Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Challenge almere zit op €379 hoor.Challenge Almere: €299.![]()
Startte aan €299 maar dat gaat uiteraard ook stelselmatig omhoog.Challenge almere zit op €379 hoor.
De €379 is fase 1 en goedkoopste prijs.Startte aan €299 maar dat gaat uiteraard ook stelselmatig omhoog.
| Middle Distance | Individual entry | Relay entry |
|---|---|---|
| Current tier (Phase 1) | € 379 | € 399 |
| Phase 2: From November 17 | € 399 | € 419 |
| Phase 3: From January 5 | € 419 | € 439 |
| Phase 4: From March 30 | € 439 | € 459 |
| Phase 5: From July 6 | € 459 | € 479 |
| Final tier from August 10 | € 479 | € 499 |
Er was vlak na de race dit jaar een moment om in te schrijven aan €299. Ik denk voor de eerste 500 deelnemers. Ik had het moeten screenshotten.De €379 is fase 1 en goedkoopste prijs.
Vind deze prijzen echt wel gek... Duurder of een halve ironman. Dan weet ik niet waarom je in feite voor een challenge wedstrijd zou kiezen..
Middle Distance Individual entry Relay entry Current tier (Phase 1) € 379 € 399 Phase 2: From November 17 € 399 € 419 Phase 3: From January 5 € 419 € 439 Phase 4: From March 30 € 439 € 459 Phase 5: From July 6 € 459 € 479 Final tier from August 10 € 479 € 499

Voor halve of IM zou ik toch ook naar comfort kijken ipv enkel aero.Zijn er hier mensen die wat ervaring hebben met aero bikefits? Ik heb een filmpje gemaakt na continu tweaken op rollen, maar ik vraag mij af of spacers verwijderen een positieve impact gaat hebben op mijn drag.
Ik weet dat dat bijzonder complex is, en heb het in het verleden ook al eens op FB groups gevraagd, maar dan staat dat écht publiek.
Je zit idd wel vrij rechtop. Spacer eruit => afweging met comfort en ´ronddraaien´ en zo verder tot je op uw sweetspot zit.mss gewoon een statische foto. Lijkt dat iets?
Tis voor een halve (geen IM, maar wel een halve, Lievegem). Ingeschreven maar ik ben echt een waardeloze zwemmer zelfs na 1,5j zwemles. Dus die 1.8k wordt een echte challenge, als het überhaupt al haalbaar is
Ps: ik draag mijn creatinekilo’s nog meeBekijk bijlage 47168
Relax, zou niet zomaar beginnen met het verwijderen van spacers. Comfort > lager zitten all day every day.Je zit idd wel vrij rechtop. Spacer eruit => afweging met comfort en ´ronddraaien´ en zo verder tot je op uw sweetspot zit.
Mijn maten op de tri bike zijn wel een stukje anders dan op de racer. Blijft een keuze of je jezelf laat fitten maar ‘t is een no brainer voor mij om daar mee te beginnenEen min om meer schaamteloze kopie van de Fast TT cockpit, die bij mijn frame zat. Het is een Winow TT-119.
https://winow-bike.com/
De zadel - pedaalafstand is overigens perfect gelijk aan die uit mijn bikefit voor de racer, dus die afstand (de meest cruciale?) zou alleszins relatief juist moeten staan.

Ah, de OpenLakes, met de massastart voor te zwemmen .. bereid je hier goed op voorIk ben nieuw hier , en had graag wat tips and tricks gekregen voor de triatlon wedstrijd. Ik heb me samen met een vriend ingeschreven voor de 70.3 open lake triatlon. Achteraf gezien dat het fietsparcours met 900 hoogtemeters best wel pittig is. Ik train momenteel 2x per week op de rollen, probeer 2x te gaan lopen (heb in het verleden 1x een volledige en enkele halve marathons afgewerkt). Zwemmen volg ik wat beginnerslessen crawl en probeer ik ook 1x in de week zelf te gaan. Het begint wat te lukken, maar er is nog werk aan. Alvast bedankt voor jullie input en tips![]()
Het is niet de OpenLakes in de Champagne streek maar deze in lacs de l'eau d'heure.Ah, de OpenLakes, met de massastart voor te zwemmen .. bereid je hier goed op voor