Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Domein De Ster in Sint-Niklaas: waar je geniet van natuur, strand, sport, recreatie, evenementen voor jong en oud of een hapje in brasserie Stella Nova.
Vosselare put: heerlijk zen, afgelegen, kalm, je kan kilometers zwemmen zonder stoppen, buoy verplicht, geen redder
Blaarmeersen: op dinsdag- en donderdagavond in de zwemzone, buoy verplicht, een paar redders
Ik mag aan de bak. Stressvolle job, 2 kinderen (6 & 4).
Opnieuw 2u zwemles per week in de club, die zal ik nodig hebben. Paar maand geleden de halve van Lievegem gedaan en die 1900m zwemmen heeft mij compleet gesloopt waardoor ik bijna niet meer kon fietsen en lopen (totaal: 5u33 - eerste keer).
Eerst nog even de 86 (1/75/10) van Deinze meepikken op 23/8, nog eens goed raven en bekomen van Voodoo Village in september en dan vol gaan.
Ook grote fan van Vosselare Put, natuurlijk wat afhankelijk van waar in Oost-Vlaanderen je bent.
Wel opletten, vandaag was het water in de Gavers (Geraardsbergen) over de 30 graden en werd de wedstrijd daarom voor de veiligheid ingekort. Zou op dit moment zeker geen wetsuit meer aan doen.