Death Stranding 2: On the Beach

Het is toch heel speciale game...

De gameplay elk kill slowmotion is wel belachelijk. Het constant pakketje lever is ook niet baanbrekend.

Maar die tussenfilmpjes en verhaal :o wil echt weten hoe het eindigd.

Zal toch geen goty worden. Gameplay is toch niet waw en je speelt echt voor de filmjes te zien.

Zou beter films maken.

Momenteel nu gestart aan chapter 12

Wat een einde, Meneer Kojima, ge zijt een genie.
Zot gamejaar al geweest voor mij.
En hier zit ik dan... xD

Heb dit jaar 3 games gespeeld en zelf geen enkele uitgespeeld. Vorig jaar nog 20+ platinums gehaald :s
Heb zelf deze game nu op 40% van de rit in eens laten links liggen zonder reden, kweet niet of dit nog goed komt xD

En hier zit ik dan... xD

Heb dit jaar 3 games gespeeld en zelf geen enkele uitgespeeld. Vorig jaar nog 20+ platinums gehaald :S
Heb zelf deze game nu op 40% van de rit in eens laten links liggen zonder reden, kweet niet of dit nog goed komt xD
Keep the faith! Ooit, ooit komt alles terug goed

Keep the faith! Ooit, ooit komt alles terug goed
Ik ga eens ergens een push nodig hebben, al wordt het nu moeilijker.
Heb altijd wat "stres" gevoeld met backlogs en nieuwe releases, al is stress een groot woord.

Maar met nu een heel jaar niks te spelen en terug te kijken is het gelijk allemaal nog moeilijker nu.
Heb veel genegeerd, dingen niet afgewerkt en nu terug in stappen om af te werken en terug verder te gaan is moeilijk.

Zeker omdat de grote releases allemaal nog gaan komen nu, kheb mezelf wa aangedaan xD

Heb altijd wat "stres" gevoeld met backlogs en nieuwe releases, al is stress een groot woord.

Maar met nu een heel jaar niks te spelen en terug te kijken is het gelijk allemaal nog moeilijker nu.
Heb veel genegeerd, dingen niet afgewerkt en nu terug in stappen om af te werken en terug verder te gaan is moeilijk.

Zeker omdat de grote releases allemaal nog gaan komen nu, kheb mezelf wa aangedaan xD
Als ik je wat tips kan geven, wat je zeker nog zou moeten spelen dan dit jaar, alé ja zonder stress hé ;)

Clair Obscur!!
Death stranding 2
Kazhan, last berserker
Wukong
Wuchang
Kingdom come II

Voila ge hebt nog een paar maand hé 😅

Als ik je wat tips kan geven, wat je zeker nog zou moeten spelen dan dit jaar, alé ja zonder stress hé ;)

Clair Obscur!!
Death stranding 2
Kazhan, last berserker
Wukong
Wuchang
Kingdom come II

Voila ge hebt nog een paar maand hé 😅
hahahaha

DS2 was ik al begonnen en ga ik me wel eens aan zetten terug.
Wukong als in Black Myth? Want die heb ik vorig jaar gespeeld en geplat eh ;)
Wuchang is wel ene da ik dacht van pff die zou ik eigenlijk wel moeten spelen.
KCD2 idem, maja das echt niet voor snel.

Nu was ik vooral al aan het zien naar MGS remake, nieuwe Silent Hill, Ghsot of Yotei etc etc...
Ook nog zo veel goeie BL games xD

Begrijp het gevoel.
Zeker nu ook een periode met veel games die uitkomen die ik wil spelen krijg ik gewoon analysis paralysis.
Het is nu wel iets makkelijker geworden omdat games zo duur zijn geworden. Games op de backlog plaatsen en dan later in promotie te halen als ik weer tijd heb ipv een fomo gevoel te krijgen.
Al die grote games vind ik steeds moeilijker om aan te beginnen. Games die dan 12-15u duren om te spelen begin ik veel sneller aan nu.

Sowieso Silksong niet vergeten in je lijstje he. :unsure:
En zoals Kaydoh zei Claire Obscure... imo de enige echt must play van dit jaar :D

For those who come after!

Begrijp het gevoel.
Zeker nu ook een periode met veel games die uitkomen die ik wil spelen krijg ik gewoon analysis paralysis.
Het is nu wel iets makkelijker geworden omdat games zo duur zijn geworden. Games op de backlog plaatsen en dan later in promotie te halen als ik weer tijd heb ipv een fomo gevoel te krijgen.
Al die grote games vind ik steeds moeilijker om aan te beginnen. Games die dan 12-15u duren om te spelen begin ik veel sneller aan nu.

