Laptops Dell Latitude E5570 [email protected] 8GB M.2 256GB SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
19-03-2021 20uur

Lefman

Active member
Gent
iTrader: 89% (8/9)
Algemene informatie/specificaties
Minimum: 100 EURO
Meeneem: 500 EURO
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Gent
Alle info staat in Titel.
Laptop is aangekocht in 2016 dus geen garantie meer op, maar werkt perfect. Supersnel door de m.2 SSD die erin zit.
Komt zonder OS.

fotos
 
Laatst bewerkt:
ja klopt ook, ik dacht dat hij nadien de post aangepast had (last edited yesterday) en de datum erbij had gezet.
Is dat nu iets voor de mods om te bekijken?
 
Ja ik wil hier geen verwarring creëren hoor. Ben vrij nieuw en ik had een einddatum en uur tijdens topic creatie genomen, maar zag het dan niet terug en toen iemand mij sluiting van topic vroeg was ik helemaal overtuigd dat er iets mis gegaan was bij de creatie... Niet dus.
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Mag van mij tot vrijdag open, maar als dat oneerlijk blijkt voor Waelvis is sluiting nu ook goed.
 
Ja ik wil hier geen verwarring creëren hoor. Ben vrij nieuw en ik had een einddatum en uur tijdens topic creatie genomen, maar zag het dan niet terug en toen iemand mij sluiting van topic vroeg was ik helemaal overtuigd dat er iets mis gegaan was bij de creatie... Niet dus.
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Mag van mij tot vrijdag open, maar als dat oneerlijk blijkt voor Waelvis is sluiting nu ook goed.
Kheb geen zin om moeilijk te doen. :Unsure:

Ik had er blijkbaar over gelezen en daarmee de vraag gesteld en zo waarschijnlijk de verwarring gecreëerd.

Voor mij is de deadline van vrijdag zeker goed, kheb wel m'n bod ingetrokken. We zien vrijdag dan wel hoe het staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan