dekbed en dekbedovertrek xxl

TNTim

Crew Member
Omdat het kouder begint te worden en onze 2 pagadders vaak bij ons in bed liggen, die continu liggen te draaien en te keren, zou ik een groter dekbed willen kopen.
Ons huidige is 240 x 200 en om toch een verschil te merken zou ik liefst naar minstens 280 x 220 gaan.

Ik heb na wat zoeken online wel gevonden wat ik zocht, maar de prijs is ook aangepast aan de heel beperkte keuze.
458€ voor 2 overtrekken en een dekbed vind ik teveel om iets uit te proberen. :tongue:

Iemand die goede en goedkope tips kan geven?

Thanks!
 
Wij hadden ook 240x200 en zijn vorige week overgestapt naar een 260x240. Graag had ik ook groter gehad maar het was moeilijk om deftige en betaalbare dekbedovertrekken te vinden voor deze afmeting.

Uiteindelijk toch enorm tevreden van deze afmeting, het is zeker niet te klein (en ik ben 193cm groot). Groter zou misschien zelfs te groot zijn aangezien het laken over de grond zou slepen.

Uiteindelijk heb ik een dekbed bij Lidl gekocht voor een zeer lage prijs. Momenteel gebruiken we enkel het dikke deken en is dit meer dan warm genoeg, zelfs met een vrouw die altijd koud heeft. Indien nodig kunnen we het andere deken er nog op vastklikken dus al denk ik niet dat we dit effectief zullen doen. In het verleden heb ik al eens duurdere dekbedden gekocht en was hier eigenlijk zelden tevreden van. Te zwaar, te warm, te lomp, .. Van dit goedkope dekbed ben zowel ik als mijn portefeuille zeer tevreden.

Ik verschoot er van hoe duur de bedovertrekken zijn. Bij Bol.com zijn er soms wel koopjes te doen en op sites zoals showroomprive, veepee, zalando lounge, westwing, .. zijn er vaak interessante aanbiedingen. Uiteindelijk hebben we 2 kwalitatieve sets kunnen kopen voor een totaal van ongeveer 120 euro.
 
Wij hadden ook 240x200 en zijn vorige week overgestapt naar een 260x240. Graag had ik ook groter gehad maar het was moeilijk om deftige en betaalbare dekbedovertrekken te vinden voor deze afmeting.
Hier Lysdrap, maken ook op maat - kost rond de 200 € voor 260x240, fantastische kwaliteit en gaat jaren mee - puur op basis van kwaliteit/gevoel en levensduur valt dat best mee denk ik dan.
 
Omdat het kouder begint te worden en onze 2 pagadders vaak bij ons in bed liggen, die continu liggen te draaien en te keren, zou ik een groter dekbed willen kopen.
Ons huidige is 240 x 200 en om toch een verschil te merken zou ik liefst naar minstens 280 x 220 gaan.

Ik heb na wat zoeken online wel gevonden wat ik zocht, maar de prijs is ook aangepast aan de heel beperkte keuze.
458€ voor 2 overtrekken en een dekbed vind ik teveel om iets uit te proberen. :tongue:

Iemand die goede en goedkope tips kan geven?

Thanks!
Wij gaan hiervoor naar de Makro. Zij bieden het merk Mistral aan en ik moet zeggen, kwaliteit is zeer goed en prijs ook.
 
Terug
Bovenaan