Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Gewoon uit principe speel ik deze cashgrab niet meer. Blizzard is niet alleen dood maar necro.
Ik word niet rap getriggerd door zaken maar het feit dat ik geld heb gegeven aan dit doet nog altijd na zoveel tijd mijn maag keren.

Last Epoch is een dikke ARPG en PoE heeft nog maar eens een goeie overhaul die goed onthaald wordt.
 
Afgehaakt begin seizoen 3 maar als ik zie welke veranderingen er gaan komen in S4 dan ga ik barb toch nog eens proberen.
 
Gewoon uit principe speel ik deze cashgrab niet meer. Blizzard is niet alleen dood maar necro.
Ik word niet rap getriggerd door zaken maar het feit dat ik geld heb gegeven aan dit doet nog altijd na zoveel tijd mijn maag keren.

Last Epoch is een dikke ARPG en PoE heeft nog maar eens een goeie overhaul die goed onthaald wordt.
:')
 
Season 4 mechanics is nu te spelen op de PTR server. (PC)
Je moet wel de prologue doorlopen to de eerste stad voor een npc aan te spreken die je boost naar level 100 en de season mechanics unlocken.

Eerste indruk:

Het affix systeem werk met scrolls die zoals je in lijn met D3 loot, used en dan bij de blacksmith in een lijst terecht komen. (Tempering) Dus op eerste zicht wel weer clutter in de inventory maar aangezien je die kan usen en ze verdwijnen eigenlijk niet echt een issue.

The Pit is in feite ook net zoals zoals in D3, je hebt nu een portal in town waar je je een weg baant tegen een timer door de mobs.

Ik ben nog op zoek naar de "meer fun" in de aangepaste helltides, want ik heb nog altijd het gevoel dat ik mijn playtime er liever niet insteek of toch als laatste optie.

Kweet niet of het voldoende is om weer grote nummers in spelers te bereiken, al ziet het er op papier wel de moeite uit.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon uit principe speel ik deze cashgrab niet meer. Blizzard is niet alleen dood maar necro.
Ik word niet rap getriggerd door zaken maar het feit dat ik geld heb gegeven aan dit doet nog altijd na zoveel tijd mijn maag keren.

Last Epoch is een dikke ARPG en PoE heeft nog maar eens een goeie overhaul die goed onthaald wordt.
Idem. Ik heb het links laten liggen omdat het me niet meer kon boeien. Heb het zelfs niet uitgespeeld. Ondertussen heb ik Last Epoch ook ontdekt en dat spel is feitelijk een pak beter dan Diablo 4. Aanrader!
 
:thinking: Lijkt me wel een algemeen iets te zijn dat mensen Diablo moe zijn (ikzelf inbegrepen). Vroeger - sinds D1 - was dit nochtans mijn favo ARPG reeks. D4 deed me niks, heb hem wel helemaal uitgespeeld. Ook bij het farmen van trophies de andere klasses geprobeerd maar mijn interesse was snel weg. Nadat het verhaal uit is, is er bij deze games gewoon niks te doen. Gewoon the same shit all over again. Voor betere gear.
Ik heb mijn buik ervan vol van dit genre en ben live service aan het bannen uit mijn leven en portemonnee. Komt nog bij dat ik liever geen geld meer uitgeef aan games die je niet kan spelen als de servers plat liggen (en dat komt meer voor dan je zou denken). No offline = no money.
Ah ja, en ook, die nutteloze cosmetic store ingame met skins die ruim 20 euro kosten. lmao
 
:thinking: Lijkt me wel een algemeen iets te zijn dat mensen Diablo moe zijn (ikzelf inbegrepen). Vroeger - sinds D1 - was dit nochtans mijn favo ARPG reeks. D4 deed me niks, heb hem wel helemaal uitgespeeld. Ook bij het farmen van trophies de andere klasses geprobeerd maar mijn interesse was snel weg. Nadat het verhaal uit is, is er bij deze games gewoon niks te doen. Gewoon the same shit all over again. Voor betere gear.
Ik heb mijn buik ervan vol van dit genre en ben live service aan het bannen uit mijn leven en portemonnee. Komt nog bij dat ik liever geen geld meer uitgeef aan games die je niet kan spelen als de servers plat liggen (en dat komt meer voor dan je zou denken). No offline = no money.
Ah ja, en ook, die nutteloze cosmetic store ingame met skins die ruim 20 euro kosten. lmao
Het leuke aan oude diablo games was:

Het was een level playing field.

Vrij vertaald, je moest alleen je tijd en effort er insteken en je kon er uithalen wat je wou. Er waren geen microtransactions, constante "pay now for bonus" something of DLC content.

Het voelde eerlijker aan.

Diablo mobile was een slag in het gezicht op dat vlak.
 
Zit met een issue met betrekking tot mijn campaign, hopelijk zie ik gewoon iets over het hoofd en kan iemand mij verder helpen.
Ik heb de campaign niet uitgespeeld, maar ben toch mijn hele campaign kwijt en zit precies met post-game content bezig (seasonal content).

Heb wat screenshots toegevoegd om te tonen wat ik bedoel:

Act V 'In Progress', Act VI 'Not Started':

h0RzdjZ.jpeg


En toch zie ik geen tab meer voor mijn Campaign (greyed out). Sterker nog: ik heb een seasonal quest chain, terwijl dat post-game content is(?)

zoJpPaR.jpeg


Als ik een nieuw char wil starten, krijg ik ook de optie om de campaign te skippen - wat dacht ik enkel mogelijk was nadat ge de campaign op een character al hebt uitgespeeld:

Gekl9tD.jpeg
 
Zit met een issue met betrekking tot mijn campaign, hopelijk zie ik gewoon iets over het hoofd en kan iemand mij verder helpen.
Ik heb de campaign niet uitgespeeld, maar ben toch mijn hele campaign kwijt en zit precies met post-game content bezig (seasonal content).

Heb wat screenshots toegevoegd om te tonen wat ik bedoel:

Act V 'In Progress', Act VI 'Not Started':

h0RzdjZ.jpeg


En toch zie ik geen tab meer voor mijn Campaign (greyed out). Sterker nog: ik heb een seasonal quest chain, terwijl dat post-game content is(?)

zoJpPaR.jpeg


Als ik een nieuw char wil starten, krijg ik ook de optie om de campaign te skippen - wat dacht ik enkel mogelijk was nadat ge de campaign op een character al hebt uitgespeeld:

Gekl9tD.jpeg
Probeer eens van world tier te veranderen en als dat niets veranderd crossplay uit te schakelen en heel het spel af te sluiten + herstarten.
Kan je daarna weer enablen indien terug ok.
Ik heb nog van die issues zien passeren met dat als mogelijke 'oplossingen'. (vooral dat van die crossplay)
 
Probeer eens van world tier te veranderen en als dat niets veranderd crossplay uit te schakelen en heel het spel af te sluiten + herstarten.
Kan je daarna weer enablen indien terug ok.
Ik heb nog van die issues zien passeren met dat als mogelijke 'oplossingen'. (vooral dat van die crossplay)

Helaas, niks daarvan helpt.
World tier op character screen en ingame gewisseld, crossplay aan- en uitgezet via character screen, afsluiten, herstarten, uitloggen en inloggen al meerdere keren gedaan (zowel op console als op PC). Snif.

Toch merci!
 
Terug
Bovenaan