Diablo IV

Diablo IV

Ik dacht dat de mounts wel gewoon unlocked is als je die eenmalig hebt gedaan?

Zal eerst gewoon een random karakter maken en kijken of de mount beschikbaar is of niet... Dan kijken voor de campaign skip of niet

Edit:

Season!

Seasonal Characters​

How does a Seasonal Character work?

• If you have completed the Campaign you will be able to skip the campaign on a new seasonal character right away.
  • You will have your mount from the beginning if it has been unlocked on any character
  • All Altars of Lilith and discovered areas will be unlocked and you will receive the Renown for them if you have unlocked them previously

Ik heb die patch ne keer doornomen en heb moeite om te zien hoe ik S1 leuker ga vinden dan launch. Peins dat ik niet erg actief ga zijn...

Tis precies alsof ze uittesten of ze de start van D4 nog slechter kunnen maken dan die van D3 en dat was al barslecht.

Qua leren uit hun geschiedenis en fouten doen ze me aan een bepaald land denken dat niet al te positief in het nieuws komt.

RDT-20230718-2357268263665369388625649.jpg

Wtf is dat... alsof een sorc een random tp wil :laugh:

Gisteren na de patch ook helltides gedaan. Het duurt precies veel langer om cinders te verzamelen en de mysterie chest is verhoogd naar 250 IPV 175 ...

Gisteren na de patch ook helltides gedaan. Het duurt precies veel langer om cinders te verzamelen en de mysterie chest is verhoogd naar 250 IPV 175 ...
Die cost van die mystery staat in de patch notes.
Die cinders die bijna niet droppen is een bug.

Die cost van die mystery staat in de patch notes.
Die cinders die bijna niet droppen is een bug.
Nog geen patch notes kunnen lezen. Straks is doen.
Sjans dat het een bug is. Gisteren op 30min maar nipt 260 gevonden terwijl dat anders op 15min ofzo is

Die oculus was in D2 een heel erg gezocht item, vooral voor al de extra stats.(en vooral de +50% MF)
Dus die random teleport was een beetje een counter voor al die extra candy.

+3 To Sorceress Skill Levels
+5 To Mana After Each Kill
All Resistances+20
25% Chance To Cast Level 1 Teleport When Struck
+30% Faster Cast rate
+20 To Vitality
+20 To energy
+20% Enhanced defense
50% Better Chance Of Getting Magic items

Dus ik snap wel die klote special die erop staat in D2, MAAR met de stats in D4 hebben ze daar niet zo goed over nagedacht dunkt me.

Nu ja, still going sorc, FW sorc is toch buffed en dat was mijn hoop al van een paar weken terug.
Ik laat me niet snel afschrikken door de heisa rond die patch notes.
En zonder die unique spelen gaat ook.
En is het niet speelbaar dan start ik wat anders, ik laat het allemaal niet aan mijn hart komen.

Season 1 gaat vallen of staan met die nieuwe gems mechanic. De patch alleen zonder de season specifieke update heeft D4 op de rand van een cliff gezet en het is nu afwachten of de season mechanics D4 terug trekt of er in duwt. Wat wel al zeker is, is dat ze de eternal realm verneukt hebben. Ik snap dat bepaalde updates niet per sé seasonal zijn, maar mensen die nu gewoon verder willen doen op hun "vanilla" char zijn wel wat in het zak gezet met deze patch. Sommige zaken zijn bewust genurfed omdat de season mechanic moet tegen compenseren, die zaken horen dus niet thuis op de eternal realm, ma Blizzard denkt blijkbaar van wel...

Laatst bewerkt:
Vandaag op m'n rogue in de eerste NM die nieuwe aspect gedropt en op mijn amulet gekegeld. Toch wel een must have voor poison builds. Niet zozeer de flat damage maar wat het triggert via build, gear en paragon boards. Mooie damage increase, incoming damage reduction, etc...

Langs de andere kant is armor decrease, lower vulner en crit damage toch ook voelbaar.

Die oculus was in D2 een heel erg gezocht item, vooral voor al de extra stats.(en vooral de +50% MF)
Dus die random teleport was een beetje een counter voor al die extra candy.

+3 To Sorceress Skill Levels
+5 To Mana After Each Kill
All Resistances+20
25% Chance To Cast Level 1 Teleport When Struck
+30% Faster Cast rate
+20 To Vitality
+20 To energy
+20% Enhanced defense
50% Better Chance Of Getting Magic items

Dus ik snap wel die klote special die erop staat in D2, MAAR met de stats in D4 hebben ze daar niet zo goed over nagedacht dunkt me.

