Deel je eigen creaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
LPduFyu.jpg

Ik had al lang in mijn hoofd om dit eens te maken. Dit is het eindresultaat. Best blij mee! :D
 
Deze woensdag!

 
Volgende week woensdag!

 
Volgende week woensdag!

Mag ik ipv tekenen ook gewoon een beetje 3D dingen doen?
 
Deze heb ik gemaakt met de laser bij ons op het werk, huisnummers doe ik ook soms dan teken ik die via ons tekenprogramma en programeer die dan op de laser.

2 plaatjes gebruikt 1 plaatje waar Marvel word uitgesneden en dan een 2de plaatje waar ik de achtergrond wit van heb gespoten, en dan heb je dit effect :)
 
Straks om 20u weer vrolijk tekenen :woohoo:

 
Straks om 20u weer vrolijk tekenen :woohoo:

Verdooorie ik blijf die missen :(
 
Denk eraan om in November eens een Draw & Drink te doen in een café. Ik denk aan Gent.
Zouden jullie zoiets zien zitten? Je hoeft niet perse te tekenen. Gewoon elkaar meeten is ook al tof denk ik :D
 
Vanavond!

 
Is er iemand die goed overweg kan met Photoshop en een foto wil aanpassen? Die mag een pm sturen voor verdere uitleg.

Edit: niet meer nodig
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het echt onder de noemer 'creatieve maaksels' valt maar ik ben overlaatst begonnen met mijn eigen werkbank te maken. Ik ben in mijne vrije tijd graag bezig met hout (meer bepaald multiplex), en ik ben op het idee gekomen (niet als eerste hoor) om een werkbank te maken van multiplex, ook omdat ik (verkeerdelijk, zo bleek na een trip naar de houthandel) dacht dat het een goedkope manier zou zijn om te experimenteren met hout.

Ik heb hem eerst in 3D getekend (met shapr3d, echt een zalig programma).
Op de achtergrond heb ik dan alle stukken hout uitgelegd op vlakken in de standaardmaten van een multiplex-paneel, om een idee te krijgen van hoe veel hout ik nodig zou hebben.

Daarna ben ik beginnen monteren. MVP van de dag was sowieso die Kreg 'pocket hole' mal die op de foto staat, dat heeft mij gigantisch veel tijd bespaard en het zorgt er voor dat er aan de buitenzijde geen enkele vijs zichtbaar is. Ben er gisteren op gaan staan en eens stevig erop gesprongen, bougeert geen millimeter.


Ben er best wel content van.
In een volgende fase ga ik nog een MDF werkblad frezen dat er nog bovenop komt te liggen, alles een schuurbeurt geven, overal perforaties maken zodat ik dingen kan klemmen. Aan de rechterkan ga ik een soort van rek maken waar ik al mijn klemmen op kan stockeren. Er komen ook nog lades in, in een latere fase.

Maar dat kom ik hier wel posten als het zo ver is. Beschouw dit dus maar als een v1.0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan