met alles, zonder negatieve feedback is nog nooit een bedrijf beter geworden. Het hangt er gewoon van af hoe je die geeft. Maar again, je moet wel opletten waar je het zegt en tegen wie zo te zien, want soms is het precies of je hebt iemand ze baby geschopt.

Anyway, geniet van het spel en doe jullie ding, ik ga dat ook blijven doen.
Ik zeg toch niet dat diablo 4 slecht is, mensen vergeten gewoon dat diablo 3 launch een shit show was met auction house ik vond diablo 3 in het begin ook niet zo slecht.

Ik zeg nooit dat diablo 4 slecht is jij maakt dat er van iedereen mag comentaar geven geen probleem mee.

Laatst bewerkt:
Ik zeg toch niet dat diablo 4 slecht is, mensen vergeten gewoon dat diablo 3 launch een shit show was met auction house ik vond diablo 3 in het begin ook niet zo slecht.

Ik zeg nooit dat diablo 4 slecht is jij maakt dat er van iedereen mag comentaar geven geen probleem mee.
Kunt gij mij aub tonen waar ik gezegd heb dat gij D4 slecht vind? Dit gaat echt mijn klak een beetje te boven.

Like letterlijk om de discussie over het spel zelf compleet er buiten te laten:

Hoe kunt ge dat nu verdraaien naar ik die zeg dat gij D4 slecht vind? Als ik al iets zou insinueren dan zou dat het tegengestelde zijn, dat ge het blindelings goed vind ( wat ik niet doe !!! ) maar ik zou al zeker niet zeggen dat gij het slecht vind o_O

Laatst bewerkt:
Jij vind het dus ok dat een spel nu slecht zou launchen zo lang het maar net iets beter is dan hoe het vorige spel is gelaunched? Want dat is wat je zegt, D3 was nog erger dus het is ok. Er bestaat dus niet zo iets als ervaring op doen, leren uit uw fouten en weten wat uw community verwacht en graag wil?
Hier mag ik toch uitleiden dat je zegt dat ik de game niet zo goed vind als dit niet zo is dan heb ik het verkeerd begrepen, er zijn maar weinig games die bug vrij zijn.

Maar de devs zijn wel open en eerlijk en daar kunnen veel devs ook wel iets van leren, niet tegenstaande dat er altijd wel commotie gaat zijn bij een nieuwe patch toch zeker bij blizzard is niet hun sterkste kant om classes te balansen kijk maar naar wow.

Als je het echt niet leuk goed of goed vind is dit jou mening he ik kan daar niets aan veranderen maar er zijn ook wel genoeg mensen die het leuk vinden.

Laatst bewerkt:
Dit was - met de uitzondering van een pipo enkele pagina’s geleden - een leuk en informatief topic, maar de paginavullende opiniestukken over wie wat zegt beginnen wel echt te vervelen. Daar is Reddit voor.
Kan het niet gewoon terug over ieders updates rond characters, nieuws uit community, vragen en tips gaan?

Hier nog altijd Eternal Realm, lvl 87 TB Rogue. Nadat die 100 is start ik een Barbarian op in Seasons. Iemand ervaring met de ‘Kratos Barb’? Twijfel tussen die en de spin to win.

Hier mag ik toch uitleiden dat je zegt dat ik de game niet zo goed vind als dit niet zo is dan heb ik het verkeerd begrepen, er zijn maar weinig games die bug vrij zijn.
Dat was dus waarom ik de zin ervoor zei laten we het hypotethisch bekijken. Mijn punt ging hem gewoon over de redenering rond of het ok is dat een spel ( gelijk welk spel ) niet goed zou zijn zo lang het maar beter is dan het vorige. Ik doelde hier niet mee dat jij dit spel slecht vond, maar je zei in een post ervoor als argument, ja maar D3 was veel minder op release, alsof dat dan alles zou goed praten nu. Het ging me dus niet over da game zelf maar over de logica rond die redenering.