Sowieso Silksong niet vergeten in je lijstje he. :unsure:
En zoals Kaydoh zei Claire Obscure... imo de enige echt must play van dit jaar :D

For those who come after!
Jup dit beschrijft het exact, veel grote kleppers die ik zo graag wil spelen ma me afschrikken weer in tijd.
Kleinere games is dan leuker, maar dan denk ik soms, nja kheb deze nu gespeeld maar had ik niet beter gefocust op die ene grote.

Tis altijd iets.. xD

hahahaha

Nu was ik vooral al aan het zien naar MGS remake, nieuwe Silent Hill, Ghsot of Yotei etc etc...
Aaah juist, gij had Wukong al gespeeld

Ghost of Yotei! Was ik al ff vergeten, ik voeg er nog een paar toe anders
Onimusha
Ender Magnolia 2
Hell is us
where winds meet

Hebt ge geen ouderschapsverlof ofzo staan? ;)

Aaah juist, gij had Wukong al gespeeld

Ghost of Yotei! Was ik al ff vergeten, ik voeg er nog een paar toe anders
Onimusha
Ender Magnolia 2
Hell is us
where winds meet

Hebt ge geen ouderschapsverlof ofzo staan? ;)
Nee slechter ik krijg een tweede kind binnen dit en 2/3 weken xD

Onimusha zeker!!!! Maar is pas 2026, gelukkig...
Where Winds Meet hou ik in het oog ook.

Net deel 1 (directors cut) uitgespeeld, en ik ben blij dat ik die een 2de kans heb gegeven. De trage start en de vele wtf-momenten hadden mij die de 1ste poging doen opgeven. Maar nu met wat door te zetten was ik volledig in het verhaal, me constant afvragen (zelfs op vakantie) wat er ging gebeuren. Laatste maand elk gamemoment gebruikt om deel 1 uit te spelen. Prachtige game ervaring, geweldig gemaakt, de sfeer, de cutscenes, de muziek. Wel volledige focus op de main quest, het herbouwen van de snelwegen en de vele standaard leveringen slechts een beetje van gedaan.

Ik had het nu iets van, deel 2 is voor over x aantal maanden of jaren. Maar met de trailer te zien kon ik niet wachten. Dus deel 2 net gekocht en 1 van komende dagen eraan beginnen. Zeer benieuwd, maar als ik de reacties hier lees zal het weer de moeite zijn! 😁

Ondertussen net Heartman terug ontmoet in DS 2. Wat een heerlijke game toch! 🙃
Wat weinig tijd gehad, veel in het buitenland gezeten, maar ondertussen toch al een 30-tal uur kwijt in deze, en vermoed dat er nog veel uren zullen aankomen. Ben benieuwd waar het verhaal naartoe gaat, nu de bende op de DHV Magellan toch wel al vrij uitgebreid is met bijzondere personages.

Hoe is de soundtrack eigenlijk in deel 2?

Ik herinner me nog, naar 't einde toe van deel 1, net voor een moeilijk stuk of bossfight er ergens zo'n paal stond die muziek speelde. Daaruit kwam 'Ludens' van Bring Me The Horizon, net wanneer ik die band leerde kennen. Magisch.

Hoe is de soundtrack eigenlijk in deel 2?

Ik herinner me nog, naar 't einde toe van deel 1, net voor een moeilijk stuk of bossfight er ergens zo'n paal stond die muziek speelde. Daaruit kwam 'Ludens' van Bring Me The Horizon, net wanneer ik die band leerde kennen. Magisch.
Soundtrack is magnifiek, veel van Woodkid, die staat eigenlijk ook al sinds den 1 in mijn Spotify lijst

Story of Rainy
To the Wilder
Are you there

Krijg al zin om het terug te spelen

hahahaha

Ghost of Yotei zou ik links laten liggen en pas later spelen eventueel kopen als de prijs is gedaald.

Buiten het verhaal denk ik dat de gameplay hetzelfde zal zijn als de 1ste game, ik ga zelfs wachten tot Yotei op pc komt denk ik.
Wuchang is een mustplay voor jou denk ik.

Net chapter 5 uit, wat een level was me dat 🤩 ondertussen toch al wat uren gespeeld en vind het weer top. Op alle vlakken enorm verbeterd tegenover deel 1 en grafisch toch 1 van de mooiste games op het moment. Zeer benieuwd naar het verdere verhaal!

Terug
Bovenaan