Nu ja, still going sorc, FW sorc is toch buffed en dat was mijn hoop al van een paar weken terug.
Ik laat me niet snel afschrikken door de heisa rond die patch notes.
En zonder die unique spelen gaat ook.
En is het niet speelbaar dan start ik wat anders, ik laat het allemaal niet aan mijn hart komen.

fw sorc is echt niet buffed :)
klein beetje fw extra damage, maar de rest van sorc is met 60% (zowel damage als armor) verlaagd. die nieuwe season gems gaan dat totaal niet oplossen.
extra zielig is dat sorc een seasonal gem krijgt met 20% extra resistance. terwijl blizz gezegd heeft dat resistance momenteel totaal niet werkt (dit is de grootste reden waarom sorc zo squishy is), dus die class gemis ook waardeloos ...

zoals gezegd, in het begin ga je het niet merken, want alles gaat nog vlot enkel een beetje trager dan andere classes. pas vanaf lvl 60 begint het pijn te doen en om dan nog een andere char te rollen ...

Blijkbaar zijt ge nu verplicht om effectief tot lvl 50 en 70 te levelen voor dat ge uw capstone dungeon kunt completen voor ne WT omhoog te gaan. Aka van 50 naar 70 gaat echt zwaar sucken in WT3, zeker omdat ge vanaf 60 tot 70 heel de tijd gaat spelen tegen mobs die 5 lvl lager dan u zijn en ge dus echt shit XP gaat verdienen. Mijn zin om te starten daalt hoe meer ik er over lees.

Blijkbaar zijt ge nu verplicht om effectief tot lvl 50 en 70 te levelen voor dat ge uw capstone dungeon kunt completen voor ne WT omhoog te gaan. Aka van 50 naar 70 gaat echt zwaar sucken in WT3, zeker omdat ge vanaf 60 tot 70 heel de tijd gaat spelen tegen mobs die 5 lvl lager dan u zijn en ge dus echt shit XP gaat verdienen. Mijn zin om te starten daalt hoe meer ik er over lees.

waar staat dat? dat is me niet opgevallen moet ik zeggen..

fw sorc is echt niet buffed :)
klein beetje fw extra damage, maar de rest van sorc is met 60% (zowel damage als armor) verlaagd. die nieuwe season gems gaan dat totaal niet oplossen.
extra zielig is dat sorc een seasonal gem krijgt met 20% extra resistance. terwijl blizz gezegd heeft dat resistance momenteel totaal niet werkt (dit is de grootste reden waarom sorc zo squishy is), dus die class gemis ook waardeloos ...

zoals gezegd, in het begin ga je het niet merken, want alles gaat nog vlot enkel een beetje trager dan andere classes. pas vanaf lvl 60 begint het pijn te doen en om dan nog een andere char te rollen ...
Ik heb zo geen last van die pijn ;)
Ik snap wat je zegt en wellicht heb je gelijk, maar ik stress daar niet over zulle.
En fire is wel gebuffed, je moet ook naar de synergies kijken he en niet puur naar die paar skills die een buff kregen.
FW sorc staat nu trouwens S-tier qua levelling gebasseerd op die patch notes... end level zakt hij wel weer naar C-tier.
Dus zal er inderdaad vanaf hangen hoeveel slechter het gaat tussen pakweg 60-100.
Maar voor de rest geef ik niet echt veel om "end game" op dit moment, want buiten 1 nieuw uber boss die toch weer te moeillijk zal zijn voor 99% van de playerbase (mezelf included) is er toch geen END game.. :biglaugh:

Screenshot-1.jpg

Ik had naast mijn level 100 ook al 2 levels 40+, waar ik echt niet lang over gedaan heb.

Ik ga wel niet zoveel tijd hebben na dat eerste weekend, maar vermoed wel tegen einde van dat weekend rond level 60 te zijn.
Dus dan zie ik wel wat ik doe wanneer mijn verlof ingaat.

Laatst bewerkt:
damm, das echt wel zielig dat je moet mobs grinden onder je lvl tot je de volgende world tier kan unlocken :x

Ja weer zo een 'stealth change'...aka...oeps we zijn jullie iets vergeten melden in de patch notes.
Die blizzard cowboys toch :rofl:

Terug
Bovenaan