Maar de devs zijn wel open en eerlijk en daar kunnen veel devs ook wel iets van leren, niet tegenstaande dat er altijd wel commotie gaat zijn bij een nieuwe patch toch zeker bij blizzard is niet hun sterkste kant om classes te balansen kijk maar naar wow.
True, hier geef ik je absoluut gelijk in.

Als je het echt niet leuk goed of goed vind is dit jou mening he ik kan daar niets aan veranderen maar er zijn ook wel genoeg mensen die het leuk vinden.
Tuurlijk is dat zo, ik verwacht ook niet dat iemand me gaat overtuigen en ik weet ook dat er heel veel mensen het super vinden en dat is allemaal ok eh. Daar ging het em net over, ik zei dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening of die nu goed of slecht is. Ik wil jullie niet overtuigen van iets dat ik vind, maar ik mag het toch wel zeggen? Net zoals jullie mij niet omgekeerd moeten overtuigen, maar jullie van mij zeker en vast mogen blijven posten dat jullie het leuk vinden.

Ik ben in elk geval al zeer blij met deze normale antwoorden van je en laten we het daar mee afronden ;)

Dit was - met de uitzondering van een pipo enkele pagina’s geleden - een leuk en informatief topic, maar de paginavullende opiniestukken over wie wat zegt beginnen wel echt te vervelen. Daar is Reddit voor.
Kan het niet gewoon terug over ieders updates rond characters, nieuws uit community, vragen en tips gaan?

Hier nog altijd Eternal Realm, lvl 87 TB Rogue. Nadat die 100 is start ik een Barbarian op in Seasons. Iemand ervaring met de ‘Kratos Barb’? Twijfel tussen die en de spin to win.
Excuses van meneer de pipo, ik wist niet dat er regels waren waarover we wel en niet mogen praten binnen het D4 topic.

Iemand zei me hier ooit eens als het je niet aan staat kom dan in een later season eens terug ;) (Zal er maar bij zeggen dat het sarcastisch is)

Dit is gewoon een geëscaleerde situatie omwille van een insinuatie waar ik het niet mee akkoord was en ik ga niet over mij laten lopen.

Op je Barb vraag, neen geen ervaring mee (ik speel zelf ook Barb) maar ben nu wel in S1 eens WW Barb aan het proberen, maar dat vlot nog niet helemaal tijdens het leveling proces. Dus ik hoop dat dat nog gaat beteren eens wat legendaries en aspects.

Pipo was niet op jou bedoeld ;)
Ah het was op mij bedoeld zeker?? Nu ga ik al uw posts overanalyseren en u tot slechterik van het topic benoemen!

Ontopic (voor ik slaag krijg van de mods): Dit weekend een uurtje gespeeld met Necromancer, maar sinds gisteren zie ik verschillende Druid builds die me erg aanspreken. Nu kriebelt het om toch verder met Druid te spelen en ik schaam me daarvoor want ik zei nochtans dat ik Necro wou spelen. :(

S1 eens begonnen met Necromancer blight summoner build en dat gaat verbazend goed.
Op lvl 45 de capstone dungeon eens proberen.

man man het gewhine hier :')

anyway op lvl 62 sorc (arc lash build) de lvl 70 cap stone dungeon gedaan, het kan dus nog als sorc. Wel heel goed stuns moeten timen want anders was het wel one shot. Denk gelukt na +- 7 keer proberen ofzo
nu afwachten wat ze vrijdag nog gaan nerfen (blizzard kennende zullen het nerfs zijn die in een buff verpakking komen) :D

anyway op lvl 62 sorc (arc lash build) de lvl 70 cap stone dungeon gedaan, het kan dus nog als sorc. Wel heel goed stuns moeten timen want anders was het wel one shot. Denk gelukt na +- 7 keer proberen ofzo
nu afwachten wat ze vrijdag nog gaan nerfen (blizzard kennende zullen het nerfs zijn die in een buff verpakking komen) :D
Sorc en barb 'BUFFS' zijn al aangekondigd voor patch 1.1.1 volgende week :clap:

Maar nu vrijdag zijn er geen balance changes volgens wat ik lees op hun twitter, enkel een paar hotfixes.

Screenshot-1.jpg

Terug
Bovenaan