Diablo IV

Diablo IV

Ze zijn heel goed bezig met het promoten van het volgende POE season en POE2.
Speel ik sowieso, of d4 nu goed is of niet :biglaugh:
De meeste ARPG spelers zullen wel van die mening zijn.
Maar er zullen nu wellicht ook meer spelers zijn voor wie diablo de eerste kennismaking was met arpg games, die ook eens POE zullen proberen.
Dus ja goed nieuws voor de mannen van grinding gear games.

voor degene die nog sorc willen spelen ... good luck
ik wacht wel tot volgend seizoen, blijkbaar moet je de battle pass activeren om te gebruiken, dus je kan die uitstellen

en ze gaan deze vrijdag blijkbaar een "surprise camp fire" doen. wedden dat ze gaan zeggen dat ze "luisteren naar de feedback" en dat ze pas iets gaan veranderen bij de start van season 2.

Ivm met die campaign skip en al dan niet een mount indien je toch niet skipped.

Ik heb het net even getest, nieuwe char met campaign en ik heb mijn mount al beschikbaar op level 1.
Je moet zelfs niet naar de main hub, tis al direct als je begint.
Dus denk niet dat dat anders zal zijn op de season omgeving.

Screenshot-2.jpg

Men vergeet dat de season mechanic ook weer dingen sterker zal maken.
Uiteindelijk gaan spelers mss net iets zwakker zijn.

Men vergeet dat de season mechanic ook weer dingen sterker zal maken.
Uiteindelijk gaan spelers mss net iets zwakker zijn.

en al de spelers die geen seasons doen en gewoon hun eternal char willen verder spelen? die hebben dan maar pech?
met alle respect, maar dat is zeer slecht game design ...
borrowed power die je ieder season kwijt bent, is het ergste wat je kan hebben ... vraag dat maar aan wow spelers, die weten er alles van

moeten we dan applaus geven omdat 90% van de builds de vuilbak in kunnen?
Iedere season zal er wel iets zijn, en iedere season zal er weer geklaag zijn geef het wat tijd en er gaan andere builds zijn die sterker gaan zijn dan de vorige.

En sorry maar blizzard met correcte balancing gaat nooit gebeuren, is al een probleem sinds StarCraft en WoW.

Wat een geklaag over al die veranderingen.
Grotendeels wel terecht.

Ik heb er nog ergens vertrouwen en hoop in dat binnen de season content het wel zal mee vallen en er wel nieuwe sterke builds zullen ontstaan.
Maar het punt dat ze de eternal real verpesten is wel een feit... er zijn general patches en season patches, momenteel zijn er bepaalde patches uitgevoerd die eigenlijk niet globaal hadden mogen zijn en enkel binnen de season hadden moeten zetten. Aangezien je niet beschikt over die nieuwe gems in de eternal real, is het dus ook niet logisch dat je daar die nerfs gaat uitvoeren om de nieuwe content te compenseren. Die hoort enkel thuis in de season content patch.

Los daarvan is er één iets dat mij echt wel neig stoort het meest van al zelf, en dat is dat ze het spel artificieel trager maken nadat ze het ietsje sneller hadden gemaakt en iedereen daar enorm blij mee was, dus waarom zou je op iedereen hun schenen gaan schoppen door dat terug te draaien en zelf nog trager te maken dan het al was.

damn ik wou een sorceror starten voor de season maar nu twijfel ik met de patch...

damn ik wou een sorceror starten voor de season maar nu twijfel ik met de patch...
Ik start ook sorc zulle.
Veel kans dat tegen dat we de 'lastige' levels bereiken, ze bij blizz toch weer bezwijken onder alle social media druk.
Ze zijn nu al aan plooien, doelend op die world tier requirements die ze reverten. :)

Gisteravond een eigen levelbuild gemaakt via de planner, en tegen dat de paragon boards unlocken schakel ik dan wellicht over op een build waar iemand anders wat meer over nagedacht heeft.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan