Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

Dus als ik het goed lees gaan ze gewoonweg hun servers niet versterken.

Hun oplossing voor het probleem houdt hier dus player throttling in door enerzijds een limiet op het aantal players per server te introduceren (creatie van wachtrijen en player cap) en anderzijds de spelers kloten met een verplichte wachttijd van +-30 seconden voordat ze een nieuwe game kunnen joinen nadat ze uit een spel komen. :puke:
Ja zo lees ik het ook toch, que ook voor in te loggen, que van als je terug zelfde baas kan joinen. Maar dit is wel tijdelijk tot ze het probleem hebben verholpen. Als ik het beetje snap is er ook een probleem met de legacy code dat voor problemen zorgt op moderne tech. Benieuwd dat hun tijdelijke fix dat ze willen doen gaat werken. Maar waren die problemen dat niet present in de beta ?

Ja zo lees ik het ook toch, que ook voor in te loggen, que van als je terug zelfde baas kan joinen. Maar dit is wel tijdelijk tot ze het probleem hebben verholpen. Als ik het beetje snap is er ook een probleem met de legacy code dat voor problemen zorgt op moderne tech. Benieuwd dat hun tijdelijke fix dat ze willen doen gaat werken. Maar waren die problemen dat niet present in de beta ?
Als computerwetenschapper lijkt het inderdaad dat ze het match finder algoritme zwaar onderhanden aan het nemen zijn. Ik weet dat er in de laatste 20 jaren veel aan server infrastructuur is veranderd, het lijkt mij logisch dat een oude query, met de juiste parameter tuning, minder performant kan zijn op een state-of-the-art server cluster dan een nieuwe query zonder parameter tuning, maar met een specifiek keyword in. Uiteindelijk zal een nieuwe query (en nieuwe onderliggende procedures) orde groottes beter uitvoeren dan de oude met parameter tuning.

Laatst wel op t werk van een non-data intensive server naar een data intensive server overgeschakeld met een geschatte performance boost van 3000 procent. Dus het kan soms wel met een ander type infrastructuur opgelost worden.

Los daarvan was ik spelen op de Nintendo toch snel beu en heb ik het ook maar voor de Pc aangeschaft :biglaugh:
Nu weer wennen aan die toetsen.. blijkbaar toch vergeten hoe ik dat 20j geleden speelde. Zal wel snel terug zijn.

Actiblizz kan nu geen geld pompen in infrastructuur hé, hoe gaan ze anders al hun rechtzaken afbetalen
je bedoelt die 18 mil dat ze hebben overeengekomen als afkoopsom?
iets zegt me dat bobby daarvoor geen seconde slaap verliest :)

holy damm, moet toch dikke pret zijn om daar te werken als it persoon :D

Laatst bewerkt:
Nu ik met de summon necro lvl80 gehit heb valt de snelheid waarmee deze speelt me toch wat tegen. Zeker als ik vergelijk met de Hammerdin van mijn broer. Goed om cows te farmen op hell maar bosses farmen valt lelijk tegen. Overleven is easy, maar traaag.

Ik zal hoogstwaarschijnlijk een sorc te beginnen. Zoiezo fire om te levellen tot aan hell. Maar dan rijst de vraag, respec in meteorb of blizz?
Iemand ervaring mee? Ik heb al genoeg youtube bekeken maar raak er toch niet aan uit en zoek nog wat indrukken.
Ik weet dat graag allemaal op voorhand :)
Heb momenteel een meteorb sorc van level 80.... Grootste voordeel is uiteraard dat je flexibeler bent en niet moet teren op static field en je merc om fire of cold immunes te killen... Sporadisch bots je dan wel eens op een fire en cold immune en dat is dan wel ambetant, zeker omdat mijn merc nogal snel het loodje legt in hell...

Momenteel kan ik met al mijn mf gear aan nog niet probleemloos bosses farmen op hell, denk dat ik hiervoor toch richting level 85+ zal moeten gaan.

Ik zal maar mijn living eens dweilen in plaats van proberen inloggen.
Ik geniet enorm van het spel maar het is toch op de slechtste momenten down.

Efkes tussendoor ne run doen is dus nie mogelijk met dit nieuw systeem he...
Hadden ze nergens gezegd dat de wachttijd max 30sec zou bedragen?

Tis degoutant aan het worden.
€39,99 voor de game en €45 voor PSplus (die ik anders niet heb).
Vandaag een schaarse vrije dag en niet verder kunnen spelen.
Offline ga ik niet want dat is uiteindelijk tijdverlies.

Mijn lvl17 sorc zal nog wat moeten wachten in act2 :D

Kan gewoonweg niets meer aanmaken of joinen.
Echt Blizzard, sukkels

hubqnswcz0u71.jpg

Boss farmen met MF gear is toch echt niet simpel op hell... Andy rn countess gaan zeer moeizaam. Denk niet sat ik mephi nu reeds zou aakkinnen

Ben lvl 82 sorc ondertss met meteor en frozen orb...
Hoe doen jullie dit?

Terug
Bovenaan